Thursday, April 24, 2014

長週末之旅

呢幾排都忙到抽筋呀,公司上又因為有野要due, 而屋企...吾駛講都知係為兩個小朋友而忙啦! 有時係屋企爸爸話幫手,不過又要等佢搞完D野先,咁不如吾好offer啦,慢吞吞食雲吞,我地呢D日日同時間死過,邊有咁得閒等陣!! 所以我都放棄左佢,自己拿拿臨做埋去。 

講番上星期,因為係easter, 所以office 放左一日假,我同老公就kids free休息左一日(因為樓下要返工,所以我地順便湊埋我D女落去)。 休息真係好重要,不過時間都過得好快,難得既假期就咁無左lu....星期六同兩個女去bunny chase, 其實佢仲細,所以都吾知發生咩事,但佢有機會去下郊外都好呀。 個日個度有D馬馬,羊羊等之類動物,佢去餵馬馬時見到佢條脷lam...佢就即刻縮手,膽小鬼(註:其實媽媽咪一樣,哈哈哈),跟住就係咁執起D玉米扔入籠入面,當係餵飽佢地,哈哈哈! 個日係亞媽走左之後第一次同兩個女出街,雖然無我想像中咁難,但都已經要用好多精力去睇實佢地呀! 妹妹好彩地食完就訓了,同埋吾需要抱住,不過Hannah就........ 其實最煩係,佢而家開始介片,所以出親街都吾知點樣同佢去peepee, 你知啦,廁所已經污糟,佢地緊係吾會企定定,摸來摸去真係搞到我暈,未買出街用既potty, 唯有用手揪住佢啦,真係高難度動作,真係想佢自己痾係片片度算啦,唉! 加上,郊外既bathroom.....真係連我都吾敢痾,亞女只可以忍,忍到忍吾到就用片片,難為了佢呀! 而另一樣介片煩係,夜晚訓覺時佢地就會起身痾夜peepee, 唉,咪又係會嘈醒我地D大人囉,原來咁早介片都吾係咁爽咋!!!!!

星期日我地同左兩姐妹去玩木馬,其實都幾吾抵,轉一次一分鐘左右,就要成US$2,真係搵笨,但同Hannah去,又無理由吾同佢玩je......個日以為天朗氣清,原來係握人架,大風到暈,就係咁我個女又病了,慘慘!!!


復活節既主角---兔兔 

得個望字,膽小如鼠(明明係條龍來wor...)



係咪以為好溫暖???其實凍到亞媽都吾識得!


搵笨既兩蚊 

 雖然好凍,但我都好中意出街街呀媽媽
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

21 comments:

  1. 原來有動物架?如果唔係妹妹啱啱打咗針我哋都join!
    其實介片最爽都係個小朋友~~~真係辛若媽媽喇!又唔入得men's room...第時仲要兩個...都唔知邊個忍先呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾知有,係去到先知咋....
      原來你住得咁遠,我都吾知tim....
      去廁所大D都仲OK,而家佢又吾識,仲要周圍摸,真係嚇死人啦!!!!

      Delete
  2. 行到咁埋, HANNAH都算大膽喇。= )

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMMM....你大膽定意都.....幾低,哈哈

      Delete
  3. "慢吞吞食雲吞...........邊有咁得閒等陣" <----哈哈哈,Mrs Wu 呀,好好笑,我睇完笑左,不過好認同,邊有咁得閒等陣XDDD

    ReplyDelete
  4. 嘻嘻!可能因為Hannah見到媽媽驚驚,所以佢近距離接觸小馬哥都覺得"驚"。。。我細個都係咁架! :p

    ReplyDelete
  5. e..似乎hannah戒片進度幾好啵.
    我地宜家都仲未幫小b戒添, 係我放假先有時間同佢train下咋, 如果平時得婆婆一個對住兩隻小魔怪, 婆婆係唔會記得train佢囉, 唉~

    ReplyDelete
  6. 天氣好好咁喎~ 一個湊兩個出街, 勁呀mrs wu

    ReplyDelete
  7. 你講開potty train我都唔記得點訓練我個仔,淨係記得佢都幾易上手,不過女仔又唔同。
    凍到妹妹面都紅哂,真係想知幾時至凍完呀?

    ReplyDelete
  8. Hannah 戒片好叻呀,聽講好多細路唔理照痾落片片度,攪到戒好耐都戒唔倒。。。

    ReplyDelete
  9. 慢吞吞食雲吞都係我老公强項!hannah好叻,咁快戒片!

    ReplyDelete
  10. 我都覺得戒片好漫長咁, 不過努力一定有成果架, 加油~~
    妹妹好CUTE呀~ EE想錫一啖

    ReplyDelete
  11. Hannah 叻叻,咁快就介到片

    ReplyDelete
  12. Mrs. Wu...Hannah 都好大膽啦, 行到咁埋, 又唔縮開....叻女呢 !
    Emma 識望住鐘頭, 又笑得好甜呀 !

    ReplyDelete
  13. 小朋友的玩意通常都唔划算,不過...無計,只要小朋友開心,爸媽比多d都開心。
    Hannah 叻叻,要繼續喔 ~

    ReplyDelete
  14. Mrs. Wu:
    ~你真係放晒心機係小朋友身上. 一有假期就打小朋友出去見識下!!
    ~其實, Hannah 都唔膽小, 同隻動物距離好近呀!!

    ReplyDelete
  15. emma越來越開心啦, 真可愛~~~
    hannah好返d未呀? take care!

    ReplyDelete
  16. 哎呀,身同感受啦,D男人做嘢慢吞吞,我寧願自己做好過等佢地
    好凍呀?睇落咁好天以為好䁔tim

    ReplyDelete
  17. 戒片真係不容易,我仲未開始幫阿囝戒。

    出街既洗手間唔乾淨真係好煩,大人就話忍下,小朋友就好難,我都無諗過呢個問題添。

    ReplyDelete
  18. 睇嚟hannah好快可以完全唔洗用片片喇喎

    ReplyDelete
  19. hannah B 戒片好叻,去街識忍,夜晚又識起身叫去vv,不过就辛苦你地大人了!
    我都开始左幫一仔戒片,但進度超慢!

    ReplyDelete