Monday, April 28, 2014

單打怪獸


從來無諗過做FTM會做得咁辛苦,星期六因為爸爸要出去整車,留低我同兩個女係屋企決鬥,真係從未如此辛苦過。 可能因為老公吾多舒服,成日係我耳邊講呢樣個樣,真係好煩,二來妹妹已經再吾係一舊飯,識得有要求,要抱抱,要見人,吾見人就喊,唉....大佬,真係吾知顧得邊個。 最煩係佢食奶已經好樣衰,慢不在話下,又要嚎哭一輪先肯食,小姐,你係肚餓定點架? 完全吾知佢想點! 以前妹妹都會訓多一陣,而家....total都可能訓得3-4個鐘,想做多少少野都難呀! 加上星期六又要煮飯,亞妹又成日嘔奶,老公就話係咪我D奶問題搞到佢咁,我個刻都有D火,因為已經好Q忙,點解成日都要話係我D奶搞到個女咁?有濕疹又賴我,我要堅持餵到人奶已經好難架啦,吾好咁多意見啦,妖! 跟住到星期日其實已經好拿累,跟住個女又吾clean up, 細既又喊要訓覺,我真係火都來了.....對住Hannah叫佢執哂D野先比玩,雖然佢都係吾聽,仲要即係走去爸爸度,但係我真係好火....成間屋整到亂七八糟,氣死了! 細0個個又吾自己訓,我只可以忍心比佢喊一輪先,無計,我得兩隻手做吾到4樣野......唉!!!! 之後,我同老公講,我真係好辛苦,覺得勞心勞力....好難過,個女又吾聽話,原來做FTM真係咁辛苦,我真係寧願返工了。單打兩隻怪獸我真係有心無力,以前weekend既來臨真係覺得爽,而家.....好可怕呀!!!!!!!!!!

買左架新stroller比佢兩個,佢地兩個可以對望,好搞笑,哈哈!


第一次食糊仔.....好明顯覺得吾好味啦,哈哈 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

47 comments:

  1. 濕疹都唔一定同bm有關嘅...我細女都有呀!last night 仲出現水泡咁喺面度!&佢99%飲formula喇...我諗大可能同天氣有關...學你咁講,都係短期性...don't worry~~&嘔奶都係normal~~doctors 都唔肯定嘅野blame嚟都冇用...
    btw 個stroller好靚~~~好唔好用? 而家可以出多D街都唔怕累:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我想堅持但佢地個個都想我放棄,嗚嗚!
      都未出過街,或者next wkend 先試下,不過好大份!

      Delete
    2. Did dr ask you to try formula? Maybe formlua can help.

      Delete
  2. Mrs. Wu:
    ~揍小朋友, 真係完全唔簡單. 少啲時間和心機都唔得!! 你已經好勁, 一對手,已經做到好多啦!!
    ~我鐘意你架Stroller 有兩個位, 你出街都方便啲!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我盡量啦,不過都搞到hannah 跌親個頭,唉! 無人幫就要做,可以點?

      Delete
  3. 一個湊兩個真係唔簡單呀!不過唔覺唔覺佢地好快大,你又無咁辛苦!唔覺唔覺妹妹已經要食糊仔!加油!到大啲佢地自己玩你可以休息一下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我等緊可以休息既一日。。。唔知等幾耐呢?

      Delete
  4. Mrs. Wu真係好勁架啦,連幫手都無!
    但同樣地,忙到癲嘅日子會令妳覺得時間過得好快......好快,大個D,去返學,識自己玩,妳就無咁辛苦啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我期待緊個日,不過都好矛盾地覺得到時可能會好悶,哈哈哈

      Delete
  5. 聽到都覺得辛苦。 係喎MRS WU你話想請個人幫手WEEKEND湊?你放唔放心DAYCARE?星期六放低幾個鐘做吓自己嘢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我老公咁 cheap 點會比錢人洗,即係叫我自己做番,慘

      Delete
  6. 妳個標題好好笑丫,哈哈...
    努力丫,媽媽!

    ReplyDelete
  7. 一打二真係唔簡單,仲要兩個都咁細! 到佢地兩個可以一齊玩時你就冇咁辛苦啦!
    你老公又係,都唔講吓 D 支持㗎説話,餵人奶好辛苦今麻。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢覺得係咁,我就話如果唔係咁點? plus 妹妹已經比以前好好多啦,如果我堅持佢都吹我唔脹

      Delete
  8. 啲男人係咁, 成日幫唔到手仲講錯嘢.........男人天生通病, 佢冇心嘅, 唔好嬲佢
    忍多陣啦, 到妹妹再大啲, 兩姐妹自己玩, 咁你就會舒服啲架喇, 加油

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無嬲無嬲,開口x 著脷係佢既左右銘,哈哈哈

      Delete
  9. 單打怪獸真係一d都唔容易, 但你依然做到咁多野, 真係好叻. 如果換轉係我, 我應該會顛左咁係咁鬧人.
    唉..男人就係咁架啦, 好似剩係佢先識攰咁, 又唔諗下其實我地都好辛苦!!
    媽媽..加油呀, 我見你呢排無message我, 就估到應該係你亞爸亞媽返左香港之後, 忙到顛左, 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢晚晚都有時間打機,就話自己好累唔夠訓,咁早d 訓啦大少!!!!! 頂佢唔順。。。。。
      我真係癲左。。。想打人

      Delete
  10. 對,我絕對同意揍B 慘過返工,我有時一個人揍巨龍幾個鐘都好驚,最怕BB 哭,又唔知佢地做咩,真係好驚....好明白你啊.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁幾個鐘都ok 既。。。你又會咁怕??

      Delete
  11. D男人唔好理佢, 叫佢講少句幫手做野好過啦~ WAKAKA
    你要加油呀, 捱過左依一兩年, 兩隻怪獸識自己玩, 你就好梳夫~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 妖,佢踢一脚先會郁,廢柴!
      我怕我捱唔到出年呀,嗚嗚嗚

      Delete
  12. 你番工仲咁偉大堅持餵人奶,唔好睬佢哋。
    我以前喺屋企湊一個都好辛苦,無一分鐘休息,好彩你番工,有啲自已時間。湊兩個咁細,真係會顛,不過第時睇番轉頭,又唔覺得係乜嘢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都有可能呀,到時睇番可能同自己講,嘩,真係叻到震,哈哈哈

      Delete
  13. 完成感受到你既辛苦, 如果太辛苦, 唔好餵人奶啦, 飲奶粉都唔會唔好, 你已經盡左力~~~加油呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我吾介意辛苦,但無人支持我又真係幾激氣!

      Delete
  14. 男人有時講野都係咁"bear"一聲, 佢地真係唔知亂講野會搞到我地唔開心!

    Mrs Wu真係好勁, 一個揍兩個, 我遲D會轉做ftm, 希望唔好變做顛婆啦...

    ReplyDelete
  15. 有濕疹,好似聽过餵人奶有幫助減輕至真!
    男人同小朋友一样,有時会令你又开心,但又激氣!
    加油呀!餵唔餵人奶,我地都支持你!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一DD啦,有D好似話會敏感,不過我吾理啦,我會堅持努力

      Delete
  16. Mr. Wu仲要賴落啲人奶度,畀我都即刻發火呀!
    不過睇見Emma b面仔咁樣我都好心痛呀,會唔會癢要R架?之前係咪華娃娃話食椰子定飲椰子水餵人奶醫好左濕疹,唔知對Emma b有冇效呢?
    其實一打二仲要煮飯沖涼泵奶真係人都顛呀,可唔可以weekend請鐘點果啲幫手分擔一啲都好呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. mr wu咁cheap, 又點會覺得需要請個人幫手...佢覺得我係萬能架!
      其實emma BB好好多啦(比起以前),所以我覺得無需要斷奶,我會堅持的!

      Delete
  17. My MIL used to blame me for eating the wrong food during my pregnancies, that's why my kids have eczema.

    It made my blood boiled!

    ReplyDelete
    Replies
    1. they all say the same thing but i ignore............i will keep doing it until she turns one

      Delete
  18. Mrs. Wu....唔係嚇妳....我話你知, 當兩個女都到3, 4歲時, 妳仲煩 !
    兩個會行會走, 又會左攪東西, 右摸什物, 無時停的....妳要不斷追住來看實佢地, 又要做正常家務....
    不過, 到時妳會已慣, 變成超人中的超人...打贏兩個小怪獸
    現在兩女仍坐在BB車多, 可在妳視線範圍...還可安心點....!!
    加油..努力吧...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係吾好嚇我啦...我心血少呀!!!!!!

      Delete
  19. 我地2個B都係隔好近就生
    我有時諗..我係咪生得太密,係哥哥最需要人TAKECARE時分薄左父母的愛
    有時2個一齊扭計真係勁痛苦......
    不過煮到埋黎就要食啦..我地大家一齊加油呀!!!
    BTW..希望EMMA妹妹D濕疹快快好返~~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,已經生左,無得揀呀,唯有頂硬上!

      Delete
  20. Mrs Wu,你已經好唔簡單架啦~先俾個讚你^3^
    針唔拮到肉唔知痛,唔駛做齋講實得架……有機會俾佢地試下就知!加油呀~你自己都要把握時間鬆一鬆呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就係...pump奶已經無左我好多時間,我只係想佢可以幫下手等我可以安樂D

      Delete
  21. 好耐冇睇你個blog啦
    估唔到原來你已經生左第二個啦
    完全明白你感受.......same here
    不過, 說實的, 兩個雖然辛苦, 卻有雙倍的快樂, 加油呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你係FTM,你仲勁呀,可以日對夜對兩隻魔怪,我真係好驚呀!!!!

      Delete
  22. 妳完全明白哂點解我做FTM都堅持要請姐姐啦? 唔係真係人都癲呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無姐姐幫手真係會癲呀,你都加油呀!
      matthew幾時返學?

      Delete
    2. matthew 9月開始返學, 到時會得閒少少, 不過都係半日咋

      Delete
    3. 半日都好過無啦,哈哈哈

      Delete