Thursday, February 2, 2012

作嘔

岩岩係facebook見到呢個video,真係令人作嘔呀!有無咁既可能係條街做呢D野?我吾係想搞歧視,不過真係好核突呀!


如果未食飯既朋友,咁就吾好睇啦。 如有不雅,敬請見諒。



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

8 comments:

  1. 簡直離晒大譜 連狗都不如 羞為中國人呀 @@
    我下午都睇到 好彩已經食咗飯咋 ><"
    [版主回覆02/04/2012 00:41:05]我睇完真係O哂咀,有無咁誇張,有無咁猖狂!真係好過份!吾怪得HK人咁憎佢地,因為真係好影響市容。

    ReplyDelete
  2. 無法啦.....文化唔同, 罵也無用.....自稱強國掘起的人就是這樣....!!
    [版主回覆02/04/2012 00:38:43]唉,真係好失禮呀!

    ReplyDelete
  3. 琴日朋友話我知,但已經 search 唔到,好想睇,又驚。
    [版主回覆02/04/2012 00:38:16]係啦,今朝去番我個FB已經無左,而家連youtube都block埋,真係!
    如果你想睇,去呢度啦,不過真係好恐怖!
    http://www.youtube.com/watch?v=JaL2KHfR3hI

    ReplyDelete
  4. 無奈 =.=
    [版主回覆02/04/2012 01:07:03]都幾,就算任何人都吾可以接受!

    ReplyDelete
  5. Mrs. Wu: 好恐佈,點可以咁...佢哋.mentality 完全接受唔到. 要人尊重,都要尊重別人先.好失禮....
    [版主回覆02/06/2012 23:29:59]唉,真係好恐怖,如果現場見到真係接受吾到。

    ReplyDelete
  6. 睇唔到段片 ... 不過估到你放邊段 = =
    [版主回覆02/06/2012 23:30:33]係啦,FB都傳開哂,你都應該知係邊個video

    ReplyDelete
  7. 姑勿論呢個人係咪大陸人....我覺得佢係IQ有問題先咁做
    [版主回覆02/13/2012 23:08:46]應該係啦,正常一個人無理油會咁做,但隔離識佢既人又吾出聲,真好野!

    ReplyDelete
  8. 其實d人好似唔sure佢係咪大陸人,有賣佢純粹係精神病
    [版主回覆02/13/2012 23:09:52]精神病都係啫,佢隔離個位又吾勸佢?真係吹脹

    ReplyDelete