Friday, June 10, 2011

單身男女

2男一女既故事....



未睇之前都有期望,覺得應該OK,睇完之後有少少失望,特別係結局,真係下左一聲! 係咁啦?

故事係大約講個女仔中意古天樂而古天樂都中意佢,不過劇中古天樂好花心,第一次打算約會就同第二個女人鬼混,所以無一齊過,同一時間認識了吳彥祖,吳彥祖因為佢鼓勵,所以發奮,都中意左個女仔。不過因為無聯絡電話,所以要等到3年之後一次偶然機會見面。 不過都因為吳,古就係咁追個女仔。其實本身大家中意大家,不過因為佢花心性格所以無一齊過。而吳係佢身邊默默守候,真係比我都會選擇吳啦!!!

如果我係個女仔,有2個型男圍住我,都不知幾開心,哈哈哈!!!! 不過,我都會選擇吳,因為我需要既安全感,古一定比唔到,而且,我始終覺得比人愛係幸福D


其實間中都有D浪漫位,不過一定唔岩男人睇

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. 個女主角都唔錯禍 不過我諗都係主打女觀眾啦,古天樂+吳彥祖咁既卡士
    [版主回覆06/12/2011 01:03:00]女主角OK啦, 成套戲講國語,仲以為係大陸片   係呀, 古天樂+吳彥祖 =    

    ReplyDelete
  2. 岩岩想開blog講呢套戲,我呢位 男觀眾 又極受落喎,因為佢表現哂女方既心理矛盾位~~
    尤其係睇到方啟宏整死左隻青蛙跪係度頹哂,真係覺得好心痛。
    後尾幾驚女仔吾揀佢,第一次睇愛情戲睇到咁驚心動魄!
    [版主回覆06/12/2011 01:07:00]咁誇張????? 我仲以為男人一定唔中意, 哈哈....  不過, 至憎就係隻 青蛙, 超樣衰

    ReplyDelete
  3. It's hard to find a good HK movie... I have already given up for a long time... Compare to movie from the US, their story line is a bit boring... But it's good to watch HK movie once in a while specially if you live in another country.
    [版主回覆06/12/2011 01:09:00]ya...i always get disappointed to see HK movie...it's usually to kill time when i am bored.  i usually watch tvb drama, feel more comfy to listen chinese language 

    ReplyDelete
  4. 我超鐘意呀。
    講愛情片,我都係鐘意香港既,外國吾係吾好,但個文化吾同。可能香港係含蓄少少,我自己鐘意呢種表達。
    PS笑死我你最憎隻青蛙
    [版主回覆06/13/2011 00:16:00]估唔到你都有浪漫的一面

    ReplyDelete