Wednesday, November 26, 2008

感恩節

今日係感恩節, 雖然我唔係美國同我honey一齊慶祝, 我都好想同佢過. 今晚佢去朋友屋企開party, 希望佢玩得開心d 啦~~~~ 其實我都唔想留低佢一個人係個邊, 不過佢又放唔到假, 唔緊要啦~~~ 我好快就返, 唔好心急呀, 哈哈~

今晚同屋企人去左小肥羊食dinner, 講真, 我覺得無咩特別, 我想去都係想睇下同美國個間有咩分別, 佢個湯真係好多味精, 唔太得, 食完後真係要係咁飲水. 不過最唔得0既係個條友仔加湯個陣, 都唔知係咪short左, 係咁高到加, 入到我亞媽隻眼, 不知所謂. 都唔知係唔係路. 好心啦~ 明知d 湯熱, 咁就唔好係咁高到加啦~~~~即刻搵左部長投訴, 佢係咁唔好意思, 好煩&好假....下次都唔去!!!! 我覺得美國個湯低好d, 起碼無咁多味精啦! 雖然有時service係差d, 起碼都小心d啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我相信今次返來一定肥左好多, 成日食食食.....好似飲食團咁.....不過返到個邊又無機會lu...



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 小肥羊, 大陸0既好食好多~
    [版主回覆11/27/2008 11:10:00]係咩? 不過唔就腳ma......cwb就好多, 嘻嘻~~~~

    ReplyDelete
  2. 未去過香港分店...大陸去過幾次.
    [版主回覆11/27/2008 23:06:00]係?係邊??

    ReplyDelete