Monday, June 22, 2009

返來啦。。。

話說上星期去左釣魚﹐ 真係想死﹐ 點解? 本來天氣好好地都應該OK﹐ 點知個日落大雨又勁大浪﹐ 真係辛苦。  本來開船個陣都仲OK﹐ 點知行行下覺得開始有D唔舒服﹐ 我平時好少暈浪﹐ 但今次好似玩緊海盜船咁﹐ 真係好難頂。 等左幾耐先停船比我地釣﹐ 釣左一輪之後又開船﹐ 又唔舒服﹐ 我都算勁﹐ 成程無嘔﹐ 不過我地班人(一行8人)就有幾個嘔﹐ INCLUDE我個HONEY 哈哈。。。無鬼用

所以都最尾我地咁多個人都係釣到2條魚咋。。。真失禮﹐ 哈哈
我諗下次都無人去﹐ 比$之如又勁辛苦。。。。

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. Sheepshed bay for fishing? or long island?
    [版主回覆06/23/2009 21:10:00]sheepshead bay....

    ReplyDelete
  2. I went to fishing couple times in sheepshed bay. Unlucky that you cannot get too many fishes.
    [版主回覆06/23/2009 21:24:00]i am not good and no patience for fishing.... haha... just want to hang out with friends... but this time was really suck!

    ReplyDelete