Wednesday, June 22, 2011

Hawaii 經歷 2

好似都未講完去夏威夷既經歷tim,本來有好多相片,不過次次都忘記了,所以只可以係FB到downlaod番去個BLOG!


上回講到去到Hawaii,第二日我地去左 Hawai'i Volcano National park. 其實最主要去呢個島都係想睇火山,細個時去過日本睇火山,之後就in love with it, 所以Hawaii最著名火山又點可以唔去,哈哈! 雖然去時都好希望有熔岩睇,但同番當地人傾,佢地當然唔想啦,要火山爆發時先有好多熔岩睇, 即係當地居民會有危險囉。不過我地去到係無相中咁多紅色熔岩,不過有好多都係以前留落比人睇既,其實好難用相同文字去形容,因為當我地去到山腳時,望番上山頂,真係難以用筆墨形容, 實在好狀觀!!!!

呢個係其中一個crater...超大,開始唔知是什麼,跟住見到有人行係上面,嘩,有排行囉


以前遺留落黎既岩石,我以為係石頭,不過好輕,好似chocolate咁, 哈哈


山腳近海,好大浪&大風,不過個view好靚


溫馨提示,如果去呢個PARK,一定一定要帶野食,因為個PARK入面係無野食,而我係HAWAII既第二日。。。差D餓到暈左

實在未試過D咁既經歷,因為我地早上食早餐(9AM),到行完成個PARK已經成4點,本來去到一間餐廳,不過可能太餓,食野時好辛苦,差D想嘔, 我頂唔順要返車休息,行去車途中真係天旋地轉,真係好可憐!

本來想去第二個town,不過因為我唔舒服所以無去LU....第2日就係咁渡過嘞。

2nd update:

好啦好啦,徇眾要求,post多D相啦

On the way to see Volcano... 因為係架車,所以影到MAMA地






去到個PARK,入面有個類似山洞,係由熔岩整成,入面好凍呀!!!





岩石 close up ,有D似黑左既發泡膠





呢度係其中一個以前有熔岩流過既地方,你睇下,幾大!!





因為呢個島仲有個好活躍既火
山,所以好多地方都有熔岩流過既痕跡




由下面影上山頂,幾乎全部都有熔岩流過既痕跡, 我覺得真係幾宏偉




個海好清好藍,好掛住呀!!!!!!




呢個島真係好大,由hotel 到呢度足足成2個幾鐘頭 ,不過見到藍天白雲,令人心曠神怡





仲有煙出呀!!!




呢個火山口,對上一次火山爆發係2011年3月6日,正正就係我老公生日,哈哈!!!!因為安全理由,我地唔可以入去睇,只可以遠望.




呢個出來監測住幾時會火山爆發,睇下,仲戥架!!!!!!!!!!!!!!!




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 comments:

  1. volcano ... 我未睇過啊! 好想睇啊!! 得三張相咁少架
    [版主回覆06/23/2011 08:56:00]呵呵, 唔好咁心急啦.....都未post哂 

    ReplyDelete
  2. 係啦咁少相....你張profile 相好靚:)
    [版主回覆06/23/2011 08:57:00]等下啦.....哈哈!! thanks 

    ReplyDelete

  3. 嘩...好靚呀!!!!!海水顏色勁靚.....火山我都想睇呀.....
    [版主回覆06/23/2011 22:52:00]好想去沙灘hea呀!!!!!

    ReplyDelete
  4. 個海好靚!有無PART 3架?
    [版主回覆06/23/2011 23:34:00]緊係有啦,不過要等我打好先.....好慢 你咁得閒既??唔駛返工?

    ReplyDelete
  5. 我返工得閒過放工!
    [版主回覆06/23/2011 23:43:00]咦,咁岩既,我都係喎,哈哈哈!!!

    ReplyDelete