Thursday, July 30, 2009

終於完成啦!

好野﹐ 終於都開始啦!!!! 哈哈哈!!!! 我等左成年終於都有成果啦! 咩事? 就係。。。。

我終於都開始我brace0既生涯啦! 哈哈哈~~~ 感覺怪怪的但應該好快就OK! 呢個野要對住我2年呀﹐ 我要好好愛惜﹐ 仲有咁貴呢﹐ 點可以唔對佢好﹐ 哈哈!!! 煩就煩D﹐ 但起碼我對自己0既承諾又進行中﹐ 真係開心! 開頭有D唔慣﹐ 無拿拿有D 野係個口度﹐ 訓醒都覺得有D奇怪﹐ 琴晚訓又成日責醒﹐ 完全唔係我﹐ 哈哈! 識我0既人應該知我都幾訓得﹐ 一些床就訓﹐ 唔駛等﹐ 哈哈!!! 不過過多一陣應該OK!!!

好開心呀!!! 遲D可以變靚


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. ic ic....See your picture, I don't think you need brace
    [版主回覆07/31/2009 21:59:00]i need it...i have serious underbite...but just don't see it if i have my mouth close, hehee

    ReplyDelete
  2. haha... I heard from many people say that not feeling well to have brace... I guess just need to take time to get used to it...
    [版主回覆08/01/2009 02:00:00]yes...it takes time to get used to but so far i am ok....

    ReplyDelete