Tuesday, February 21, 2012

27週


不經不覺佗B已經過左27星期,時間過得真係快。 呢排好忙,工作上同精神上都係。 工作上,因為係繁忙時期,所以上個星期六都要返工,不過好彩既係,老細話琴日係假期,又吾需要我幫手,所以可以批准我放假一天,正! 而精神上,都係擔心血糖問題啦。 上次見醫生,佢話我個肚吾夠26週, 所以要兩個星期後去多次,make sure我個B吾會under weight, 我都好擔心呀,不過又重左兩磅,咁即係點?又搞到我好精神緊張。


呢幾日亞B郁得好利害,連亞B爸爸摸既時候,都感覺到亞B隻手指劃過,真係好得意呀!我而家好習慣比亞B郁,我都好enjoy,因為過多幾個月亞B就吾係我肚入面啦,所以要好好享受剩低個幾個月亞B係入面,嘻嘻!個感覺好似有D野係入面捲來捲去,好特別呀! 亞B,爸爸媽媽好愛你!

上星期六一朝早就去左驗血糖,真係悶到嘔,又吾食得野又無野做,8點多去到飲完支糖水真係想嘔,之後係車上休息左一陣,隔一個鐘頭去一次,總共要抽3次,吾係,係未飲之前都要抽一次,前後拮左我4針,我老公見到,話好似個D道友咁,勁多針孔!   之後同老公食完lunch,老公就車我返工,而佢就返屋企。星期六就咁過左!


星期日早上同佢屋企人去睇樓,之後就各自返歸。 我知老公想返屋企睇J Lin, 但我又想去行街,佢條友仔就趁我去行街,佢就坐住出面用電話睇波,哈哈!真係醒!又可以陪我,又可以做自己野,不過我又無所謂,我都吾會問佢意見,因為問來都多餘。


星期一老公要返工,我就係屋企清潔,嘩,真係好辛苦,大住個肚搞呢樣個樣,不過見到屋企清潔左咁多又開心D,嘻嘻。咁就過左一個所謂既long weekend, 不過都期待下個假期既來臨(試問有邊個打工仔吾想成日有假期,嘻嘻!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

11 comments:

  1. Mrs. Wu:有BB 真係好奇妙,感覺到阿B女郁,一曰一日大......你好能幹,大住肚仲做足六天,你咁努動,咩energy都burn晒,血糖應無咩架啦!放鬆d. 心情都會影響血糖架!做個開心大肚婆
    [版主回覆02/22/2012 22:36:16]我都係咁諗,開心又要過吾開心又要過,不如開心D啦,哈哈! 我都吾想咁勤力,不過工作關係無辦法啦!

    ReplyDelete
  2. 請人幫妳打掃啦,大住個肚打掃好辛苦啫
    [版主回覆02/22/2012 22:37:14]邊請到人呀,我呢邊好少有D咁既服務,遲D亞媽黎就係我既鐘點,哈哈!

    ReplyDelete
  3. 大緊肚做家務要加倍小心呀!!!!
    [版主回覆02/22/2012 22:38:24]係呀,做做下都腰骨痛,要停一停先。 好彩我間屋無你間咁大咋,要打掃都真係幾辛苦!

    ReplyDelete
  4. 真叻女,周圍走,又OT, 仲可以做家務。用清潔劑時小心啊,唔好吸入咁多,保持實內空氣流通(賣廣告咁)。
    [版主回覆02/23/2012 06:31:43]做咁多野,真係好累,不過好有滿足感,哈哈

    ReplyDelete
  5. 連你大住肚都咁勤力做家務,我真係無咩理由仲咁懶唔清潔下間房!
    [版主回覆02/28/2012 01:28:29]咁你快D努力啦,吾好比我睇C,哈哈哈
    [DANNY回覆02/26/2012 12:57:01]不知不覺成為我地既模範
    [版主回覆02/23/2012 22:58:36]你都係時候啦,嘩哈哈!

    ReplyDelete
  6. 大住個肚做咁多家務 好辛苦喎
    妳老公又掛住打機呀 叫佢做啦
    [版主回覆02/24/2012 00:12:25]都未清潔完呀,仲有大把野清潔,叫佢幫手就鬼咁多籍口,我都費事叫!不過佢吾係屋企,反而清潔方便D,哈哈

    ReplyDelete
  7. 我阿女練曲時, 阿B喺媽咪個肚裏面伴舞, 我哋用手機拍咗video (有朋友問個肚入面係咪有隻異形
    [版主回覆02/28/2012 01:26:42]但係好難咁岩capture到個個moment,希望下次有機會啦。而家亞B成日郁,有時朝早吾願起身都係亞B郁醒我,好搞笑
    [AreYouOK回覆02/24/2012 18:49:54]阿女喺媽咪個肚度一日詠春一日太極.....所以會食食下飯放對腳上頭....
    你阿仔喺媽咪個肚度唔係點百厭.....結果真係唔百厭....
    今次阿B喺媽咪個肚度又打拳又游蛙式.....睇怕我都要認命囉

    [yellowline回覆02/24/2012 17:37:56]哈, 我有睇過果段video, 亞B媽咪個肚籮咁大, 亞B係裏面有好多活動空間, 直頭似打緊拳.
    係咪有關係呢, 我個仔係個肚時, 唔係點百厭, 結果佢真係唔百厭. 我最記得佢滿兩歲, 美國人最鍾意講terrible two. 我如臨大敵, 弊啦, 要唸唸點教仔. 點知好快就三歲, 我仲奇怪, 又話terrible two既?

    ReplyDelete
  8. 坐月後才做大清潔都得嗎...?? 這樣便當做收身運動呀
    [版主回覆02/25/2012 00:42:05]吾知比吾比呢?不過到時亞媽係度,應該好易搞,哈哈

    ReplyDelete
  9. 我當年大住個肚, 仲搬屋呀, 仲爬上爬落, 無辦法啦, 無人幫手, 凡事要親力親為. 不過我當時陀仔陀得好舒服, 行路仲健步如飛, 一直返工返到差唔多要生. 不過, 真係好睇人架, 個個大肚都唔同. 我當時有個朋友同我差唔時候有BB, 佢連工都無返, 純家庭主婦, 但好快就小產咗. 聽聞話佢係屋企淋花, 有幾盆盆栽吊得高, 佢伸高手去淋水, 咁就話BB無咗囉.
    [版主回覆02/25/2012 00:56:55]嘩,咁慘,不過真係架,要keep住就keep住,要係無就無,所以我都好開心陀得都OK!無人照顧真係慘,我都係一樣,等亞媽過來幫我手,哈哈

    ReplyDelete
  10. YOu be careful ar... Don't do too much work... Rest rest rest more la... Add oil ar!!!
    [版主回覆02/25/2012 12:11:02]if i don't do it...then the house will be a mess.....sigh!

    ReplyDelete
  11. 隻手指劃過咁得意?! 好期待快d見下佢盧山真面目ah
    [版主回覆02/28/2012 02:52:23]我都等緊呀!好期待亞B既來臨

    ReplyDelete