Thursday, June 23, 2011

Hawaii 經歷 3 & 4

第3同第4日都係海灘渡過,不過真係好難忘呀!! 經過左一連兩日既不幸,以為第3日會有好日子過啦,點知.....

早上我地係酒店食早餐,跟住就去沙灘,本來一切都好順利,藍天白雲幾開心,點知原來呢個係D甜頭jah!!




我地去完沙
灘返hotel沖涼, 都已經成6點幾啦,都開始餓, 因為一連2日都係食鬼餐,
所以想試下其他,經過見到有間日本餐,就打算去食啦,因為入面無位既關係,所以就坐出面,
其實都無所謂既,坐邊度都一樣,坐低之後打算落order之際,突然聽到有陣叫聲,打算抬頭望下發生咩事既時候,我就已經比一個不請自來既波打中我額頭,
呆左一秒既時間,跟住就即刻好痛,痛到我喊左出黎 本來足球籃球你都覺得OK,但呢個係桌球,無錯,係桌球,原來2樓有張桌球枱比人玩,不過玩個個人好明顯係唔識玩,個波就由2樓彈去一樓再彈去我個額頭度。我個刻真係咩都做唔到,因為一連2日既不幸已經令我好好好唔開心,而家仲。。。我真係喊到收唔到聲 我老公第一時間報警,而ambulance都好快到,不過要多得日本餐廳老闆,佢一知道發生呢件事,立即比個冰袋我,如果唔係,我相信一定會腫左,都好彩係個額頭,如果落少少就係我隻眼啦!!!!!!




我個刻既心情真係好差好差,一心去hawaii可以enjoy下,點知咁黑仔,真係好想好想好想返屋企,唉。。。。。跟住我就比人send左入醫院啦,因為我覺得1)個頭可大可小,點知會點
2)唔係自己地頭,點都好似有D驚,個次係我第一次比人抬入救護車,都係頭一次去醫院(探病唔計),係醫院搞左成晚, 見完醫生等做C-scan,
跟住醫生話無事,比D止痛藥同冰袋我,就可以返hotel. 可憐既我地仲未食dinner呀!!!!醫院入面原來係無野食架
差D又餓到暈

係醫院時,我同我老公講我好想返NY呀,我唔想再留係度...當時真係好失落

好啦好啦,唔開心既野都已經過去,雖然之後個日都依然擔心會唔會再咁黑仔,所以做樣樣野都十分小心! 同埋,唔會再坐室外既地方



第4日既相


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. O... Poor you. What a vacation...
    [版主回覆06/24/2011 11:03:00]ya...a very unforgettable honeymoon 

    ReplyDelete
  2. 好陰公呀!!! 我初初睇到以為係籃球/足球....點知係桌球!! 痛爆呀.....呢個經歷真係一世難忘.....好彩無事喳....
    [版主回覆06/24/2011 22:32:00]係呀,呢個就係其中一個不幸,好慘!!! >_<   諗起都有D驚 

    ReplyDelete
  3. 真係慘 ... 不過在這個最需要人時有老公在身邊 , 咁樣諗會唔會令你樂觀D? 
    [版主回覆06/25/2011 00:40:00]哈哈, 你又幾識諗喎,我都好慶興佢係我身邊,如果唔係我會好驚

    ReplyDelete
  4. 好陰功呀, 完全想像到一定好痛!
    [版主回覆06/25/2011 12:40:00]係呀, 真係痛, 而家都仲心有餘悸 

    ReplyDelete