Wednesday, June 30, 2010

結婚真係唔容易

唔經唔覺仲有一個月就係大日子。除左覺得煩惱﹐ 真係唔知仲有咩。 琴日去完我地個final walk thru﹐ 我覺得雖然好似好多野都搞好﹐ 但又唔係真係所有野都搞好。 唉﹐ 好煩! 我想如果再不停地諗結婚﹐ 真係會崩潰。 anyway, 好thank you所有幫手0既人﹐ 我同事幫我整蛋糕﹐ 我朋友幫我調酒 + 設計decoration, 亞媽幫我整花球﹐ 所有所有野都係一手一腳去做﹐ 我真係好感動! 有時真係好想放棄﹐ 但一想起大家都好落力幫我﹐ 我無理由會搞唔掂﹐ 加上琴日去到場地個小姐又好好人話會比我地用個TV, 所以煩惱又少左一樣。 其實結婚係要好detail, 要搞一個婚禮就要記住every single step, 希望到時順順利利啦!!

PS﹐ 我早幾日祈禱﹐ 話希望所有野順利﹐ 點知神真係有回應﹐ 所以好感動! 我會努力呀!
Jesus, I love you!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment