Friday, May 30, 2014

摘果記


星期一係Memorial day, 假期既我地又點會係屋企齋坐,所以我地決定去摘生果。 不過我地打左幾個地方都話未有生果摘,到最後搵到呢個farm, 不過都係only 得strawberry, 同埋係first come first serve....既然打算去,就一於去啦,吾好諗咁多! 個日天氣好到不得了,本來仲要穿長袖都要幫小朋友換短袖了! 好搞笑既係,我地原來都係BS問下佢屋企人去吾去,點知62又話去,而99就話你地架車無位啦,如果吾係跟你地去....好好好廢話呀!!! 駛咩講咁多,一早知你吾會同我地去架啦,再者,我都吾係好想同你去咋,哈哈哈哈哈! 而個日一大早,樓下兩個咪又係比D小朋友99 湊,真係覺得佢地有咁既guts去做,不過一個願打一個願捱,你吹得脹咩?  anyway, 其實62都無咩野既,幫手睇頭睇尾都覺得OK架啦,我地平時4個自己出街都吾覺得有咩大不了,所以62同我地一齊去,我都無要求佢幫手。 


我地去到時已經好遲了,所以farm都差不多會close, 無計啦,玩得幾多得幾多,佢地3個就入去摘strawberry, 而我就係出面餵妹妹奶,所以基本上我係無入過去摘,吾緊要啦,最重要係亞女開心,我就安心! 聽佢地講,Hannah一入到去就好興奮了,見到好多strawberry佢就更加開心,嘻嘻,入到去一路摘一路食,哈哈,真係食過無停口呀! 不過生果我又覺得OK,比佢食下啦! 見到Hannah咁開心我都好開心呀,本來62 話佢出來睇住BB而我入去感受下,不過最後都因為時間關係而無入去啦,算啦,來日方長,實有機會既!  之後個farm度有個slide, Hannah都十分愛呀,佢之前會好怕自己行上去,但上次教左佢一次之後就自己學擒上去,係sir既時候仲要人幫下,我係隔離睇住佢就OK,真係方便好多呀!summer即將來臨,我都係時候要plan下同佢地去邊好啦,嘻嘻! 雖然返到屋企個晚真係十分累,因為要準備第二日返工,又要煮dinner,餵奶等等....但可以大家出去透下氣enjoy一下我都覺得好舒服呀! 希望下次再去時會親手去摘到啦!嘻嘻!

鳴謝62影既相,我無咁多時間影到呀!


為食妹....不過只係在於零食上,哈哈


雖然D strawberry吾係好大粒,但一手一腳去摘又幾過癮,嘻嘻!

呢隻豬,一開始就驚,玩熟左就吾認得人了!

食粟米當lunch....好過無啦,哈哈哈!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. Hannah 見到咁靚又咁多士多啤梨....怎會唔開心...! 又有得食, 又有得在大自然中走來走去...美極 !
    真係要攪多D去這些節目,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,趁住天氣暖先可以出去行下,如果吾係冬天就會後悔啦!

      Delete
  2. 同小朋友出去玩係攰,不過見佢地開心就覺得好值得!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,見到佢玩得開心我都幾開心,算係一個美好回憶呀

      Delete
  3. 62影啲相好得喎,Hannah個冬菇裝好靚女呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,見到佢玩得開心我都幾開心,算係一個美好回憶呀

      Delete
  4. 話去就去呀?唔駛一早預約的?

    ReplyDelete
  5. Mrs. Wu:
    ~其實, 你62都成日係屋企, 有機會其實都想出去行下!! 如果ok, 就帶埋62出去
    ~Hannah, 都幾喜歡食strawberry. 我覺Hannah 係farm 玩得好開心!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實62好中意出去玩架,我地上次問佢去吾去cruise,佢都一口答應話去,講真,人一世物一世,而家吾去真係等幾時。
      Hannah真係好中意食strawberry架!真係食到無停口 :))

      Delete
  6. 一路摘一路食,好爽呀,好似卡通片 D 人物咁,好開心啊~~~
    係呢,食之前點洗啊? ^^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 卡通人物?點解既?
      無洗呀,直接食,下次會拎定枝水,哈哈

      Delete
  7. 咁快plan定夏天去邊,勁呀!

    我這個夏天都唔駛諗去邊,因工人姐姐肯續約,唯一要求要放5星期假,呢5星期我諗都幾難過,有要返工,湊b,做家務,有時間都係屋企休息。




    ReplyDelete
    Replies
    1. 你個B咁細又成日嘔奶又係有D難既。
      我地無工人都係咁過,5星期應該吾難既! 仲有你可以叫媽媽幫手ma

      Delete
  8. Hannah b食到污糟豬個樣好可愛呀!
    依個農場除左士多啤梨,有冇小動物睇架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀,呢個其實同上次餵馬馬同一個地方,不過今次無同Hannah去餵,only玩sir sir咋!

      Delete
  9. HANNAH面仔紅扑扑, 襯哂啲士多啤梨。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 天氣熱所以紅紅地呀,加上有少少敏感呢!

      Delete
  10. Replies
    1. not really....but if it's picked by Hannah then it's very sweet, hehehe

      Delete
  11. 啲士多啤梨好似好靚咁喎! 尤其比起香港錦田果啲...

    ReplyDelete