Sunday, December 4, 2011

傷心

凌晨3點, 失眠,因為傷心過度 原本以為可以有一個溫馨既晚上, 因為我既心情而影響。。。。
星期六本身應該唔哂返工, 但因工作實在太忙,而星期五又作病,請左日假,所以星期六都要返office,  早上洗落衫, 已經叫左老公乾,點知佢忘記左,成為今晚既導火線。 我開始時都無野,不過一路諗下呢排既生活,我就真係好唔開心。 呢排工作繁忙,日日做到7點,返到屋企之後又要煮飯,作為懷孕既我真係好辛苦,星期四叫老公幫手清潔廁所,點知真係得個廁所,而地上既塵依然原封不動。叫佢幫我換床單,可想而知,又係無。幫手煮飯,都只不過係煮落米,我知呢D野平時都係我做, 而我都以為懷孕之後可以有人同我分擔,點知,我依然要煮飯,依然要洗衫,依然要諗食咩,依然去清潔,加上呢排壓力大,所以向佢發脾氣,但唔係個個都咁好彩,發脾氣呢家野唔可以個個大肚婆都做,只少我係其中一個。 而家佢唔會理我,話我發佢脾氣但一D先兆都無,講真,我聽到佢話無幫我乾衣我已經開始話好嬲, 又點可以話毫無先兆。唉,次次都好似我係衰人,但試想下,一個大肚婆係家中,又要煮飯洗衫清潔熨衫,你估真係唔辛苦? 而家仲要面對亞B老豆既脾氣,唉,點解我要咁慘? 我見好多人懷孕後都變左queen, 而我,依然係咁。老公自己選擇,怪得邊個?如果佢係頂我唔順,我就會立即返HK,起碼有家人照顧。主呀,可唔可以教我點做呀?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. 大肚時的確易唔開心,最完美就係老公會體諒,會唔會佢工作都忙?奶奶會唔會幫到?有無諗過請nanny幫手?
    [版主回覆12/06/2011 01:13:36]講真,大家都忙,我都知佢工作上有唔開心,但作為人老公,又快係爸爸,要識到點樣分配工作,我都好擔心日後佢咩都唔做,又要我煮飯,又要我湊仔,又要我幫BB沖涼餵奶。 我奶奶自從睇樓單野,都好少理我地,哈哈,人真係現實呀!所以而家要靠自己亞媽同你地班blog友囉!

    ReplyDelete
  2. 靚媽靚媽....唔好勞氣唔好唔開心....發脾氣時一次過bilibala咁講晒出黎俾你老公知....唔好理佢改唔改聽唔聽...千祈唔好屈住屈住....
    [版主回覆12/06/2011 01:19:35]爆哂出黎咪比人話到一面屁囉!

    ReplyDelete
  3. 可能妳一向都唔使佢做家務 家陣要做咁多嘢咪唔慣囉 同佢商量吓 點都都要佢分擔吓 再唔係 叫佢請工人幫手囉 ~~ 而且遲啲BB越來越大 妳會仲辛苦啲呀 ~~
    [版主回覆12/06/2011 23:06:24]我咪係個個工人囉,邊有咁多多餘錢去請,唉!

    ReplyDelete
  4. Mrs.Wu ,男人有種慣性,他慣常不用做的事,他們係唔會主動,他們理得個廁所有幾dirty都唔會動手,因他們不流都無清潔依個心,所以我預咗我自己大肚時,都係咩都會係自己做返。你自己盡力而為呀!赲就唔好做住,你臨生BB時,有冇諗住請個倍月工人倍你幾個月?真係叫你老公請返個!因BB出世真係忙到連自己都理唔到....你媽咪會唔會黎倍你生,講真,自己家人先最關心
    [版主回覆12/09/2011 00:07:27]其實我而家除左煮飯,其他野都好少做,連清潔都少,叫老公佢話哦,轉頭又係唔會做,所以我都費事理。 會呀,我亞媽會係下年生之前過來,會留一段日子,可能留到我適應先啦。

    ReplyDelete