Tuesday, April 8, 2014

potty train

由上個星期開始Hannah就開始potty train, 其實話難吾難,話易吾易,因為我地都會定時定候同佢去peepee, 但佢仲未係好懂得控制住,所以呢個過程真係成日賴尿。 而家佢去親peepee,一去到就會話叻叻,拍哂手咁,等我地知道佢peepee左,好搞笑。 不過呢個星期都賴過吾少次,我地都只可以同佢講下次peepee要出聲呀,如果吾係會濕濕,希望佢明白啦。 好似上星期六去飲茶,出街當然要用片,坐坐下佢peepee左跟住同我講賴尿,都吾知好嬲定好笑,不過出街去廁所都幾煩,又怕吾乾淨,佢又吾肯坐,D廁所又大,佢地又郁來郁去,唉...我又無理由成日拎住個potty出街,吾知大家有咩意見呢??  今朝幫佢轉片,以前會幫佢著番塊片,而家要幫佢穿undie...真係覺得咁快就咁大個女啦! 雖然佢都係有tantrum, 但我覺得已經比之前來講好好多了,佢而家會幫手湊妹妹,不過當然都係D簡單野,例如幫妹妹琴被,妹妹嘔奶佢會幫手拎紙巾,等等...我覺得對一個未夠兩歲既小朋友來講已經好叻,我真係好proud of her. 我直覺上覺得佢係一個好caring既人,希望佢同妹妹會相親相愛啦! 而另一個大發現係,老公話佢開始識寫字,琴日寫左個A字出來,我心諗,係咪真架? 不過我有時會見佢畫到幾條線出來,而個幾條線係可以做到個A字出來,我覺得真係好amazing! 所以我估佢都係時候要返學了,留係家中真係吾會再學其他advance野,希望到時佢會快D適應到啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

38 comments:

  1. Good job, Hannah!

    我估佢都係時候要返學了 <- lots of preschool options in NYC?

    ReplyDelete
    Replies
    1. um....not really...but we have a school in mind...

      Delete
  2. 咁細個就識關心人,真係抵錫呀HANNAH!

    ReplyDelete
  3. Hannah 好乖呀,唔單止冇 jealous, 仲肯幫手!
    Potty training 我冇經驗呀,不過聽人講話佢以前預備個桶同 D 膠袋晌車當小朋友廁所,以備不時之需。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 膠袋??會吾會穿呀?? 好似好牙煙

      Delete
  4. http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=3132746&cp=4213325.3242104.3242107&parentPage=family

    This one can be folded and you can use it when you go outside

    ReplyDelete
    Replies
    1. do you use it when you go out with Bebi??

      Delete
  5. 返學好呀,除咗可以讀書識字,仲可以學習同同齡小朋友相處! :-bd

    ReplyDelete
  6. Hannah b已經學戒片啦,真係叻叻,peepee完拍手真係幾可愛,一定好快戒片成功架!
    出街去廁所,我見有啲可以摺嘅馬桶墊係畀小朋友坐架,我覺得可以帶定濕紙巾同用依啲工具畀Hannah b試喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同佢地出街真係好麻煩....不過要佢地坐落D咁dirty既坐廁到又無可能.....

      Delete
  7. 媽媽你咁忙,仍有時間同HannahB potty train,好厲害呀!
    Hannah B真係乖巧,一定係個錫妹妹的好家姐!
    咁快識写A字啦,叻女!
    我都觉得屋企只得玩,8月中一仔可以返学了,到時可以同其他小朋友玩,又学到野,会好好多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實potty train都吾係好難,都係同佢地去廁所,無咩特別wor.....

      Delete
  8. 出街拎定膠袋舖廁所板得唔得?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我上次用廁紙鋪佢又郁來郁去....好麻煩!

      Delete
  9. Hannah未夠兩歲識咁多野真係幾叻女呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都吾係好多,佢都有好多衰野架!

      Delete
  10. 我見過一啲可以對摺再對摺的廁所板,不過唔知好唔好用呢。大個女啦,開始可以唔洗用片片!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都見到呀,不過未買.....諗下先!

      Delete
  11. 出街去廁所真係好麻煩...最慘係大部份都好dirty嘛~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係好dirty.....我自己都避得就避....

      Delete
  12. Mrs. Wu:
    ~我成日都覺Hannah, 天生係比較樂觀. 她自己去到peepee, 會拍手, 獎勵下自己.
    ~Hannah仲會幫手揍妹妹, 雖然係啲小工作, 但Hannah 咁細個, 有依啲行為, 好識關心人!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,所以我都覺得好安慰,雖然吾知佢明吾明個個係妹妹,但佢對妹妹既無微不至我又覺得好感動

      Delete
  13. 有冇train埋poo poo呀?
    Hannah連冧被都識?咁妳唔駛擔心佢地大左會打交啦:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀,佢而家poopoo都係坐係廁所,成功了一大半
      都擔心架,點會吾打架,但都無辦法呀!

      Delete
  14. Hannah 真係有家姐風範...又會拿紙巾, 又會蓋被...! Mrs. Wu...妳心都甜晒呢...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望成日都係咁啦,如果吾係會酸哂

      Delete
  15. Hannah好鍚妹妹,第時一定會好乖也孝順父母!
    家姐大個女啦!要加油自己去potty ~

    ReplyDelete
  16. 聽上去都好好丫, hannah叻叻, 令媽媽唔駛擔心~~~

    出街度, 我多數都由matthew痾落片片, 直到最後佢又高了可以企身痾落toilet bowl先會帶佢去廁所~~ 依方面女仔真係麻煩少少

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,女仔真係煩D,我自己都吾敢點用出面D廁所,好污穢

      Delete
  17. 出街去厠所真係好麻煩。

    ReplyDelete
  18. 好乖呀~呢個家姐真係好叻~出街去廁所我想死~~我有潔癖~想起都好大考驗~

    ReplyDelete
  19. 個陣我train阿仔, 都係如果去到wewe or popo 都會讚佢叻叻都拍手, 等佢有成功感繼續做, 雖然佢控制到9成, 出街/訓覺我都會照用片, 可能等佢番學先正式介~

    ReplyDelete
  20. Hannah好乖呀,識得照顧妹妹,好有家姐風範

    ReplyDelete