Thursday, November 27, 2008

珠光寶氣

睇完今晚個習覺得中+欣好煩, 佢成日都以為自己有$$大哂, 想點呀!!佢個look好唔得呀!! 其實成套劇都係講$$, 好煩~~佢亞媽成日都痴埋佢d有$$人到, 真係唔知點解.

今日涼左呀, 都唔知點算. 真係唔夠衫但係可以點? 好多衫係hk 穿得但係us就唔得, why? 因為呢度0既冬天實在太唔同, 有時好涼, 有時好熱. 好似我剛剛落機時真係熱, 仲要穿短袖衫, 而家又要穿scarf, 又要外褸, 真係好煩呀!! 不過hk買野真係好, 又平又靚又正, 就算係牌子d衫, 有時有唔知邊張credit card就可以有discount, 勁開心!! 要平0既好多boutique又有, 真係好呀!!

今日見到對boot都幾想買, 但係好貴呀!成$1500蚊...佢就勁sell我, 但我真係要hesitate下, 我honey話太貴wor!~ 唉, 睇黎我都要諗下先, 哈哈~~~~

好搞笑, 見到d UGG 0既毛毛 boot, 我心諗...hk真係咁cold咩? 我地落哂雪咁緊係要啦, 但hk....真係唔點需要lor

前幾日同sister去crabtree 買野, 因為佢有50% off, 但其實discount左都係貴lor!~ 而且我都無用0既好多野, 不過見到好長line, 真係諗...hk economy咁好咩...d 人咁捨得, 哈哈~~~ 我見佢地個個都買10樣8樣, 好利害...哈哈~~~~

我honey岩岩話我抽到一個人做secret santa...我都唔識佢, 都唔知買咩....好煩!!!!!等佢諗啦, 哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今晚約左2個朋友吃飯.........玩得開心d啦~~~~~~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment