Thursday, November 27, 2008

感情

呢排有2個識0既朋友係感情上有問題, 其實如果唔岩0既話, 早日分開下都未嘗唔係好事, 當然大家都需要時間冷靜下.  我好慶幸我同我0既男友無事, 雖然之前都有經歷d唔開心0既事, 但係我相信時間可以沖淡, 而且我覺得我地而家都好開心, 究竟係唔係時候諗下將來呢? 講真, 結婚係女人都想, 仲要同自己中意0既人結, 邊個唔想, 但我係唔係時候諗下? 定係我需要多d空間? 我真係唔知.....

話自己com唔commit到真係好難講, 我會用我所能去take care佢, 但無$$又真係好大問題. 好煩~~ 我唔係要一個勁大0既別墅, 至緊要有個安安樂樂0既家咁已經足夠. 不過其實我地已經住埋一齊咁多年, 同結婚又有咩分別? 我都唔知...順其自然啦. 我唔想大家比咁多pressure大家, 至緊要at this moment 大家開心and 擁有大家已經好好. 

life is too short, 如果唔襯早做哂所有野, 到年老時先做就太遲啦~~~
千萬唔好 - 愛得太遲......

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 其實結婚只係一個名份 (當然有得揀我都希望進入呢個階段) 大家一齊咁多年又安於依家o既生活模式,咁有無呢張紙又有咩所謂丫! (衰d講,有d人唔結婚可以好開心,安然無恙咁一齊十年或以上,但一旦結左婚,無幾耐就離婚!)
    同樣亦係呢個名份令雙方對大家o既要求多左,約束力大左,加速死亡!
    點都好,學你講, 人生苦短, 依家開心咪得囉! 唔好諗咁多住嘞!
    [版主回覆11/30/2008 00:06:00]其實都無點諗, 都係有感而發jeh....

    ReplyDelete