Thursday, December 22, 2011

魚頭湯

尋晚唔知痴左咩線,同老公去買餸時,見到有魚頭,老公就話不如買個滾湯,而之前JO姐姐介紹左個link比我,老公睇完都覺得好易,叫我試試,就係咁,尋晚買完餸就返歸滾湯煮飯,開頭都好excited架,因為可以試新野,想知道究竟得唔得,我就照住個video咁教,雖然未至於係好好好味,但起碼都算得上係一個湯,而都算算地奶白啦,哈哈,不過我都係覺得有D腥,唔知係咪本身魚頭唔新鮮呢?唔知仲可以點去improve呢? 又要請教jo姐姐啦。 


不過煮煮下已經成9點,企左係kitchen原來成個鐘,到煮完真係唔想食啦,好累呢! 不過蒸左條魚,整左個雞翼,排骨仲有菜,都算healthy卦。不過多謝老公訓前幫我按摩下,真係舒服好多呀!






今日返公司有個驚喜,我一直好憎既一個同事,居然送聖誕咭給我地,仲要送上$100現金,係咪傻左呢?哈哈,不過都唔會對我另眼相看,不過相對,我就好似好cheap,因為我只係送左兩張movie ticket比佢地,哈哈,算,下年先算。 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment: