Monday, December 19, 2011

聖誕餐@ LeCole

追下blog先,不過要追足兩星期(起碼)

星期五晚上同老公去撐枱腳,我book左一間我地上年xmas去過既餐廳,不過我都係覺得呢D高級餐廳,去一次已經足夠,兩次都可以接受,第三次就唔好搞,點解?唔知呢?我總係覺得上年去時D野食係好味到我想再去多次,今次去時好次比較是但,又唔係好熱,又坐的唔舒服(可能係我既問題),不過都好enjoy今次既xmas dinner, 我同老公講今年係最後一年可以兩個人過啦,下年就要同第三個人仔一齊啦,嘻嘻!查實去到餐館時,我已經好累,因為放工之後諗住去行街,都諗住行行下老公會車我,點知到我行到餐館附近,佢都仲未到,唯有自己行下街啦,由downtown行行行去唐人街,再行行行行去soho, 真係搞到我腳有D痛呀,可能所以咁都無左胃口。 
我地之後去左睇christmas tree, 突然間超凍,好彩有位泊車,不過我覺得今年既decoration好差,以前saks fifth都仲有D wall decoration, 而今年,真係咩都無,得rockefeller center有聖誕樹咋,我都覺得人地屋企既decoration仲靚D同特別D,嘻嘻。

fish course: Pan-Seared Arctic Char


Appetizer: 
Sautéed Stuffed Calamari



Meat Course: 
Crispy Poussin
Black Truffles, Potato Mousseline, Haricot Verts and Chicken Jus


Christmas Tree & Me! 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 comments:

  1. 嘩 妳好勇呀 嗰日又凍又大風 都仲可以行咁耐 食西北風都飽晒啦 ><"
    [版主回覆12/20/2011 07:32:43]行得真係好耐,不過好彩星期五晚無星期六咁恐怖!我第二朝起身仲腳痛,不過而家無事lu

    ReplyDelete
  2. you look great!!
    [版主回覆12/20/2011 22:36:59]thank you ^^

    ReplyDelete
  3. 第一次見你大肚樣,神彩飛揚!下次影埋個肚啦。浪漫聖誕餐,三個人食仲開心。
    [版主回覆12/20/2011 23:20:38]哈哈,個肚都唔係咁容易見到,除非著D緊D既衫啦。有機會下次影 :P

    ReplyDelete