Thursday, February 23, 2012

林瘋

近排最hit既莫過於林書豪既戰績,哈哈,講真,自己好少留意,加上不嬲NY Knicks既往績真係不外如是,所以更加吾想睇,但自從我老公差不多日日追波,而又比電視, internet不停地講呢個小子,不得不令我留意一下佢。 其實我成日覺得打波既讀書一定吾叻,但呢位小子原來入到去哈佛大學讀書,真係有D料到,而且佢係一位好虔誠既基督徒,更令我對佢既印象深刻。 或者咁講,所以事都係上天既安排,如果吾係其他既隊員受傷,我相信佢都無機會打波,而由一開始一名席席無名既小子,而因為呢個既機會令佢變成大英雄既一般,過往既辛酸真係可以感受到。 

希望佢真係會令我地呢邊既亞洲人自豪!加油呀!!


PS: 我老公就為左佢而買左件t shirt,哈哈,真抵死!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

11 comments:

  1. 仲著埋返工!
    [版主回覆02/24/2012 23:27:21]係呀,ANGELA真係好堅架,哈哈
    [Vicky回覆02/24/2012 14:57:57]Angela, 作識咁多品牌有discount. 第時買d咩,事前問一問你先,哈!
    [版主回覆02/24/2012 03:49:28]你細佬中意籃球? 如果真個件成$250,我老公個件就$25,哈哈,差幾遠!!
    我想買baby bag呀,不過如果係HK就算啦!THX
    [Angela回覆02/24/2012 03:42:14]等我買件比細佬先。識人買 Marc Jacobs 不過喺香港,你有乜想要?我可以問問。
    [版主回覆02/24/2012 03:39:16]係成個office一齊買,今日先寄到去佢公司,今晚都會見到呢件衫,哈哈!
    我想問問你識吾識人有kate spade or marc jacobs有discount?

    ReplyDelete
  2. 哈哈 我噚日經過籃球場 見到連女仔都著呀
    [版主回覆02/24/2012 23:30:32]而家真係好林瘋熱,不過都好,幫我地華人增光

    ReplyDelete
  3. 真係估佢唔到喎...咁勁讀哈佛
    [版主回覆02/24/2012 23:31:52]真係吾可以靠睇樣!

    ReplyDelete
  4. Mrs.Wu: 我信好多嘢都係上天安排,係你就係你,想被都被唔到,要紅做少少嘢都會上磅......依位林生,真是一炮而紅,其實他一早都是有潛質,只是依家先被人發覺,都戥他高興.....你老公都好鐘意sport. 籃球+ baseball都啱.你家的sport channel 實常開. 哈
    [版主回覆02/24/2012 23:32:59]哈哈,我地係籃球同美式足球有興趣D,其他就一般啦!我地無cable架,所以都係靠上網睇,嘻嘻

    ReplyDelete
  5. 20年後, 妳也可能是另一個豪仔媽咪.....啊 !!

    [版主回覆02/24/2012 23:34:07]嘩!!!咁快就講到咁長遠,哈哈哈!!!! 如果係既又無所謂,承你貴言啦

    ReplyDelete
  6. 哎, 睇背影, Mr. Wu, 好"靚"仔呀!
    [版主回覆02/25/2012 08:00:30]嘩哈哈,佢又真係幾0靚仔樣
    [yellowline回覆02/24/2012 23:41:23]我睇唔到個樣, 唔知係咪靚仔, 我係想話睇背影成個"land"仔.
    [版主回覆02/24/2012 23:34:50]靚仔定0靚仔呀?哈哈! 成個大細路咁

    ReplyDelete
  7. 我完全冇留意NBA,都係聽我D朋友講,我先知林書豪係邊個咋
    [版主回覆02/25/2012 07:59:45]開頭我都吾知呀,不過我老公係咁講,點都知少少

    ReplyDelete
  8. 為佢加油﹗
    [版主回覆02/25/2012 07:59:11]無錯!

    ReplyDelete
  9. 日日 fb 都講佢,人紅莫過於此!
    但我都仲未睇過佢半場比賽
    [版主回覆02/28/2012 01:23:47]咁誇張要搞專利,不過希望佢紅而不驕啦
    [yellowline回覆02/25/2012 17:23:58]寫錯字, 係linsanity至啱.
    [yellowline回覆02/25/2012 17:21:52]呢輪佢紅到上海既報紙差唔多日日講佢, 簡直以佢為榮咁樣, 搞到我起初仲以為林書豪既父母來自上海.
    今日又見新聞啦, 聽講話佢申請lansanity(林瘋)呢個名字做專利. 跟佢同期入紙申請既居然有7份咁多, 唉, 好彩林書豪自己識得及時申請, 照睇應該批俾佢呀.
    [版主回覆02/25/2012 07:58:55]係咪時間吾岩?其實我都好少睇,晚晚都無時間

    ReplyDelete
  10. 報紙都成日賣!! 佢又有賣相有實力! 我最鐘意佢夠謙同乖仔 應該係好男人><
    [版主回覆02/28/2012 01:21:09]男人你又岩?嘩哈哈

    ReplyDelete
  11. facebook....勁多人講.......林瘋!!!!!! 不斷share share forward forward 咁..
    [版主回覆02/27/2012 11:20:28]係呀,真係劲紅,可能姚明走左之後无一个中国人咁起劲,所以先甘hit

    ReplyDelete