Tuesday, April 1, 2014

作戰心情

終於都4月啦,即係仲有兩個星期左右我媽就會離開美國,其實我心情都無咩既,係就係忙D,但我都有少少習慣了。 呢幾日因為亞媽病左,吾舒服,所以晚上既所有野都係我做。 其實話多吾多,話少吾少,不過要做既都要做既。好似星期日後咁,食完飯後,佢就同Hannah沖涼,我就洗碗清潔,Emma就睇住我做野,搞掂哂之後就同Hannah睇陣書,佢食奶我就同妹妹沖涼,妹妹沖完涼我就餵佢食枝奶覺覺豬,不過吾係你話咁容易,佢食奶食成30分鐘,又要掃風,呢個process可以搞好耐,所以放佢上床時已經成10點30分,到之後我就要洗奶樽清理現場沖涼洗頭吹頭,全程用左30分鐘左右,11點左右泵奶,不過好吾開心,近排可能忙左又無咁多時間休息,所以泵少左,雖然都仲有,但始終想餵到6個月,仲有兩個月,希望可以堅持到啦! 不得不讚既係,老公可以係咁忙碌既schedule下,依然squeeze到時間去打機,我無理佢啦,as long as佢做到我要佢做既野,佢吾休息我都吾care呀,哈哈哈! 好似琴日咁,Emma 食完又痾左,搞到我D時間又少左,因為整污糟左件衫,又要換又要清潔,真係好忙碌! 不過到我停下時我居然覺得呢種生活好充實,日日都係一個新挑戰,勁! 雖然可能家中好多野都會得過且過,但我都堅持晚晚做完所有野先訓,希望兩個乖女可以生性,訓個靚覺啦! 

奉上愛女既兩張相!佢望住塊鏡係度自言自語,哈哈,好得意!


Emma BB:咦,你個樣咁似我既,你係邊個呀? 



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

31 comments:

  1. 哈哈哈哈EMMA同自己好好傾呀, 傾到笑哂。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係好可愛架,雖然爛面,但佢真係cute過hannah

      Delete
  2. 妹妹對住塊鏡自得其樂好開心喎!
    可能佢以為係爸爸喺鏡入面同佢玩緊呀!XD

    ReplyDelete
  3. 啊,伯母要返HK啦?
    只可说加油!加油!

    ReplyDelete
  4. 嘩,真係話咁快....原來你媽媽就來回HK了.....呼.....
    Mrs Wu, 我相信船到橋頭自然直,而且你都開始摸到Hannah & Emma 的作息時間,咁好好多,加油呀,好日子等住你呀 ^^
    Emma 好肥妹仔呀,好可愛 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都擔心緊,不過自己小朋友點都要辛苦下架啦!

      Delete
  5. Emma好搞笑呀!放心啦,船到橋頭自然直,你會搞得掂的,加油^^

    ReplyDelete
  6. 妳好叻呀, 但最緊要小心身體, 保持健康, 否則一交叉感染真係唔得掂

    ReplyDelete
  7. 你30分鐘餵奶,我要一小時,仲未計掃風,最重要係佢連75ml 都未食得哂,試過餵得30ml,兩兄妹一樣,唔食野,餵到人都癲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呀,又會咁? 不過NB係食得慢D,慢慢啦,佢地會好D架啦

      Delete
  8. 保持住正面o既心情就啱o架啦﹗加油呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不過我相信我有一日會累到喊,哈哈,到時又會同老公嗌交架啦

      Delete
  9. 做了兩個小孩的媽媽後....妳就會變成超人....什麼事都能做, 都能辦妥....!!
    加油....Mrs. Wu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我一定吾係超人,如果我係我就做左FTM啦

      Delete
  10. Mrs. Wu:
    ~你每日清晒每日嘅工作, 真係好好習慣.我未有小朋友,都未必得!!
    ~Emma, 自己玩, 都玩得好開心!!!你兩個女都是樂觀小朋友.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 盡量啦,除非真係好累好累啦.......

      Delete
  11. ,MR WU加油~船到橋頭自然直,到時就會攪得掂架喇

    ReplyDelete
  12. Mrs.wu 加油! 有時我哋都唔知原來係有能力做到咁多野㗎! 可能係responsibilities 所以點都做得到~~你得架!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾得都吾得啦,要做既始終都要做,無得揀呀!

      Delete
  13. 其實妳真係好忙喎,冇乜私人時間,妳真係好勁丫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得好勁,就快癲癲地,哈哈

      Delete
  14. Mrs Wu, 真係好叻,忙時忙真係睇住身子呀!希望囡囡s乖乖,媽媽爸爸就輕鬆得多!^^

    ReplyDelete