Tuesday, July 14, 2009

簡單生活

呢幾日都比較脾氣差﹐ 都唔知點解呀。 我覺得好似無﹐一個人可以幫到我﹐ 個個都推3推4﹐ 有時都幾煩。 有時又覺得同佢D朋友唔係特別岩傾。 佢就話我要留心聽﹐ 講真﹐ 如果唔係同我講野﹐ 我都唔會特別留意人地講野啦﹐ 都唔知佢想點。 佢又話我唔主動﹐ 係呀﹐ 我係唔太主動0既人﹐ 呢D係性格﹐ 我都無計。 有時佢地講D野都好廢﹐ 又講埋D野都唔岩傾﹐ 無理由夾硬張就人地而令自己唔開心﹐ 唉﹐ 所以好煩!!! 而家想去做義工﹐ 識多D人﹐ 充實下自己同認識下周圍0既野﹐ 唔知邊度有D咁0既活動呢?

跟住又係為結婚擇日煩﹐ 佢就話是但一日啦﹐ 我亞媽就話唔得﹐ 我唔係話我亞媽唔想我地是但擇一日﹐ 但佢都已經好努力啦﹐ 通勝無就無﹐ 我都唔知可以點。 佢今朝話佢唔信呢家野﹐ 佢係去教堂0既﹐ 我真係。。。。。我知﹐ 我明﹐ 但有時D野唔係我地2個人0既事MA﹐ 唔好咁野蠻啦!!! 我個朋友夠話結婚係2個人事﹐ 叫我地自己搞﹐ 係咁易就好啦!! 不過其實仲有成年﹐ 應該唔太差啦!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. Volunteer job...I think you can go to church. Are you Christian? If so, you can meet many friends in church.
     
    I know some people ( live in HK)  who will marry in Yr 2010, and they can find someone to pick a good day. I don't know how, but sounds like they have method to know the next year good and bad days. 
    [版主回覆07/15/2009 21:38:00]Yes, i am a Christian but i don't go to church... Trying to seek for some volunteer work.... I'll keep chasing my mom re the date.....can't live between my mom and boy.....

    ReplyDelete
  2. I am half christian...because I don't go to church, but I believe in Jesus.
     
    My HK friend pick the date for Yr 2010, so I think they have some way to pick. Ask your mom to ask more people for info.
    [版主回覆07/15/2009 22:01:00]Yeah...i'll keep pushing her!!! I used to go to church but not anymore...but still, i love Jesus!!

    ReplyDelete
  3. 結婚是兩家庭, 兩家族, 甚致兩公司的事 初頭 做得唔好 結仇 後患無窮
    [版主回覆07/20/2009 00:00:00]無野0既, 都係講下jeh

    ReplyDelete
  4. 奉上 Chicken Noodle Soup 唔好咁 脾氣差
    [版主回覆07/20/2009 00:03:00]thank you

    ReplyDelete