Friday, July 17, 2009

大快人心

呢幾日都幾忙﹐ 所以都無時間寫blog, anyway, 琴日個條友仔又問我野。 成日都問埋D好白痴問題﹐ 至憎就係人扮蠢! 話說我做緊野﹐ 好專心咁做做做﹐ 條友仔就入黎叫我入佢間ROOM教佢D野。 大佬﹐ 你邊位呀﹐ 你有野唔識就過黎問我﹐ 仲要我去你個度教你﹐ 你估我係你私人tutor咩﹐ 咁我咪同佢講我做緊野﹐ 我轉頭過黎﹐ 跟住佢好似聽唔明﹐ 我就repeat多次"我做緊野﹐ 我轉頭過黎"。。。。今次大聲左﹐ 搞到我d 同事都聽到﹐ 哈哈!! 我唔係真係坐係度無野做ga!! 我老細有野唔明都會過黎問我啦﹐ 又何況你!!!! 開玩笑的!!! 之後佢唯有死死地氣直接問我﹐ 不過佢D問題咪又係白痴﹐ 哈哈!!之後同事都讚我﹐ 哈哈!! 好似做左hero咁﹐ 其實我邊有咁勁﹐ 只不過我真係做緊野﹐ 不過都好﹐ 起碼知唔應該成日順佢意﹐ 比佢take advantage!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 佢應該預約在先. 佢是否另一部門?
    [版主回覆07/19/2009 12:57:00]not really...i am giving him one of my clients for him to work on and he has questions on it.. but it's been few months but still need my help, fool!

    ReplyDelete
  2. 新同事?
    [版主回覆07/19/2009 23:59:00]新左一排啦.....

    ReplyDelete