Monday, July 20, 2009

身體健康

年紀大﹐ 機器壞! 真係好岩呀!! 星期六去見醫生﹐ 遲些又要抽血又照腸胃﹐ 都咪話唔驚!! 不過都寧願病向淺中醫好過啦!! 唔駛擔心﹐ 去照野jeh﹐ 應該無事0既! 下星期就去見牙醫﹐ 終於我都等到我個BRACE啦!!! 勁開心!!! 貴就貴D﹐ 但一生人一次﹐ 我都想我結婚個日靚靚呀! 諗到呢度﹐ 我覺得都值得0既!! 亞媽話下年無咩好日子﹐ 我就講其實我地都唔太介意邊日﹐ 最重要係就人﹐ 所以亞媽話再睇多幾次﹐ 如果都無就是但一日! 係啦﹐ 一早就應該﹐ 駛咩理其他野!! 如果係好日﹐ 就未必就到星期六﹐ 更唔駛講7-8月啦! 好煩﹐ 不過而定唔駛我煩啦!! 哈哈。。踢左個波比亞媽﹐ 又佢煩好過我啦! 嘩哈哈!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 comments:

  1. Did you have annual body check? Hope you are fine, dont worry.
     
     
    [版主回覆07/21/2009 03:36:00]ya, i just did my physical not long ago..... hope everything is fine too!!!

    ReplyDelete
  2. Lucky that you have insurance.
    [版主回覆07/21/2009 03:52:00]yah..if i don't have insurance, i dunno if i should go see doc...hahhaa

    ReplyDelete
  3. same here. If I don't have insurnce, I don't thinkI will see doctor.
    [版主回覆07/21/2009 04:00:00]yah..it's so expensive to see doctor & dentist~~~ crazyyyy...everytimes when there's a raise on insurance, we're like...don't get sick if you're not rich....hehehe

    ReplyDelete
  4. 媽 媽當然大晒喇,你很孝順 Weekends and Sundays are good days!
    [版主回覆07/22/2009 05:16:00]孝順 --> of course la!!! wahaha

    ReplyDelete
  5. 恭喜恭喜~ 似乎你0的煩惱好似離你而去啦啵~~~
    btw, 你係諗定7-8月?

    ReplyDelete