Monday, December 19, 2011

針灸

星期六早上同老公去睇針灸,唉,佢隻腳痛左成幾個月,都無好轉,去見過家庭醫生,照過X ray, 又見過專科,不過始終都係無好轉,專科比過藥佢食,但好似都無作用,而個醫生話如果再係咁,下次要照MRI,再唔係就要做surgery, 嘩,真係估不到有咁嚴重。之後經朋友介紹去左呢間做物理治療診所,可以做埋針灸,醫生話佢D神經線彎左,所以唔可以令肌肉放鬆,唉,真係令我好擔心,因為我知道日日咁痛又唔知可以點做真係好煩惱,我都擔心如果佢有事,我真係唔知照顧自己定照顧佢好,唉!!聽日再去多次針灸,希望有好轉啦!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 針炙有助舒緩, 佢做咩痛r?

    如果佢忍到又返香港, 我介紹我睇o個個比你, 佢都好ok。
    (因為其實如果有骨的移位, 會令肌肉及神經有所改動要移番正先冇野, 再做推拿同針灸會好好多)
    [版主回覆12/20/2011 23:23:01]照過XRAY,話骨OK, 但真正原因真係唔知,我都想返HK醫呀,呢邊個D真係唔知得唔得。

    ReplyDelete
  2. 如果喺香港就易搞好多。希望呢個針灸師掂啦。
    [版主回覆12/20/2011 23:21:38]係呀,係HK真係容易好多,又識多D人,呢度,真係撞下彩咋!

    ReplyDelete