Friday, June 24, 2011

HAWAII 經歷 5


第5日早上我地就離開左big island, 搭內陸機去第2個島: Maui.  早上食左早餐,就去機場。我老公本身已經好驚搭機,咁又係,有氣流時真係幾驚, 跟住去到機場,見到我地要搭既機,即刻想暈,因為實在有D恐怖, 我地架機細到只可以坐9個人,你想像下咁細架機上到天空,大風D都吹走左,我都比佢搞到我好驚。雖然機程只係大約40分鐘,佢話個40分鐘係一生人之中過得最慢同恐怖既40分鐘,真係。。有無再誇D呀!


我地搭架機...我都有D驚,不過係因為我畏高




我地坐第一行,睇住機師起飛,都幾驚。



我同機師影相,幫我影相個姐姐話好enjoy搭呢D機,因為好似係private jet, 哈哈,咁都比佢諗到。 我地落機時佢見到我老公面到青埋,仲話, 唔係個個遊客都experience到呢種搭機經驗, 哈哈,我估普遍遊客唔似我地咁識搭卦




去到Maui景色好靚,可能因為big island好多黑墨墨既熔岩,而呢度就比較多景



Hawaii好多地方都食到既泡冰, 係咪因為多日本人呢?不過我都係覺得HK間糖百府好味D



其中最開心係,我本來book左一間studio, 不過因為佢地維修,所以upgrade左我去one bedroom, 有kitchen, 仲有得洗衣, 好開心呀!!



個日無點做野,係hotel個pool到游陣水,跟住去左元氣食sushi, 哈哈



老公食鬼餐食到個口"where"哂,見到有其他餐仲唔開心!傻佬



比起其他餐,呢度算係平啦,我地2個人食左大約45元,其他日日差唔多100元,痴線


因為第二日要早起去潛水,食完野就返hotel lu

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. 100元.... US dollars??? Too expensive... Once, I took a small plane at Grand Canyon for sight-seeing... After the landing, I had serious nausea. But, it seems that you had a lot of fun there!!!
    [版主回覆06/25/2011 12:44:00]Yea....average meal is around $100 for 2 people...so better save up some money for food there lol  Well, i had some fun but if you read my previous post, you know what happened in my trip so i can't say i enjoy 100% of this trip but at least part of it....

    ReplyDelete
  2. USD 100....好貴囉~~~咁你地呢餐元氣就好抵喇....賣相都唔差呢!!!
    [版主回覆06/27/2011 00:19:00]係呀, 遊客地方點都要屈你幾餐, 都有mcdonald 個d, 不過你都唔想日日食麥記卦.  個排成日食薯條, 幾熱氣, 有sushi食都好興奮, 哈哈

    ReplyDelete
  3. 俾我吾知enjoy吾enjoy呢架機呢,雖然睇落真係好 牙煙 哈哈
    初頭張相仲以為天氣勁差 點知落到去天氣勁靚....
    btw真係唔知美國有元氣喎哈哈
    [版主回覆06/28/2011 00:07:00]其實夏威夷天氣唔算得上特別好, 因為會成日有驟雨,而一個島可以一面係落雨,一面係好天, 真係好難觸摸。 係呀,搭到我想暈啦 XD 元氣係夏威夷先有,NY都無 

    ReplyDelete
  4. haha 你個樣都唔驚.....
    [版主回覆07/02/2011 11:16:00]哈哈, 小小啦,不過影相咪笑下囉   驚到震個個係我老公呀

    ReplyDelete