Wednesday, September 10, 2008

又睇完啦~

真開心,又睇完啦!! 紅e 好衰呀, 知道亞好中意佢個女, 就叫零生追番自己個女. 痳痳好勁, 有病都仲幫亞好, 佢真係好錫亞好, 佢地嘈時爆哂亞秋d野出黎, 我相信亞秋唔會原諒佢亞媽, 因為係佢亞媽挑起佢d野講! 紅e好自私呀!! 不過本人係唔中意睇呢段感情線, 因為中小姐實在太唔掂, 喊苦喊忽咁, 好煩! 搞到亞好都為左佢而唔開心, 真慘! 查實零生個女友係唔係知亞秋0既存在? 點解佢要揾亞秋出黎飲野? 唔明~~~~~~~

講完呢樣, 想講番我今日係tiffany0既遭遇 ---
查實都唔係一件大事, 不過我覺得真係好waste我d 時間.  我今日起碼浪費左45分中係0個度, 個問題係一件refund咁簡單0既事, 我唔明點解可以搞咁耐.

話說我男友買左條手鏈比我, 咁我唔係咁中意, 我就去exchange, 之後諗諗下都係唔想要, 咁我咪去refund lor, 唔係好難jeh! 咁我第一次去exchange 第2個item, 咁我就比左extra $50 (因為本身佢買時係$225, 我去exchange個條係$275), 咁我今日去同佢講return 個item, 佢話ok!~等一陣...等下等下, 都等左我成15分中, 之後佢返黎同我講話因為我之前exchange過, 咁我只可以refund番50比我, 我當時真係... 你講咩呀, 我exchange左個50元係比extra, 咁我而家return 番比你, 你只可以refund得50元?? 我真係好興lor, 咁簡單0既野你同我搞左成個中, 仲要佢想convince我係錯, 佢係岩!! 我當時係興, 不過我都已經好有patient咁同佢講and explain, 不過佢都係唔明, 咁我已經好tired and starving, 我同佢講, let me talk to your manager! 佢話sure, 不過佢個manager始終都無同我講, but at least 佢都有return 返比我!!!~如果佢死都唔肯, 我就死都唔走, 痴線!! 即係好似1+1=2 咁simple, 佢要將simple野complicated化!! 我今日send左個email比tiffany, 佢reply我叫我比d information佢....我諗緊, 比唔比佢好? 其實我只想佢地知, 佢地請左個豬頭丙做野, 做少少野都慢10拍!! 我好少咁興, 不過我呢次真係..... 夠啦! 我頂佢唔順!~~~~~~~~~ 我發覺d 鬼做野好stupid, d maths又差, esp 黑人.....(今日serve我個個就係!)...唉!!! 我應唔應該比info tiffany呢?



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 comments:

  1. 咁ge服務都有??
    [版主回覆09/11/2008 21:15:00]they suck!

    ReplyDelete
  2. 做 customer service 既首要完則,就係 set 到個 complaint 制度有咁複雜得咁複雜...
    [版主回覆09/12/2008 00:45:00]probably, but they sent me an email and asked me for information and feedback....i hope they're ok!!!!

    ReplyDelete
  3. 我發覺d 鬼做野好stupid
    非常同意!!!!!!!!!!!!!
    仲記得我去ny 0個次, 我同honey去買0野, 十次著0左九次都等好耐或者有麻煩. cashier (esp黑人)手腳好慢, 仲要一路做一路傾, 我同honey等到屎都滾!!!!!!!!!!
    總之佢地做0野除0左stupid之外, 仲好routine, 而且好慢.... 一句講哂, 廢柴~
     
    [版主回覆09/14/2008 01:36:00]唉, 一個字, 煩!!!

    ReplyDelete