Wednesday, October 8, 2014

一星期返學後.....

經過一星期返半日學後,Hannah B都大致上習慣左,仲算係識到新朋友tim.   其實呢間學校好詭異,我除左去參觀同同Hannah第一日去返學入過課室後,其他時間都未入過去,就算我99去接返學放學,都係係門口同老師講,之後老師就由課室帶Hannah出來門口接,真係好神秘呀,你知啦,作為亞媽,緊係想知道佢地係入面既情況,就算吾入去都想係門口裝下呀,但可惜我連入課室門口都難,唯有叫個度D老師影相比我睇下啦。雖然得一張相,但都夠我望梅止渴了,嘻嘻! 今朝出門口落99度,佢更加話要返學,真係難得了,哈哈! 到時有功課做睇下會吾會咁中意學校,哈哈哈哈哈! 

飲水時間,好得意呢見到咁多小朋友一齊飲,嘻嘻

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

42 comments:

  1. Hannah拎住杯水個樣好似非常"珍而重之",好得意呀!

    唔入得去會唔會係因為衞生或安全問題呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能係安全問題啦,不過我問過其他朋友既學校有D都係咁

      Delete
  2. 連家長都難入, 咁都好噃, 安全意識高啲

    ReplyDelete
  3. haha,Hannah B 咁快適应到,叻女!媽媽可以放心啦!
    us 的学校咁神秘既?估唔到喎!
    好彩老師都願意send 張相比你!
    一仔放学,N班的家長可以去到班房的門口接架,只可惜除了头幾天我請假去过,都無去过了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家仲連去99度都吾想,曳!
      佢適應能力都OK,不過怕佢太過中意出街呀!

      Delete
    2. 点解吾想去嫲嫲屋企?無学校咁多野玩?

      Delete
  4. 咁奇怪嘅...無得陪又唔俾家長入, 咁咪好難先可以知道佢嘅情況囉, 除左問老師~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我完全吾知佢地係入面做咩架

      Delete
  5. Hannah BB好叻女呀!咁快就適應返學,她喜歡上學嗎?
    返學除學習知識外,仲可以擴闊生活圈子,識多d朋友仔,諗起都開心!:)
    中文字真係好難寫,我陪ma b做功課時睇見佢好努力寫中文,但又成日寫錯要擦過再寫,真慘!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢應該都中意既,可能見到咁多小朋友,又一齊玩應該幾開心,但到要真係讀書時又係另一回事啦!

      Delete
  6. 年代果然唔同哂,老師會影相俾你睇,方便好多。
    兩歲人仔就去返學識朋友仔,好得意呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,以前真係得個望字,不過有相睇下都吾代表D咩既....我99話既

      Delete
  7. 原來HANNAN B 不用著校服返學啊,咁咪日日可以著得靚靚嚕 ^^
    雙手揸住杯,好似好好味咁,好可愛呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾駛著架呢邊返學,不過我反而中意穿校服,吾駛煩!

      Delete
  8. 咁神秘唔入得去?我通常接放學時會企埋一邊靜靜觀察個仔,直至佢發現跟著好開心咁跑過來。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無架,佢吾可以比我地入去架,怕會影響到其他小朋友wor

      Delete
  9. We cannot go to the classroom if bebi is eating. After that, the teachers are ok to get in the classroom to pick him up.

    ReplyDelete
    Replies
    1. we can't even go into the classroom...really at the front door and wait for the teacher to bring Hannah out

      Delete
  10. 我細個都係架,媽咪話啲老師喺門口攝咗我入去就關門,唔比PARENTS留咁耐。唔想令個BYE BYE過程太長,都有道理。
    HANNAH B好叻叻呀。 我好衰,擔心過佢會喊幾日添。
    啲同學都幾好樣,乾乾淨淨咁。 希望HANNAH B喺學校開開心心學多啲嘢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢喊左幾日啦,不過係一早送佢去學校就喊,其他時間都OK。 我都擔心架,不過見吾到就無咁傷心
      我99話好多福記,搞到我想轉校

      Delete
  11. 唔俾家長入去要正常做法.....否則子女見到父母在....就變得好麻煩和喊唔停...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係,佢地個個喊真係多得我唔少呀!

      Delete
  12. 我都係未入過燒腩仔個課室呀,你老師肯影張相你睇都好吖,我連第一日返學都無得陪,搞到我勁好奇想知佢日日返學係點

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仲以為呢邊先係咁tim.... 我都想睇下佢地上堂係點呀!

      Delete
  13. 識到新朋友好叻呀, 聽老師講matthew仲未同其他小朋友正式做朋友仔, 不過男仔依方面真係慢d

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔知算唔算識,但見佢mention 另一個小朋友名應該知佢係邊個卦

      Delete
  14. hannah咁快適應真叻女!學校咁神秘攪到家長好多問號!會唔會有家長日?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該又無wor....不過friday 會派番佢地classwork 比我地睇, 睇下佢上堂搞d 咩 haha

      Delete
  15. Mrs. Wu:
    ~我覺你揀依間學校又幾好, 保圍學校方面,做得幾好!!
    ~老師肯影相比家長, 都唔錯!! 而家Hannah 對返學嘅感覺點呀??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢又幾中意wor, 返學後覺得佢講野叻左,仲學講英文tim, hahahhaa

      Delete
  16. Hannah表現好乖乖呀!肚b間學校接放學都係門口等架咋,不過送返學都可以送到課室,所以都可以睇下佢地做啲咩架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔得呀,我地只可以係大門口,連reception 都入唔到呀!

      Delete
  17. 咁神秘既?
    咦?呢間學校for亞洲人架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chinese 開會多唐人多,但都見有鬼妹

      Delete
  18. 之前無得參觀學校同陪小朋友一齊上幾日堂架? D 同學仔全部都係chinese 咁岩既~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無架,一去就返學,無得陪架!
      呢間學校係唐人開,所以會多唐人D,但我都見過有鬼既

      Delete
  19. 之後老師就由課室帶Hannah出來門口接,真係好神秘呀 <-- back when I was in Kindergarten 3x years ago, it was the same way!

    ReplyDelete
    Replies
    1. really??? honestly i don't remember how i was when I was at kindergarden........ i guess it's for security purposes....

      Delete
  20. 我成日都好想知佢喺學校做啲乜。 但問極都問唔出個所以。。。

    ReplyDelete