Wednesday, February 8, 2012

餐單

努力地撐左兩日,今朝早起身超肚餓,真係煩! 成日都心思思想食甜野,但無奈又吾得,唯有

叫魔鬼遠離我!



2/8/2012早午晚餐:

早餐: 燕麥片,數塊梳打餅

午餐: 魚加菜,2個蕃茄仔

小食: 一片蘋果,數條西芹,數條紅蘿蔔仔

晚餐雞,豬排,菜,魚(出街吃飯)


2/9/2012

早午晚餐: 


早餐cereal ,  2隻雞蛋,一塊燕麥餅(佢話0%糖)

午餐 : 雞沙律

小食 :
gum

晚餐 : 雞,菜, 肉餅

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

9 comments:

  1. Mrs. Wu:
    我平時食嘅野, 和你餐單差不多, 但我會食埋乳酪. 牛奶麥皮or cereal會加埋黑芝麻粉, 令碗麥皮or cereal香啲. and 我lunch 多數食tuna or chicken tomato sandwiches. 但晚餐出街食or外賣, 就跟唔到足!!! 但如果係屋企, 都會係魚+肉+菜邏!! 以前我唔食飯, 而家跟Brian多, 都會食啲白飯. 咁你晚餐, 係咪唔食飯?? 只食魚, 菜和肉??
    [版主回覆02/10/2012 06:40:55]吾係醫生開,但因為之前驗血糖有少少超標,所以而家開始要控制一下。 因為血糖有少少超標既關係,所以吾可以食太多澱粉質既食物。其實我本身都吾中意食飯,覺得好悶,所以食吾食都無所謂。 嘩,我就話可能超標啫,你駛吾駛食得咁健康? 吾怪得你咁瘦啦!
    [Vicky回覆02/10/2012 05:48:57]醫生比依個餐單你架??

    ReplyDelete
  2. 真係食得好少.......
    [版主回覆02/10/2012 22:22:03]無計,要控制呀!不過有肉有菜都OK,係少左D飯啫

    ReplyDelete
  3. 你咁食法除左餓仲營養不良 =.=
    [版主回覆02/11/2012 23:36:53]行路囉
    [海棠回覆02/11/2012 06:13:13]噢,記得做運動!
    [海棠回覆02/11/2012 05:42:57]你只要唔食精製/加工食物就OK,大把野可以食,唔使餓,唔使擔心!
    [版主回覆02/11/2012 05:16:25]一來擔心,二來吾想食,其實今日都食左D麵包,所以都吾係太差。 ^^
    [海棠回覆02/11/2012 05:02:16]醫生既建議好正確,不過你點解會變左2日幾乎完全唔食?
    [版主回覆02/11/2012 04:37:44]醫生suggest我吾好食咁多,好似如果平時食白麵包,就轉食麥包,如果食開白飯,可以食糙米之類,不過我都食少左好多,都轉左食全麥既食物,比較有營養。
    [海棠回覆02/11/2012 03:54:26]Jo:控制血糖唔係唔食含澱粉質食物,而係通過唔同配搭合理膳食。
    [海棠回覆02/11/2012 03:38:09]如果唔食澱粉質,只食肉同其他野,咁就變成生酮飲食。生酮飲食本來係用黎醫癲癇症,副作用有噁心、嘔吐、腹瀉、體重減輕、煩燥不安、腎結石、鈣質流失、維生素缺乏、酸中毒、生長遲滯等。
    [海棠回覆02/11/2012 03:06:02]你會唔會係誤會左醫生既意思?我唔相信醫生會叫人唔好食澱粉質,唔食澱粉質對你身體影響好大,對你唔好唔通對個B無影響?
    [版主回覆02/11/2012 02:41:59]海棠 - 我得登架,因為食得太多澱粉類既野對我吾太好,會令我血糖上升,醫生都叫我少食澱粉類既野,佢話澱粉類對亞B無用
    [Jo 姐姐回覆02/11/2012 00:47:51]搭訕 海棠 如果想控制血醣 係要盡量少食粥粉麵飯 蛋糕 麵包架
    薯仔 蕃薯 蓮藕 芋頭 粉葛呢類多澱粉質嘅都要少食
    連用粟粉打獻都唔好添呀
    [海棠回覆02/11/2012 00:14:03]五穀類,當然包括米飯
    [版主回覆02/11/2012 00:02:41]主食即係飯?
    [海棠回覆02/10/2012 23:51:12]你無發現2日都嚴重缺乏主食嗎?
    [版主回覆02/10/2012 23:39:17]點會營養不良呀? 已經好多營養喎!

    ReplyDelete
  4. 呢個餐單係醫生教架?真係好清喎,間中會唔會肚飽,心思思想食野架?
    [版主回覆02/11/2012 02:39:21]梗係有啦,真係好心思思,哈哈!所以先有小食吃,不過大部分時間都OK既......

    ReplyDelete
  5. 菜單好好呀 唔夠飽可以食少少粉絲 因為係用綠豆做
    沙律最好用少啲調味醬汁 清爽啲 仲健康呀
    若有便秘就食啲蒟蒻 / 大菜絲 用嚟做涼拌菜都好食架

    蒟蒻參考資料
    http://zh.wikipedia.org/wiki/%E8%92%9F%E8%92%BB
    蒟蒻食譜
    http://www.xinshipu.com/做法/蒟蒻/
    http://www.google.com.hk/search?hl=zh-TW&rlz=1G1GGLQ_ZH-TWUS315&q=%E8%92%9F%E8%92%BB%E9%A3%9F%E8%AD%9C&oq=%E8%92%9F%E8%92%BB&aq=3&aqi=g10&aql=&gs_sm=1&gs_upl=9444l9444l0l12564l1l1l0l0l0l0l63l63l1l1l0
    [版主回覆02/11/2012 04:32:59]我而家都少食左生果,怕太多糖份, 不過食多左菜 :P
    [Jo 姐姐回覆02/11/2012 03:17:18]食多啲生果蔬菜 清爽啲 BB皮膚會好靚靚 仲無咁燥 會好揍啲添架 ^^
    [版主回覆02/11/2012 02:48:03]嘻嘻,盡量啦,不過其實我又幾中意清清地既沙律。
    有時真係好難,成日都手痕想食好多野,不過間吾中壞一次都應該OK卦 XD

    ReplyDelete
  6. 難怪你會肚餓 ... 我食野一定要有主食 或者 肉
    [版主回覆02/11/2012 02:50:10]我有好多肉呀,係無飯咋,不過而家先發覺好多食物都有澱粉質,所以要全部吾食真係好D難度。

    ReplyDelete
  7. Add oil ar!!!
    [版主回覆02/11/2012 23:36:19]thanks! ^^

    ReplyDelete
  8. 即係你有甜品 craving?我細佬老婆大肚時成日想食公仔麵,細佬唔比佢食,佢會半夜起身偷偷哋煮,希望你乖過佢啦 ^_^
    [版主回覆02/14/2012 00:39:16]嘻嘻,其實由細到大都中意食甜野& junk food,突然所有都無得食,有D掛住啫 :P

    ReplyDelete
  9. 嘩你咁樣無碳水化合物 要去到幾時?@@
    [版主回覆02/28/2012 02:20:42]其實都有食少少,不過吾食都OK既,我本身都吾中意食飯,哈哈

    ReplyDelete