Wednesday, February 29, 2012

惡夢

如果有睇開我個blog既朋友,應該知道前排有個朋友去左我屋企過一晚夜,星期日既晚上,收到一個驚人既消息,令我真係有D吾開心左一陣,都可能因為咁而令我個晚訓得好差。


朋友Y一路都係同朋友B一齊(原來佢地一齊左已經有6,7年,不過人前人後就無認),我地作為朋友,就算佢地無認,我地都感覺到有野,不過當然吾會玩踢爆啦。 事件既開始係講返聖誕節,個時有個朋友係HK過來,我地就去左church既一個朋友屋企傾計,因為朋友B係比較熱情,所以其實大家都好擔心係教會既時候,如果咁熱情對女生會令人有誤會,所以我地大家都好針對呢樣野來傾,而因為咁,朋友B就覺得好煩,因為成日都覺得教會係一家人,所以應該當所有人係家人一般,但我覺得有時吾係個個人都可以接受到佢個套,而且係對女仔,好容易令人有暇想,所以我地勸佢如果有D女仔有咩事, 應該搵其他女性教友去接觸。  不過咁樣令佢開始吾開心,而咁岩朋友Y係呢個時候返左HK,咁就造成今日既結局。 


朋友Y上星期感覺到吾妥,所以質問佢,係咪同第二個女仔有野,開始時都吾認,直到去搵左另一個教友(呢個教友係由細睇到佢地大,所以好似亞媽一樣),佢就吾敢講大話,因為係主既面前。講到咁,大家都好明啦,佢無否認佢同左另一個女仔一齊,我可以想像到朋友Y當時係好似晴天霹靂咁,因為個個女仔係教會到,而當朋友Y返HK時佢就好需要人地既安慰,而呢個女仔成日同佢傾電話,不過我真係想像吾到囉,個個女仔真係好cheap, 佢自己本身有個男朋友,早排都仲同緊呢個男仔一齊,咁快就可以轉到畫,而家D 80後真係好容易! 不過最大既問題都係朋友B,因為係佢一腳踏兩船,而上年既時候仲同朋友Y講叫佢比一年時間佢,等佢可以settle個女之後就可以名正言順一齊,點知未夠一年就搞成咁,我真係覺得好失望。 點解? 因為佢講到自己幾咁偉大,又講到自己係教會到係為神而過,而家係教會搞D咁既野,仲點可以令人有信心再去呢間教會? 好似好多感情問題一樣,佢成日都話要做個榜樣,而家又邊有人肯聽?? 佢吾想commit, 可以同朋友Y講,吾駛好似玩緊佢一樣,搞到佢好似成個癲既一樣,唉! 聽到呢個消息,我自己都晴天霹靂,因為個個女仔我都見過,我都以為係朋友,點知就係因為朋友Y返左HK兩星期,而佢就真係寂寞難奈,唉!
不過咁,我都希望朋友Y可以重新做人,因為經過兩次既感情失敗之後,我吾可以講佢係一個十全十美既女友,但我相信都吾會係十分差個D,應該仲可以有市場既。 希望佢可以快D好番啦!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

11 comments:

  1. 同一個唔喜歡/唔適合/唔再喜歡既人一齊捱時間 or 揾過個喜歡/適合既人?對Y黎講其實係好事,唔使再為自以為有結果既事花時間。Y應該覺得開心先係,如果唔開心,咁你可以同佢講下咩係sunk cost
    [版主回覆03/01/2012 05:00:21]要放手吾係咁容易,畢竟一齊左咁耐,大家都互相依靠,不過而家點都要面對,望時間可以沖淡一切啦

    ReplyDelete
  2. ♥ ~ 祂要祝福關懷您們 ~ ♥
    [版主回覆03/01/2012 06:49:54]多謝

    ReplyDelete
  3. 最唔鐘意D其身不正既教徒。。。
    [版主回覆03/01/2012 09:34:39]所以咪好失望

    ReplyDelete
  4. 聽到呢啲故事我會好唔開心。希望你朋友快啲揾到個專一男友。
    [版主回覆03/01/2012 09:38:04]我都希望,不過佢好難放低

    ReplyDelete
  5. Mrs. Wu:
    -同一個唔愛佢嘅人,長遠都唔會開心、好多嘢都要兩情相悅. 盡快識另一個會更好
    [版主回覆03/01/2012 12:03:53]可能係愛,但肯定係好花心同吾肯承诺, 我都覺得佢好衰, 就算係朋友都係甘話

    ReplyDelete
  6. pray
    [版主回覆03/01/2012 12:07:41]thx

    ReplyDelete
  7. 點解係教友都做得出呢d事....即使唔係教徒...普通人都唔應該攪三角關係囉!!! 希望你朋友快快recover..遇到真愛!
    [版主回覆03/01/2012 22:24:40]所以先令我對教會好失信心,試問如果比其他人知道呢間教會發生呢D事,真係所以聲譽都無哂,而我對個男仔都好失望。

    ReplyDelete
  8. I am surprise that it happen in church too... Sometimes, romantic relationship can be very scary... I remember things like this happen all the time in high school. But at this age, shouldn't people be a little more serious. It's not easy to find the Mr. or Mrs. right. Hope your friend Ms. Y will feel better soon.
    [版主回覆03/02/2012 23:10:47]that's how i feel too...we are not 18 22 anymore...so it's time to get settled but i guess not everyone... i hope she'll feel better soon too!

    ReplyDelete
  9. This story looks familiar to me, because my friend has the same situation in the church.
    [版主回覆03/02/2012 23:12:44]i guess it still happens even i thought we are not that age anymore....

    ReplyDelete
  10. 老實講....我身邊也幾個感情紊亂的男性教會人仕.
    所以我對教會一直都沒有什麼祈望....
    [版主回覆03/06/2012 00:48:15]我以前都有,以為個個去教會都係好虔誠既教徒,而家覺得係握人既

    ReplyDelete
  11. 點解係教友都做得出呢d事.??? Mr. donald tsang also a教友, chan chi wan same, so it depend on yourselves not any church, the purpose of church is good for everyone, but some people just make use of this place to do the dirty things. god bless them to die.
    [版主回覆03/07/2012 04:12:31]都係個個人吾同,我又無理由覺得成個教會都係咁,不過有D咁既事發生都係吾開心既。

    ReplyDelete