Wednesday, April 16, 2014

忙忙忙

呢幾日都比較上忙,工作上同屋企上都係,而家日日返到屋企都好似打仗咁,時間就係金錢,如果想休息就拿拿臨搞掂D女,不過邊有咁容易過!唉..... 而家五點準時收工,返到屋企六點左右,沖涼洗頭洗奶樽,6點45分落去食飯,因為妹妹餐奶大約係7點至8點,所以我食飯好趕,要拿拿臨食完就餵佢,跟住搞完哂就7點幾8點,返到屋企老公陪女我就洗埋其餘既奶樽,之後幫大女沖涼,如果妹妹吾嘈就一齊坐低讀陣書,如果嘈既就幫佢沖涼老公睇Hannah, 跟住9點多就食奶,而妹妹就大約10點食完最後餐奶,我就功成身退。 一諗起咁多野做,真係怕怕了,但如果自己吾做又點會有人幫手呢? 所以.....我既工作係未完架,因為仲係餵人奶關係,佢地訓哂(即係差不多10點幾)我就泵奶,多數泵20分鐘左右,之後on a good day就執埋第二日要拎落99度既奶,個度又已經成10分鐘,又要執定第二朝起身泵奶既parts....所以我通常到11點先可以坐低休息10分鐘,而個D時間就超肚餓,因為食dinner食得咁快,而又做咁多野....到11點30分就準時入睡,我諗就算BB喊我都未必聽到,因為實在太累了.......聽到呢度,我都覺得自己好勁,不過其實最重要係有人合作,同埋time management好重要呀! 

而家吾知係咪bend down得多幫佢地沖涼,有時腰骨都痛了,慘慘! 

雖然好似好辛苦,但當你慣左呢種生活就吾覺得大不了,而且,到妹妹大個D吾駛我餵奶既時候,我相信我又會好懷念呢種日子了。  以前有段時間又係,又讀書又做野又搞wedding, 個種生活好繁忙呀,日日都好似好多野做咁,但到過左之後,又覺得好empty, 好似無左種寄託,人...真係賤,哈哈哈! 

呢兩日妹妹係99度都OK吧,而咁岩係easter holiday, 所以cousin 姐姐又係屋企,而另一個小朋友又來,所以有5個小朋友係99度呀,當然有我62係度幫下手啦,如果吾係...真係湊C了。  妹妹一定好中意有咁多人陪,佢都好開心,無咩大問題,所以我想hannah可以留到一年一月先返學,當係同妹妹一齊成長呀! 

兩個女仔係度整緊野,好似係手謰之類....如果cousin姐姐D脾氣好D,我相信我會放心佢同Hannah玩


坐到咁定既???? 吾駛問,一定係睇緊電視啦,哈哈

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

24 comments:

  1. Hannah and cousin brother look alike.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh really? haha.. i don't see them alike.....

      Delete
  2. Hannah 同cousin 姐姐都玩到好concentrate 好定呢~:D 話唔定cousin 姐姐跟得Hannah 多都變乖:)

    ReplyDelete
  3. 等我抄低個時間表做參考先!真係放功後無得停喎。
    HANNAH第時同啲COUSINS實好CLOSE。

    ReplyDelete
  4. 五個小朋友!你奶奶其實都好勁!我只是看著一個已經覺得好攰!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你又要睇大女又要照顧細女都好叻!其實你住奶奶附近佢都幫輕你唔少,起碼你夜晚唔洗煮飯,日頭佢幫你照顧女兒。

      Delete
  5. 今日同個啱啱放完一年產假嘅朋友食飯,佢話返工嗰八個鐘=放假休息,但同時又好心急想返屋企照顧兩個囡,我估Mrs. Wu都係一樣,所以先能夠將小宇宙推向高峰! :-bd
    我想問下Hannah最近覺覺同便便好D未呀?

    ReplyDelete
  6. Mrs Wu你好犀利,忙到甩碌都仲可以堅持泵奶,加油呀!
    你99都好堅,一個睇5個。就咁睇相又覺得Hannah b同cousin姐姐佢地相處得幾好,有多啲伴始終開心啲嘅

    ReplyDelete
  7. mrs wu 好堅抽, 睇到你個schedule 都鄧你覺得攰
    不過可以一手一腳湊女, 陪伴住佢哋, 乜都抵返晒~

    ReplyDelete
  8. 睇見你既每日schedule都暈....
    至於cousin姐姐, 或者hannah可以感化到佢啲脾氣好啲?

    ReplyDelete
  9. 11:30就可以訓...我都好想, 我晚晚俾佢地玩到12點幾1點架, 絕對辛苦過返工好多好多.
    大家一齊繼續加油, 捱多一排, 應該會有好日子過了~

    ReplyDelete
  10. 我聽到都覺得你好勁。你講得啱呀,我而家唔駛為細路頻撲,好似無哂寄托咁。不過人生階段各有不同,好好享受啊。

    ReplyDelete
  11. 可以5點放都幾好, 我平時攪得黎都成點先訓到~~~

    ReplyDelete
  12. 你99都好勁呀,能夠一湊5,我依家放假湊妹豬一個已經嘔晒白泡,想暈咁滯 #:-S

    ReplyDelete
  13. Mrs. Wu, 真係忙...!
    返工都無在家中忙....明白的 !

    ReplyDelete
  14. 5點放工咁好既?
    好彩妳唔駛OT咋,如果仲唔夠時間用

    ReplyDelete
  15. 其實妳真係好勁, 係咪US的easter holiday比較長? 趁機盡量休息下啦~~~

    ReplyDelete
  16. hahahaha.......係咁架啦......:)

    ReplyDelete
  17. Mrs. Wu:
    ~唔同階段, 有唔同野面對, 你講得岩, 可能過咗某段時間, 咩都攪掂會覺好empty.
    ~而家, 有小朋友, 盡量去愛護. 我記得有一個Auntie 同我講, 她以前後生顧住揾$, 到她退休, 個女都大,無得抱個女, 周圍去. 錯過很多時刻

    ReplyDelete
  18. 同意啊,諗番起以前考a-level 又係好忙,到考晒了,冇野好做,又真係好空虛咁,哈哈.....
    不過我都確信有 "忙慣" 的,而且愈做愈熟手,就更上手了,heehee ^^
    三個小朋友一齊玩都幾開心呀 ^0^

    ReplyDelete
  19. 有時候大人1對1都吃力,你99更厲害1對5,真係想去廁所都難!
    Mrs Wu 你都叻叻,繼續加油,頂硬上 ~

    ReplyDelete
  20. 真是忙到無朋友,忙忙好快就過

    ReplyDelete
  21. 加油呀!其實喺忙碌之中時間真係過得好快,睇住D小朋友健康愉快咁成長,辛苦D都係值得的。

    ReplyDelete