Sunday, November 23, 2008

早呀~

咁早又係我, 訓唔到又肚餓, 哈哈~~~~~~
好多人應該唔知我係HK, 不過我真係係HK呀, 好開心見到我D FAMILY~~我掛住佢地, 原因就唔想講, 但無返一陣子HK都依然係咁...

搭機個陣真係好唔得.....我今次搭CONTINENTAL, 佢地係廢GA!! 我一早去到CHECK IN, 諗住CHECK IN 完可以食下野陪下我HONEY, 點知佢地仲未開工, 要我等等等, 個問題係我check in 左, 不過要等check baggage, 咁點解要有個地方比我check in先 之後都依然要check baggage, 實在太stupid啦! 個airport又無野食, 美國所有d airport都係咁, 無野食又無野行...不知所謂...

算啦, 都唔係好major...最major個d 係我上到機先.  話說我係friday 個日call 佢地confirm and reassign 我個位, 咁我開頭想問下有無exit位, 佢話有, 咁我諗住take0個個位, 之後我諗諗下我想用laptop kill下time, 問佢個exit位有無power plug比我plug我部laptop, 佢話無, 咁佢assign 左個位比我係有0既, 咁我話ok啦~~~~

上到去, 都好期望咁諗住睇下tv, 點知.... 唉, 唔駛問啦, 即刻灰哂!! 勁無奈...都唔知可以點, 如果佢一早同我講, 我一定take個exit位, 唔駛煩 and 可以訓得舒服d..而家..真係.... 個位又窄, d movie又悶, 野食又唔得...真係激到我..... 無就唔好扮有啦, 握左我, 勁無聊!! 悶足16個hours...............................唉!!!!!!!!!!! d 空姐夠"得"啦....全部都係亞"無".....仲要係chinese無.....omg!

下次都係唔好搭continental好....勁失望!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. 但係另一選擇cx都唔見得好好多... 除非你搭via機啦, 如果唔係都係得呢兩個choice!!
    btw, welcome to hk!!
    [版主回覆11/25/2008 04:42:00]係, 2個choice都唔見得好, 下次試korean airline....

    ReplyDelete
  2. 番到香港, 又可以食食食...... 今之留幾耐呀 !
    [版主回覆11/25/2008 04:42:00]係, 食食食and 訓訓訓.....哈哈哈哈哈~~~~ 2個weeks啦都係...好tired now!

    ReplyDelete
  3. weLcomE~wElcoMe~
    [版主回覆11/25/2008 04:43:00]thank Q thank Q

    ReplyDelete
  4. oh... didn't know that you plan to go back HK last time... you suddenly decided for this trip?  Anyway, how long you'll stay there?
    [版主回覆11/25/2008 04:43:00]yea...suddenly!!! i m staying for 2 weeks....hehe!

    ReplyDelete