Tuesday, June 21, 2011

世態炎涼

點解中國人硬係唔團結?無論發生什麼事,都可以置之不理? 雖然唔係我既故事,但昨晚聽到朋友的一番說話,令我有些感嘆。事緣係我個朋友同我講,佢個ex-bf (A君)撞車,幾嚴重個隻,A君既幾個同事開車經過,見到車禍,唔肯定係唔係個A君,因為架車似,所以打比A君,A君話係呀,叫佢班同事幫幫手,點知個班人問點解要幫,就走左。 我聽完朋友講,我都好嬲,呢個世界係咪真係咁冷血?人情真係紙咁簿??? 就算唔係朋友,你見到個陌生人係街有事,你都唔會置之不理卦?!!! 

係,我認我好天真,仲以為世上有好人,幾年前係街上有個中國人問我借錢,我當時有D擔心,不過我實在好心,見到佢一個人好慌張,而且大家都係中國人,我唔想以小人之心度君子之腹,結果借錢比佢,係,我知,人地一定覺得我戇居,不過我唔想因為我自己成見而誤度人地既一生。次次想起呢件事,我都覺得自己係咪咁易握,而我老公更加有咩事便提起我,我係幾咁天真!!夠啦,我好心唔等於我白痴,如果個個都唔出一份力,呢個社會唔會再有人幫有需要既人!!

不過, 我依然相信人係有同情心,就算大部份人係一班禽獸,我相信有10%係一班好人,而我,就係10%入面。

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 comments:

  1. 你朋友ex-bf撞車.....個班so called 朋友既人 8 卦完就咩都唔幫....算係咩人呀....勁衰囉....crazy... 我聽到都嬲嬲地囉....
    我明白人在異鄉見到同鄉人有困難係會寧捨想幫.....我同意你講唔想因為成見而誤人地一生.....
    [版主回覆06/22/2011 01:14:00]唔好嬲唔好嬲, 可能佢地"掂"行"掂"過仲好,起碼唔駛知道呢班人咁不濟!!

    ReplyDelete
  2. "點解幫?" 真係咁講,太衰喇!
    我試過係唐人街問路,個人話, "我點解要講你知?"
    [版主回覆06/22/2011 01:18:00]OMG....唔係卦,問路都咁inch?????   真係一樣米養百樣人 

    ReplyDelete
  3. 呢個故事,真係聽到我發曬火!!如果我是那位A君,我絕對不會再理這幾位「咁幫得手」的同事! 已故作家柏楊都講過,一個中國人能比得上世上任何一個民族的一個人,但兩個中國人便比不上其他民族的兩個人了。中國人實在太不團結,而且許多還很自私!! 之前有個中國阿嬸問我知不知道中國大使館在哪裡,我答完不知她居然還zip左一聲(多麼討厭!),還斜眼望了我一眼。當時我定力夠,又見她帶著孩子(而且要找大使館,估計也是有麻煩),所以沒發火,笑笑口便走人。 香港人作為中國人的一部分,也十分複雜,經常會想得太多。有時香港人幫返香港人,被幫的還會趨之若騖,深怕幫人的有什麼目的。我覺得有防人之心可以保護自己,但感覺上有點太多了,缺乏了一點純真。我和你,雖然辛苦點,但應該盡力不讓這風氣繼續漫延!
    [版主回覆06/22/2011 22:41:00]講就容易做就難,屋企人已經係咁,真係有時好難頂。係,中國人真係好難團結,你幫下佢,佢都要諗下,可唔可以唔好咁複雜?唉,人生在世有幾多年,不如簡單D同開心D咁過啦!! 

    ReplyDelete
  4. 嘩﹗佢地咁過份架﹗真係想得個知"字"jor喎~~~ 講得啱﹗真係一樣米養百樣人,我都明白人係自私,嗰一個唔係你朋友都話呀﹗但嗰個係你的朋友,你都唔幫,實在點都講唔過﹗﹗ 唔通幫下手都使死??
    [版主回覆06/23/2011 03:02:00]係囉,我聽完我個朋友講, 都覺得有無搞錯!!估唔到而家仲有D咁既人, 賤格

    ReplyDelete
  5. Haha... It's really hard to define what is 好人... For me, I seldom give money to people on the street. Just because we are in NYC and my job is a helping profession already. It's good to have many nice people like you on the street.
    [版主回覆06/23/2011 21:34:00]Well, after that incident, i rarely gave out money... i guess on my dictionary, someone is not trying to deceive then it's a good person 

    ReplyDelete
  6. 支持妳! 就算呢個世界只係剩番一個好人, 我地都要做一個有同情心的好人。
    [版主回覆06/24/2011 21:07:00]嘻嘻,大家咁話   Nice to meet you! 

    ReplyDelete