Monday, May 5, 2014

開心週末

上個星期六約左幾個朋友仔去飲茶,早上天氣十分好,仲諗住好似夏天咁咁暖,可以穿短袖衫。去到飲茶時其實都食吾到咁多野,因為湊住兩件真係好煩架! 大小姐去到又話要peepee,真係幾高難度。開頭買左個出街用既potty seat, 佢又吾肯坐,之後又摸來摸去,我都驚左佢,所以都係要用片片,我知咁樣好難train,但一出街要廁所真係我都怕怕,唯有叫佢忍下or我要抱佢去痾,呀!!!!!!! 

Anyway, 之後我地去左park到行陣,嘩,一日天氣變化幾大。早上仲好似summer時,下午已經有黑雲落雨,本來去park想同D小朋友玩下,點知又咁鬼凍,掃興! 不過朋友有隻狗狗來,Hannah都不知幾中意,哈哈,可惜既係,媽媽怕dogdog,所以Hannah無緣同dogdog玩啦,哈哈! 呢班朋友,都係大部份係blog到識既,好開心識到佢地呀,自己本身朋友吾多,無小朋友個D又吾明白我,有小朋友個D又話自己忙,唉,咁算啦,不如我搵D有小朋友既媽媽而我地又岩傾既無咁嬲啦! 其實雖然之前大家都未見過面,但係blog上識既真係好似傾左好耐既朋友咁,講真,真係仲熟過自己識左幾十年既朋友呀! 香港既blog友,希望大家keep住呢個relationship, 到時我返HK玩我地都要聚聚呀!

岩岩係車度訓醒,個樣cool到..............


 三個小朋友坐定定影相,好勁呀! 本來想happy face, 點知.......fail版,哈哈

係咁追住dogdog玩...

星期日晚有4load既laundry要摺,所以叫兩個魔怪幫手,哈哈,不過當然...係幫手睹亂啦,嘻嘻

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

47 comments:

  1. It was a happy weekend. Next time, we can go to yum cha again.

    ReplyDelete
  2. 不如我搵D有小朋友既媽媽而我地又岩傾既無咁嬲啦 ------十分認同,你返黎記得早單聲~HEHE~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一定會啦!我好期待同你地見面架!!!

      Delete
  3. 如果我係住晌 New york 就好啦,可以揾你地玩!
    你細女仲咁細,幫大女 potty training 真係唔容易呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你係LA? 我可以介紹D人比你識呀,嘻嘻嘻

      Delete
    2. 我係晌 LA 呀!Mrs. Wu 相識滿天下喎!

      Delete
    3. 哈哈,吾好咁講,都係係blog度識下,chatgroup識下D媽媽咁je....你有興趣話我知,嘻嘻

      Delete
    4. 好呀!謝謝你呀!

      Delete
    5. 有呀,我地都係晌個美國 yahoo blog 友 group 度,我可以 add 你呀!

      Delete
  4. 兩姊妹坐埋一切笑容好似,盡得靚媽遺傳!
    一日洗四機衫,睇到都覺辛苦!

    ReplyDelete
  5. Hannah啱啱瞓醒張相好斯文靚女呀。
    睇見佢兩個笑哂喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 懶得意呀!
      見到佢地真係滿心歡喜架!

      Delete
  6. 我都怕大狗,但依兩隻咁可愛,Hannah 媽你都仍怕嗎?
    那返HK時,記得搵我地啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都驚呀,膽小如鼠個個係我,哈哈哈!
      吾知幾時呀,希望呢一兩年有機會啦

      Delete
  7. 妳返HK梗係要好好聚聚啦, 定左時間未呀? 係咪帶哂Hannah & Emma返?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果係返既就一定係同埋兩個啦!
      不過未定時間,希望呢一兩年啦

      Delete
  8. 妳一拖二出街咁堅呀?
    咁細既狗仔妳都驚?
    哎呀,最衰妳唔係香港啦,如果唔係我地可以成日出來

    ReplyDelete
    Replies
    1. 梗係同埋老公啦,點會咁堅!
      我驚架,佢一吠我就怕怕!
      我都好想呀,oli........!!!

      Delete
  9. 一齊返香港長住就發達了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾知幾時呢個願望先會實現呢??

      Delete
  10. 好可愛呀,冇睇一排又大個左好多
    笑得好甜好甜,電暈我了

    ReplyDelete
  11. 咁你幾時回港呀?

    湊住2個小朋友真係唔容易,仲要佢地仲咁細個添。

    我仲未幫南瓜仔戒片,本來想坐月開始教,但最後都無做,一日推一日。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都未知呀,希望呢一兩年可以回歸啦!
      湊兩個真係不易,我都怕怕

      Delete
  12. Emma 好可愛呀,肥肥的,得意妹 ^^
    對呀,三個小朋友,真係好難影 @@

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,多謝ee讚讚!
      個次真係好好彩三個一齊影到呀!

      Delete
  13. Mrs. Wu:
    ~人生唔同階段, 就識唔同嘅人. 你遲啲會識多啲媽媽級嘅朋友, 大家岩channel 會講多好多!!
    ~見頭一張相, 我覺Hannah 大個女好多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,吾同階段就有吾同既朋友,而家同其他媽媽傾真係好開心呀,哈哈

      Delete
  14. 我都覺得響blog度識,大家都好真誠,所以出黎見面會特別投契架!
    Mrs Wu,你返黎香港一定大把人要見你呀,可唔可以留張籌畀我同肚B呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 認同,以前真係無諗過寫blog都識到交心好友,相信呢個意外收穫o係我寫blog的最大得著!:D
      第時你回來,記得也要跟小高聚喔 ~

      Delete
    2. 肚B媽,傻架你,你同肚B係第一個要見既人,因為都係522生日呀,yeah!
      係blog度識既人,真係好似識左好耐既朋友一樣,可能係blog到寫野係平時吾會同屋企人or老公傾,同埋真係有野呻既時候真係爽到爆! 所以係blog度識既分分鐘close過第二度識既朋友呀!

      Delete
    3. 都係架,有時要呻野都唔好意思下下打畀朋友啦,響blog爆完,大家又襯得閒時黎探下blog知道對方發生咩事,真係比朋友知更多野架!
      Yeah,好野,好期待有一日畀522 Hannah同肚B一齊玩呀!

      Delete
  15. 完全感受到你哩個WEEKEND幾開心~~兩個囡囡越來越可愛呀^^
    識朋友真係講綠份架,有時見面個刻真係有相逄恨晚嘅感覺XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 完全認同,我好多時都有相逄恨晚呢個感覺,哈哈

      Delete
  16. 戒片之路真係唔容易,尤其聽到"摸來摸去"我都有點怕怕 =.=" ,希望Hannah bb乖乖,快些成功!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好驚...見佢去到public個D廁所摸來摸去我真係驚過佢!

      Delete
  17. happy face果張中間既哥哥仔話"發生咩事呀" :D
    你幾時番呀? 到時帶埋喪b黎俾hannah emma 玩下啦 (呀, 不過佢會咬人架喎)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢咬人,咁我會驚D....Hannah & Emma可能咬返轉頭,哈哈哈

      Delete
  18. 多d出來啦再!
    唸返 Hannah 拖 curly hair 好攪笑

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要啦,等Hannah玩dogdog, 嘻嘻嘻,我又可以輕鬆D :P

      Delete
  19. Mrs. Wu, 兩個女開如長大, 妳會越來越多同兩個女走出來玩的哩...!!
    努力...加油

    ReplyDelete