Tuesday, June 8, 2010

guest list

真係好鬼煩﹐ 因為場地唔大﹐ 所以唔可以請好多人﹐ 但有D人卻不請自來﹐ 真係好唔要面呀! 當然唔係我個邊啦﹐ 我親戚唔多﹐ 所以一圍都夠﹐ 但佢個邊。。本來唔想請佢個邊一個老人家﹐ 講真﹐ 佢唔係NY﹐ 無謂要走黎走去﹐ 而且都唔熟﹐ 同埋人格好有問題﹐ 更加唔想請﹐ 佢個cousin就話請呢個唔請0個個好似好怪﹐ 我地又唔覺大不了﹐ 佢屋企人又無所謂﹐ 問題係個wedding係我同佢0既事﹐ 我唔想有個人搞串我個party, 好煩! D 人梗會話野食唔好食﹐ 場地唔舒服﹐ etc....實有野比D人踩﹐ 我驚到時我控制唔到﹐ 趕走哂D人!! 點解D人可以咁討厭? 話時話﹐ 另一邊D人就話我無身份﹐ 好白痴! 生安白做都得﹐ 點到我唔興﹐ 係佢亞嫲面前講3講4﹐ 最終都係唔抵得﹐ 因為佢自己個仔無人"候" ﹐ 梗係啦﹐ 你個仔去識女仔又帶亞媽出黎﹐ 又話個女仔唔靚﹐ 你個仔又有咩新鮮蘿白皮﹐ 就唔好話人地個女唔靚啦﹐ 不知所謂! 如果我有D咁0既亞媽﹐ 我覺得好樣衰LOR!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. 唔好咁嬲啦...呢個世界係多d咁既人架啦....
    一生人一次請d唔請d都正常....比佢搞"wor"咁就bad memory bad足一世喇喎...
    [版主回覆06/18/2010 23:03:00]係呀﹐ 好煩。 我都無理﹐ 因為個D人都唔正常﹐ 寧願自己開開心心做新娘子好過啦

    ReplyDelete