Wednesday, June 24, 2009

又黎啦!

又黎啦﹐ 呢種憤怒0既感覺又返黎啦! 以前返工都仲開心D﹐ 而家成日都要提心吊膽﹐ 好鬼煩! 講黎講去都係同一人!! 諗起佢都火滾

話說我老細無拿拿同我地講﹐ 話如果無咩野做可以去幫J (咪就係個條友)﹐ J仲有好多野未做完。 我就話﹐ 如果J有野比我地做﹐ 佢可以揾我地﹐ 之後我老細就問點解咁樣? 我就開始唔明。。下﹐ 如果真係想人幫﹐ 唔係應該自己開聲咩? 仲要我送羊入虎口? 傻0既咩!! 仲有﹐ 佢揾我地做野有咩問題? 一定要我地去
佢先咩??????? 之後我老細就走左﹐ 我就同番我同事講﹐ 話我老細傻﹐ 成日比J點。  話J佔緊我地便宜。 又話J 本身都唔係TEAM PLAYER﹐ 有野自己做﹐ 唔要人幫﹐ 仲有成日好8﹐ 係人地門口偷聽人地講野﹐ 好無品! 做人做到咁 ﹐真係辛苦!!!!

仲仲有﹐ 如果佢真係咁忙﹐ 就唔會差唔多日日係返工時間去做GYM做成2個幾鐘啦! 你話
佢有幾忙???? 比野佢做仲辛苦過自己做。 我原本比野佢做﹐ 佢做左HALF 就比番我收拾殘局﹐ 頂!! 仲細咩? 成日要人"秋"。。。。白痴!

唉﹐ 本來都無點諗要轉工﹐ 而家
佢0既出現令我應該諗下。。。

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. Your boss is chinese or American? His management sounds ridiculous. If J needs your help, he should speak up. J is trying to make himslef so busy, and give a good impression to your boss.
    [版主回覆06/25/2009 21:21:00]yes, that's how i feel...... my boss is white...

    ReplyDelete
  2. 可以0係office hour做兩個鐘gym, 呢條友都算極品...
    佢係咪同個老細有親0架?
    [版主回覆06/25/2009 21:23:00]唔係有親﹐ 不過好識做表面野﹐  頂!!

    ReplyDelete
  3. J is so fake. Is J white?
    [版主回覆06/25/2009 21:44:00]yessss....can't stand him

    ReplyDelete
  4. - 行山,旅游,釣魚,踏單車,Wargame,Golf,... 戶外必備! ...... - 用作頭巾, 面巾, 頸巾., 擋太陽,吾怕晒黑面,護髮,護膚! - 玩 Gym,Yoga 用作 Headband! - 作夏天新形人呢 !

    ReplyDelete