Friday, June 18, 2010

sport season

本來對運動唔大熱愛0既我可能因為有好多人係周圍講﹐ 所以都比較留意。 琴晚係nba final game 7, 真係好激烈呀! 本來我對2隊都無所謂﹐ 不過我唔中意lakers個coach,所以我想boston 贏﹐ 哈哈! 其實我對KG & Ray Allen都OK ﹐覺得佢地真係打得出色。 好可惜boston 輸左﹐ 不過都依然係一個good game.

至於world cup, 哈哈! 其實呢邊都唔太大反應﹐ 當然有人知﹐ 但唔會好似HK. 可能USA 個team不嬲都唔得﹐ 入到圍已經係好開心﹐ 哈哈! 不過而家同同事玩緊yahoo fantasy, 所以先留意多D﹐  不過好多都爆冷﹐ 真係離譜。 完全無想過西班牙會輸﹐ 真係大跌眼鏡呀!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. 估都估到美國足球氣氛差~
    不過我都係鐘意足球多d~
    但爆冷真係好攞命...無野睇lu~
    [版主回覆07/06/2010 21:23:00]almost the end of world cup la.....but my team - brazil - alrdy gone =(

    ReplyDelete