Tuesday, May 27, 2014

Emma 妹妹 @ 6 months check up

長假終於完結啦!不過假期都過得勁勁勁快,因為真係勁勁勁忙呀! 雖然好中意同D小朋友玩,但照顧佢地真係會令我發癲呀! Anyway, 星期六好似無出過街,係屋企休息就無我份,做牛做馬就有,照顧佢地仲要煮飯洗碗沖涼,都吾好話吾累呀,不過生得出就要照顧架啦,邊有其他人(即係樓下)咁幸福,有個24/7既貼身nanny加工人,哈哈! 星期日因為要同妹妹打針針,所以決定吾出去咁遠,係附近行下算啦。  而星期一就係memorial day, 我地第一次同佢地去strawberry picking, 嘻嘻,不過未有相住呀,等下啦! 呢篇會focus 係妹妹check up先。 

妹妹今個月6個月啦,開始想玩同轉身,有時放佢係playmat, 轉過頭佢已經吾知轉左去邊,有次試過放係playmat, 轉頭佢已經轉左出playmat出面 (我已經放佢係中間架啦!) check up完個result係,妹妹而家16磅幾,percentile係50%,吾太重又吾太輕,ummm...不過相比起姐姐,佢係重得慢D,Hannah 6個月左右已經成18磅啦!不過,個個BB都吾同,我都無得compare架啦,最緊要佢健康就OK啦。 妹妹而家開始食兩餐solid, 不過99話餵oatmeal到大約7個月,之後再煮粥仔and veg....其實是但啦,我都好難再要求咁多,佢已經要煮咁多人既野,而開糊仔又真係方便好多(就咁mix埋D奶就搞掂),所以我無再堅持了。 as long as 佢幫我餵我都無所謂啦!  不過佢開始大時,就開始認人,去check up姐姐幫佢磅重度高,佢未見過呢個人就大喊,真係怕鬼左佢!有時見吾到我地又會叫,唉,呢隻monster都開始鮮醒了....媽媽想休息既時間就會少之有少呀!不過好彩妹妹打完針針後喊左一陣就收聲,對我來講已經好proud呀!而家開始比妹妹坐jumper, 不過覺得佢未係好穩,可能放一陣又要落番去坐lu...

而濕疹方面,天氣變令佢皮膚變好左,又或者係佢自己outgrow, 不過身上仲有D地方好乾,而佢手都會係咁scratch, 不過有進步我已經好開心啦! 我知道濕疹無得醫,只希望佢會慢慢有改善啦!


妹妹真係一個happy baby, 我地做少少野佢都可以笑得好開心架! 


 有個癲婆戴住頂帽,好似賊,哈哈哈

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

32 comments:

  1. Emma is a happy baby , 50% 剛剛好!。最緊要健康呀!

    Hahahahahahaa Hannah 好好笑,真係好似神偷咁 lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎,神偷個terms似D,果然係文人 :))
      都吾明點解你地個B可以係90% :-W

      Delete
  2. BB 的笑容永遠都咁甜美,
    Emma, 都係咁開心的樣子....而 hannah 就表情多多....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hannah最中意搞搞震呀!不過我相信個個小朋友都係咁!:P

      Delete
  3. 見到BB健康開心,媽媽就最開心..

    ReplyDelete
  4. 話hannah妹係din婆, 媽媽你真係好funny, 哈哈~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係好多時都癲左咁..我都驚驚!

      Delete
  5. 幾多磅都無所謂...最緊要健健康康!!

    ReplyDelete

  6. Mrs. Wu:
    ~皮膚好轉, 打完針, 又ok. 妹妹好叻
    ~你也是一個好媽媽, 咩都親力親為. 真係唔容易!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾想架,無人依賴唯有自己做!

      Delete
  7. Hannah好鬼馬 ;-p
    磅數參考吓架啫, 睇落妹妹都 "實的的" 丫!!

    ReplyDelete
  8. 16磅幾都ok 呀,而且就咁睇Emma 都肥肥地,好可愛呀 ^^
    "戴帽好似賊".....哈哈....你形容得好好笑......邊似賊喎.....XDDDDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好average....我記得姐姐個陣好肥美架!
      Hannah....真係似呀呢張相 :P

      Delete
  9. 癲婆好CUTE呀~ 遲D兩姊妹真係殺C人~

    ReplyDelete
  10. 健康就好啦,唔需要太重

    ReplyDelete
  11. MR WU無幫手?
    EMMA真係一瞓醒就笑,好開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁佢都有幫下既.....都要比少少credit佢!

      Delete
  12. 其實Hannah同Emma都好鐘意笑喎,佢地大家係開朗活潑的女孩,一定好多人鐘意

    ReplyDelete
    Replies
    1. 妹妹就一定係,但Hannah就吾覺wor....搞搞震就有份!

      Delete
  13. 6個月有16磅幾,真的好好啦!

    南瓜仔現在20個月,都係得20磅幾,奀仔一名

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望會keep住磅數啦,其實佢都食得多,但好似食極都吾肥既

      Delete
  14. 我都鐘意見到BB笑,希望兩位可人兒繼續做Happy babies,仲要健健康康無大病痛!^^

    ReplyDelete
  15. 6個月大已食兩歺固体,適应好好呀!

    ReplyDelete