Monday, April 7, 2014

Staten Island children museum


星期六同Hannah去左另一個museum玩,雖然係平D,但真係好悶,連Hannah都覺得吾多吸引,哈哈! 不過我就一早約左BB妹媽媽一齊去呢個children museum, 佢地都玩得好開心呀! 第一次見BB妹,好cool呀,不過佢好中意睇人地玩,好得意,仲拍哂手tim。 我見到佢時,佢無喊,我抱佢佢又吾喊,嘩,真係好乖呀! 如果係Hannah,一定走人....邊有咁順利,哈哈哈! 可惜係佢兩個仲未係好熟,始終都係見過一次,希望下次有機會多D出來玩啦! 其實係NY,要約人出來玩真係好難,除左因為地方遠之外,天氣又係另一個concern, 所以outdoor activity真係要等到7,8月,而冬天都係只可以hotpot下,或者去人地屋企玩咋! 希望BB妹同Hannah會成為一對好朋友啦,嘻嘻! 另外,好多謝BB妹媽媽既禮物,而我真係覺得樣衰....咩都無準備到,因為無諗過佢咁客氣呀! 我相信我地好快又會再見面啦,嘻嘻嘻! 




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

33 comments:

  1. Yes, they will be good friends.

    ReplyDelete
  2. 小朋友玩一陣就熟啦,帶多D佢地出來玩囉
    估唔到妳個邊都有唔少中國藉小朋友喎,佢地識講中文ma?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀,不過因為另一個小朋友未係好識講野住所以我都吾知佢講中文定英文,不過Hannah就一定係中文先

      Delete
  3. Looks like they had a good time.

    When my son was younger, he got sick every time he went to children's museums.

    ReplyDelete
  4. Mrs. Wu 太客氣就真! 未見面己收到你嘅禮物s..:)
    Hannah b 好cute講好多野又唔shy真係好鍾意佢呀! 我諗bb妹跟住hannah姐姐多啲會學到好多野呢!
    我無surprise bb妹見到你唔喊因為佢鍾意靚女&friendly 嘅人~~但就好surprised 俾你拉(抱)走去玩都肯! XD
    我都相信好快會再見面:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你吾好嫌佢煩就真,佢真係好多野講架!不過都好既,起碼我知道佢想點,吾會無拿拿發脾氣又吾知點做...好快BB妹又會講好多野,到時可能你又會覺得煩架啦!

      Delete
  5. 喺 NYC 揸車又塞,泊車又難搵位,weekend 搭 subway 又麻煩。真係約親出嚟都係食,1你哋去children's museum 都好好節目了。
    Hannah 係咪暫時鍾意同女仔朋友玩多啲?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,katy上身呀你!!!!!!NYC sucks!!!!
      都吾知住呀,佢多數都係同cousin哥哥玩多,可能未有D咩機會接觸卦

      Delete
  6. 搬嚟加洲啦!成年都可以出去玩㗎!哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,我都想呀,起碼吾駛咁凍呀!

      Delete
  7. Hannah笑時最似媽媽!
    小朋友一次生兩次熟,下次分分鐘玩到唔捨得走添呀! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗都會,不過想像緊佢地大個一齊玩,我地大人就自己玩,又幾得意,哈哈

      Delete
  8. hannah同bb妹一齊好得意呀! 啲人話真係識一齊玩要等大概三歲喎...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁即係等多一年左右,都等到既

      Delete
  9. BB妹同Hannah一定會做好朋友ga~!!!!

    ReplyDelete
  10. 令我唸起以前成日出没於各種博物館嘅日子,好好享受啊!
    呢度去邊都咁遠,我都唔知幾耐冇去過曼克頓,Brooklyn更加唔駛講添。

    ReplyDelete
  11. 兩個靚女去邊呀?做咩唔嚟搵小檬哥哥呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你快D同埋小檬過來啦,兩個靚女等你呀! ;)

      Delete
    2. 哈哈哈,加埋你5個....小檬仲吾暈低,哈哈!
      咁夜仲吾訓?? 又比亞妹嘈醒?

      Delete
  12. Mrs. Wu, Hannah 玩得好開心喎.多些帶佢去同多D小朋友玩, 妳就無咁辛苦哩..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得同佢去人地到玩,我好似舒服D,哈哈哈

      Delete
  13. 兩個大個咗可以做孖妹四圍去,諗起都覺得好得意呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我地兩個又有兩個女,到時真係4個女人,夠一枱麻雀呀,哈哈

      Delete
  14. 好開心呀,Hannah b同bb妹又差唔多大,一定會成為老友架~
    最尾幅動態相好正,郁身郁勢咁XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 加埋肚B就正啦!大家都係差不多年齡...一定玩得好開心!

      Delete
  15. 嘩,住咁遠,又有BB,真係好难先约到一起相見呀!难得相聚,真係好开心!
    無話NY,係HK,有了小朋友,想约人去街,真係好难抽時間,好彩有facebook 及whatsapp既偉大發明,先可同d朋友keep住联络。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 出街就煩D,去人地屋企都OK既.....遲下大家會約去屋企玩

      Delete
  16. children museum有咩野玩架?
    anyway有朋友仔一齊玩咩都開心啦!

    ReplyDelete