Friday, December 16, 2011

近期真係好懶,好耐無寫blog, 都影左好多相,不過懶得post, 真係。。。。平時既我,係返工時寫blog, 而家, 跟本無時間,日日都放成7點,返到屋企又要煮飯,真係忙到無停手呀!當然老公係唔會幫手,所以我都無野講,自己做,自己食,幾好,唔駛靠佢!不過就真係好累,日日如是都幾難頂,不過今個星期日日煮飯,我都引自己為傲。 佢屋企人有問過我地幾時返去食飯,但一來我好忙,二來真係唔多想見到佢地,自從買樓件事,我對佢地都無哂好感,轉變真大,連電話都無個問候下,是但,通常唔係自己既家人都係特別難頂D!
今晚將會同老公食燭光晚餐之餘仲打算去睇聖誕樹,今年係BB第一年睇,到佢下年來臨我地再去睇,嘻嘻,真係好期待呀! 而家肚子已經脹脹,覺得好奇妙呀!不過仲未大到有人會讓位比我坐,而我都無打算而家D人會讓位。有時去到唐人街,真係好誇張,因為有你無你,D人都係會迫你上車,而事實上,D人想落車都落唔到,真係好煩! 我就而家都好小心,做樣樣野都以安全為原則,有大有細真係好危險呀!等我今晚食完聖誕餐再post相啦,嘻嘻!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 comments:

  1. Haha... Take care ar... Enjoy your dinner... Today I went to 72nd street, there was an African American woman push me away when I was walking upstairs... Cannot believe how mean people are. Then I took the E train home, another African American woman put her bag on the seat and did not let people sit on it. I sat down and said, "Can you please move your bag." She did not even make a move, then I saw another seat, so I changed seat. Another older woman came in later and wanted to seat down, that African American woman said, "If you want to sit here, you will be very uncomfortable." Ai... I hate New York subway, hate NYC!!!
    [版主回覆12/19/2011 00:12:07]haha...yes! some people are so selfish and i really hate them, and sometimes people try to squeeze you.... nyc subway sucks!

    ReplyDelete
  2. 妳好叻呀 放工仲要買餸煮飯 真係好攰架 整啲簡單餸菜 就唔使咁勞累啦 ~~ 好好享受燭光晚餐啦 ^^
    [版主回覆12/19/2011 00:13:07]唔駛買餸不過要煮, 好期待亞媽過來幫我, 哈哈哈!

    ReplyDelete
  3. 無人會讓位俾人?我仲以為外國人會好D tim
    [版主回覆12/19/2011 00:14:39]一時時啦, 有D人就OK, 有D人見到你大肚或老人家都理得你C

    ReplyDelete
  4. 未一齊住就失好感,將來可能仲多麻煩。最好可以催眠自己,愛屋及烏,不過知易行難呢~ 我覺得New York 無乜人讓位,會唔會係太多肥到大肚既人勒,費事讓錯位尷尬?你無位坐要扶實條柱呀。
    [版主回覆12/19/2011 00:18:01]已經催眠緊,次次都成身唔舒服,希望係因為大肚而HORMONES影響緊啦。哈哈, 咁又係,我有時都有諗過,你知有D人個肚腩好大,真係唔知係有左定其他。

    ReplyDelete
  5. 咁早食聖誕餐?...還可以食多幾次哩!
    [版主回覆12/20/2011 00:32:24]因為好難book位,所以提早食呀!

    ReplyDelete
  6. 你點都懶唔過我,我2011春上海杭州之行仲未寫完 ><
    [版主回覆12/24/2011 02:28:59]哈哈, 你快D寫完啦,等你 :P

    ReplyDelete