Friday, May 2, 2014

大個女

今朝晨咁早(5點幾)就比大小姐嘈醒,要痾poopoo,唉,又係肚痛問題,真令人擔心。 雖然而家好累,但今朝佢上左佢架車車到玩時,我問佢,你咁早揸車車去邊呀,佢既答案係,我開車車買雪糕,講完仲要偷笑咁望住我,呀,個刻真係發覺個女大個左好多,我從來無想過佢會講句咁完整既句子,同埋,個答案係咁make sense, 仲有佢個純真笑容,真係溶化了我! Hannah, 媽媽永遠love you!!!!

原來不知不覺仲有20日就係Hannah生日,但我真係連搞都無時間搞過佢D生日party野。 今年,因為多左妹妹,忙到透不過氣,所以只可以買外賣返來for party, 而其實我都無點大搞,都係請有小朋友既朋友來同Hannah玩玩,希望到時Hannah會開心啦! 上年好有心思地幫佢搞party, 我相信今年就無咁多心思啦,因為有D咩腦汁都比佢搾乾哂,算啦,原諒媽媽一次吧,嘻嘻嘻!

大家有無好既idea for toddler birthday party games?我怕佢地會悶,所以想同D小朋友做D野但又諗吾到....有無idea呀?

琴日放工,有人睹亂



三隻小魔怪 
(btw,有yahoo D icon真係傳神好多!)


妹妹甜睡中....不過相信好快就會join佢地3隻魔怪啦!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

38 comments:

  1. 開車去買雪糕,太好笑喇~~~
    另外嗰兩位小朋友係邊個?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你吾認得呀? 咪佢個cousin哥哥同我99幫人湊既另一個妹妹....

      Delete
  2. I don't know your 99 is taking care one more kid. wow....she's a superwoman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. she comes in every thurs and fri only....but she has fun with Hannah...
      my 62 is home now so he can watch the kids

      Delete
  3. 嘩....Hannah 講嘢咁有邏輯, 又有得玩, 又有得食.....心思都咁有要求..!
    有晒媽咪叻女的遺傳呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,有我遺傳就大鑊啦!!!

      Delete
  4. 玩跑步遊戲啦,慳水慳力

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可吾可以解釋下點玩??

      Delete
    2. 首先數123,跟住跑跑跑,然後~玩完
      佢地已經好開心,係咪平靚正呢~

      Delete
    3. 哈哈哈哈哈,咩game來架????

      Delete
  5. Your 99 is amazing!

    Taking care of 4 kids at the same time?

    ReplyDelete
  6. Hannah 好叻女,5 點識叫醒你話要 poo poo. 聽講好多小朋友瞓覺時都要著片呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁佢都要著,都要痾,但poopoo可能整住吾舒服就起身呀

      Delete
  7. Hannah咁得意,比我一定忍唔住放公要即刻同佢去買杯雪糕食! :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我最終都有買,不過係比自己食,哈哈哈!

      Delete
  8. Haha...Hannah 好搞笑! 真係估佢唔到話去買雪糕! Haha...太可愛了~~~
    Yeah, 妹妹好快就玩埋一份XD

    ReplyDelete
  9. 俾啲細路氹一氹,乜嘢辛苦都值得。

    ReplyDelete
  10. 一班細路走埋一齊自然會好好玩。
    不過都可以諗定 d games 嘅。"有隻雀仔跌落水"佢地玩唔玩倒?有地方的話可以吹 bubble, 細路見倒 bubble 就開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係屋入面,所以搞吾到bubbles呀!

      Delete
  11. 妳幫Hannah搞生日會,Hannah一定開心既,有咁多小朋友同佢玩
    Emma又大個女左,又唔同左樣啦

    ReplyDelete
  12. Mrs. Wu:
    ~自己揍小朋友, 一步一步睇住她們長大. 你自己嘅成功感都大啲!!
    ~咁快兩歲生日啦!! 時間過得好快呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我又吾係真係FT咁湊,係weekend同佢地玩得多咋

      Delete
  13. Hannah b好叻呀講野咁好,最可愛係講完仲要望下你偷笑 ^^
    同埋Hannah b好鐘意扮貞子喎,哈哈咁樣捐個地墊 XD
    就快兩歲啦,我唸住請假陪肚B去玩下咋,都冇唸住搞生日會

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我會bday party前請兩日假搞(其實係想休息下),522有野due,所以吾得閒請呀!

      Delete
  14. 其實有爸爸媽媽仲有emma妹妹相陪, 已經係Hannah最好的禮物啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,不過媽媽都想發少少心思幫佢地搞生日呀 :P

      Delete
  15. Hannah 肚痛好番d未呀?
    兩個大人湊4個小朋友,真係要有耐性同爱心先做到架!
    Hannah 講到成句句子,好叻呀!
    可以玩推車仔、傳波仔、搬尿片?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢兩日好少少,但仲等緊result.....
      一仔講到整句句子嗎?

      Delete
    2. 未講到呀!
      单字都講好少,已排期去follow up。

      Delete
  16. 5點幾起身,真係人都癲! 不過聽到佢話要開車車買雪糕,真係幾好笑 =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 起左身又吾訓,我癲左!
      不過好似個個介片都係咁,好慘呀!

      Delete
  17. 佢地愈識得多野, 我地愈難好似以前咁呃佢地喇...ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,有時都好懷念以前一舊飯既日子!

      Delete
  18. Mrs Wu, 依家Hannah點?無嘢o麻?
    上篇post我已經想講Hannah大個女左好多,唔再係bb, 係細路!haha ~

    ReplyDelete