Thursday, May 1, 2014

肚仔痛

呢排Hannah肚仔痛,真係搞到我地無覺好訓呀(其實係老公多D),不過真係好擔心,究竟咩事呢? 佢呢個情況已經成差不多一個月,有時好少少,但有時又好差,點解呢? 佢琴晚真係無點訓,可能痛痛訓吾到,但又係咁喊,可以點做呀? 打去問醫生,佢就話要拎D poop同pee去驗,但都起碼要幾日先驗好,如果吾係亂食藥都無用呀! 唉,佢地病真係搞到我地大人....我係度諗,係咪我地吾乾淨? 沖涼沖得吾夠乾淨? 浴缸污糟? 我地幫佢抹patpat吾夠clean? D 爛poopoo 感染? 定係我地出街同佢去廁所吾衛生? 好煩呀! 女仔真係好麻煩,要有好多既注意先可以吾感染細菌,希望Hannah快快好番啦!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. 如果發炎唔使睇SAMPLE都應該得?成家無得訓太慘喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾知呀....醫生叫點就點啦!
      我同妹妹都算有得訓個個,係爸爸慘D

      Delete
  2. 未知係咩因由前要特別小心啊! 希望唔會傳染,如果連妹妹都。。。就檸樂啦!
    希望只係小病啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,但都叫我地擔心呀!對症下藥希望無錯啦

      Delete
  3. Mrs. Wu:
    ~小朋友病, 就真係摸唔到頭緒. 因為小朋友仲未識點表達自己. 希望Hannah 快啲recover 啦!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢地未識表達所以好多時我都係估估下,我都希望佢快d 好番

      Delete
  4. 係咪有肚風? 有人教我, 將啲純銀器塞入烚咗嘅雞蛋, 碌吓小朋友肚仔, 可以去風, 碌完啲銀器會變黑, 重覆碌, 直至銀器冇咁黑為止喎
    同埋可以買啲銀手錬仔細路戴吓
    民間智慧, 不防一試

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁恐怖會變黑?? 等我搵下有無銀器先

      Delete
  5. 如果火嬲都係咁照顧開Hannah b,又冇理由係因為啲野dirty呀,持續左成個月咁會唔會食唔到野呀?希望快啲有化驗結果,可以對正下藥呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又有食野wor....可能痾哂肚餓又會食到wor....

      Delete
  6. 肚仔痛???係唔係肚風?食肥仔水得唔得?若你果邊買唔到,我係香港買寄俾你。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係wor, 南瓜仔又係肚痛。。。。 肥仔水有咩 ingredient? 我知我老公一定唔比食,但我都想知咩來

      Delete
  7. 哎呀........你一定好擔心又好心煩了,希望 hannah 快d 好番啦~~

    ReplyDelete
  8. Hannah快啲好番,唔駛爸爸媽媽咁擔心。

    ReplyDelete
  9. 唔好亂諗嘢啦,妳地已照顧得好好
    祝Hannah早日康復!

    ReplyDelete
  10. 祝早日康復!大人肚痛都夠慘,小朋友更加慘!

    ReplyDelete
  11. 祝早日搵到原因, 康復無事~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢幾日又好少少,但係仲等緊個result呀!

      Delete
  12. 有原因未呀~好返未呀?

    ReplyDelete
  13. mrs wu
    same as my son ar
    痾到我都好驚呀,有時訓覺都好大壓力,唔知佢會唔會又叫要痾屎
    睇左N次醫生都係咁
    不過同佢戒左2星期奶就好返好多啦,而家仲係觀察階段....再一日加一次益生菌
    同埋我仔係痾到脫肛,即係痾左條直腸一截出黎...唉.............

    ReplyDelete