Monday, April 14, 2014

沒有媽媽幫手的日子 - day 1


快樂既時刻過得特別快,又係時候講byebye, 就咁我亞媽就離開美國返了香港了。 雖然不捨但奈何大家都係吾同既國家住,可以點? 有時吾明白點解我會自己一個人留係美國,而佢地就係香港,剛剛過來時話明係移民,點知搞搞下得番自己一個係度....... Anyway, 要走既都要走,我自己又要努力湊好兩個女。 其實我老公都幫到好大忙,好似星期六咁,本來同完Hannah出去飲茶,之後打算一家大細出去,但又吾知去邊好,我媽就想去睇BB衫,之後我老公就決定佢自己同兩個女留係屋企,我同亞媽就出街買野,嘩,我真係好驚喜呀,不過有個咁so既offer我又點會吾accept, 即刻拿拿臨出去啦,哈哈,而咁都證明其實佢吾係吾得,係懶啫..我返到屋企時,雖然係有D凌亂,但個女係咁拎D玩具出來玩都無計呀,問佢湊成點,佢話easy job,哈哈,呢D人....咁我下次就要努力出街啦,哈哈哈哈哈! 

以下就係兩個女同老公一齊時影架啦,哈哈哈!




婆婆走啦,我就食手指過日晨




我愛盪千秋


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

39 comments:

  1. I usually get really sad when my parents leave.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I do too but nothing can change the fact that she has to leave...

      Delete
  2. Mr. Wu也有細心一面呀,等妳同婆婆在分開前有多些獨處時間,讚!
    幾時會有機會返香港探下家人呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知幾時呀,要湊兩個返去都幾難。。。。

      Delete
  3. 下次一起放低囡囡俾老公~ 我地high tea 去~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好想呀,唔知佢肯唔肯呢?

      Delete
  4. Mrs Wu要加油呀,撐住!
    原來Mrs Wu係移民,我以為你係嫁到美國呢。
    Mr Wu依排好識做喎,真係抵讚,叫佢多啲湊下女畀你去relax下啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一時時啦,佢都係唔讚得,好似小朋友一讚就小氣!
      好搞笑個個都覺得我係結婚 or 讀書過來。。。。

      Delete
    2. 因為你屋企人都響香港,真係估唔到移民但得你一個移左@@

      Delete
  5. 对住兩個前世情人,Mr. Wu当然話easy job啦!
    那Mrs. Wu 要比多d機会佢大顕身手啦!
    如果係一仔爸,一定唔得,因佢同一仔換片次數,一隻手都數得出:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇來我都要比多d 野佢做先得, 訓練下佢

      Delete
  6. 世上只有媽媽好, 我好好彩係媽媽湊, 其實就好放心, 不過就同老公多咗衝突, 因為佢都想佢媽媽湊, 唉
    真係家家有本難唸的經呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁可唔可以你媽 135, 佢媽 246? 咁多人話要湊都幾好 wor

      Delete
  7. Mrs. Wu:
    ~其實我覺你一個揍兩個, 係得㗎 ! 因為你真係好關壞啲小朋友. 而家你老公又主動揍. 大家互相合作. 好好多
    ~我以為你黎美國做Visa student之後就係美國結婚.原來你係移民黎美國. 我有時都會諗, 如果我當年畢業就返香港. 唔知我自己會係點.
    ~見到啲相, 我覺Hannah 好鐘意同Emma 玩, 大家好融洽

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實唔係唔得,但而家要顧個細就無時間陪hannah 讀書我就唔中意,時間分配好重要呀。可能佢覺得好似公仔咁玩,但佢都會整親妹妹架。

      Delete
  8. 哈哈easy job就好啦,mrs wu 可以去多啲街街啦!有時男人就係咁,唔迫到埋身都唔知原來佢地係ok嘅!btw我想問點樣整到啲相咁display架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地真係咁,吾迫埋身都吾會做!
      我吾知呀,我見到google +有呢D相所以用ja

      Delete
  9. 湊仔公今次good job! 抵讚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 難得的一日呀,吾知幾時再有,哈哈

      Delete
  10. 原來咁EASY, 你要俾多D機會佢喇~ YEAH!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯!我都覺得佢需要比多D時間落去,嘩哈哈 :))

      Delete
  11. MR WU肯幫手,自己可以出去抖吓氣,心情真係會靚好多

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好難得有日kids free咁出街架

      Delete
  12. Mr Wu好鍚Mrs Wu, 有佢睇住兩位小寶貝,Mrs Wu才可安心去街街,只要爸爸願意做,一定做得到!
    時間真係過得快,話咁快怕友返香港,你要加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢一時時啦....我係屋企就rely on me...所以我都係應該出街好D,哈哈

      Delete
  13. 點解妳當時唔返香港嘅?因為妳老公?
    妳媽返了香港後,妳搞唔搞得掂呀?我信妳一定得嘅

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以咁講啦,自己又settle down左都吾想走.....
      其實都無咩野既,係訓少D做多D,捱下捱下就大了

      Delete
  14. So your 99 help you to take care of Emma too. Hope she can handle it.

    Well, do you have time to have lunch next week? Let's celebrate we passed tax season.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have something due until end of the month.....probably in May will be better

      Delete
    2. OK, let's have lunch in may.

      Delete
  15. 辛苦哂MRS WU了。
    唔好唔開心啦,仲有個奶奶幫手,好幸福喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有幾幸福? 點都吾夠自己亞媽好呀!!!

      Delete
  16. 在第一段片中, Hannah 的笑容好甜...大個女後一定好迷人 !!

    ReplyDelete
  17. 估唔到妳老公又勁返次, 俾個叻佢!! 以後多D旨意佢啦~~~ ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 比多D野佢做又點,都係踢一踢先郁...ummmm

      Delete
  18. 你老公好叻呀!!加油呀,我相信你搞得掂既^^

    ReplyDelete
  19. 其實有老公嘅體諒同合作,我哋嘅生活真係會好過好多呢!

    ReplyDelete