Monday, May 19, 2014

妹妹 @ 6 months

星期六日簡直就係忙到癲,特別係上個星期六幫Hannah搞左個生日party, 我就做足36小時....今日真係極之吾願意起身返工呀,而家骨頭都仲脆脆地,真係攞命呀!!!!!!no life既日子幾時先會過去呢? 我而家日日都望緊呢一日,哈哈哈!不過今篇未講Hannah party, 因為無相住呀,係爸爸部大機入面,要等有時間先可以拎返office...不過都有其他相既,就係妹妹琴日6個月大啦! 時間過得真係好快,不知不覺就來到呢個世界6個月,妹妹,雖然時間真係比少左你好多好多好多,但媽媽永遠都愛你呀! 媽媽最中意就係你係一個happy baby, 希望你永遠都咁愛笑啦! 前幾日見到6299 放妹妹落張booster seat度坐,真係咁快就坐到啦(當然要有野support下啦!),我開頭仲以為係Hannah來,哈哈哈哈哈! 仲有另一樣野係,妹妹終於都反身成功啦,yeah! 我估其實佢都想反好耐,不過我地好少時間放佢係playmat...因為Hannah走來走去好危險,所以令佢轉身轉得慢左,不過吾緊要啦,as long as轉到就得啦,hehe! 

搞笑既係,party個日我無expect佢屋企人會來,到差不多食dinner時間佢地先來坐下食飯,是但啦,我無所謂,不過佢地就好似好arrogant咁,我地D朋友係度,佢地就自己坐自己個corner, 兩個都係度玩電話,D小朋友就由佢搞搞震,可能我慣左啦,我D朋友話佢地好似高高在上咁,而話佢地兩個kids都好無禮貌,咁梗係啦,都無人教,無人理,點會有禮貌....cousin哥哥仲細,我可以理解,不過佢D脾氣真係好臭呀,而cousin姐姐都係脾氣mama...好港童feel呀.....希望Hannah吾會咁樣啦! 我地而家都有叫Hannah叫人食飯先,我覺得你點教自己小朋友人地就點睇你,你D小朋友無禮貌即係你地無家教,我朋友第一次見佢地,無bias...真係可恥呀! 今朝5點幾佢地個仔喊,居然係無人理佢,最後係我老公打比99叫佢接個仔走.....係咁喊,真係喊左好耐呀! 我懷疑個仔係佢亞媽定邊個....都吾跟自己父母既??? 奇怪! 







Hannah畫的,suppose係哈哈笑,不過吾知點解變左樣,哈哈

只可以用堆積如山來形容 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

34 comments:

  1. 嘩,咁快就6個月。

    我唔想南瓜妹咁快識反身,一來換片煩,二來怕佢夜晚自己瞓瞓下反身。

    教小朋友真係好重要,我地就係小朋友既榜樣,所以我幾累都會教南瓜仔架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6個月已經慢啦,不過我都吾想佢咁快,而家真係睇少眼都驚,哈哈!
      係呀,佢地係學我地,所以我地都要以身作則

      Delete
  2. 自由生活快喇快喇,十幾年就到呵呵呵。
    禮貌真係要由細教起,樓吓又唔以身作則,唉。。。。你唯有當係反面教材。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 十幾年? 聽到都驚!
      不過我地兩個都想教好D小朋友,應該OK既......

      Delete
  3. Hannah 好大家姐呀,同妹妹玩得幾開心。
    自由生活,唸吓唸吓就十幾年喇。

    ReplyDelete
  4. 話咁快妹妹就半歲, 家姐都2歲啦!!
    我希望大家no life嘅日子可以快d過去啦, 哈哈~

    ReplyDelete
  5. Time flies!! 講緊妹妹出世仲好似係無耐嘅事呢~~
    小朋友都係學大人,大人其身不正,小朋友又點會好?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,time flies!!! 原來時間真係過得超快呢!!!
      佢地無禮貌,真係會比人話,所以我都要做個好榜樣

      Delete
  6. 小朋友的相, 最天真活潑...睇到幾時都咁開心...!!
    禮貌, 真係要由細教起.....
    Mrs. Wu 努力...加油 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝冬日兄,好彩個個都支持我咋!

      Delete
  7. 的確係,小朋友就是父母的鏡子,所以成日講父母係點,將來的子女會係點!
    放心,兩位小千金好幸福有爸媽愛鍚之餘,仲有爸媽的惜心教導,將來一定會是個有用的人!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,其實有時都lose左patience.....不過都會盡量的起心肝去照顧佢地呀!

      Delete
  8. 雖然NO LIFE, 但見兩姐妹咁可愛嘅笑容, 乜都抵返晒啦
    期待睇生日會靚相呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,都係既,但真係十分有十一分辛苦!

      Delete
  9. 你好叻叻呀,要湊兩個囡,真係唔容易,而且話咁快就6個月了,時間過得真快....
    "高高在上咁" ,嘩,你有朋友o係度,佢地都做到咁出面,以為自己係咩.....@@" chi sin 的.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 時間真係快呀,好快巨龍都一歲了,嘻嘻!
      係呀,佢地真係好勁,好似睇吾起人咁,算啦,我都吾太care

      Delete
  10. 嘩, 最後座山真係好勁呀, bb女果然唔同d, 買得特別鬆手爽手~~
    btw, 我都等緊生日會相! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我買少左好多啦! 等得閒D會post架啦!

      Delete
  11. 睇到堆山(衫)我想像妳有幾辛苦幾忙,加油丫媽咪!!
    好想睇生日會相,快D啦,嘻嘻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好辛苦.....日日做到無停手!
      要update blog, 真係係office先做到!

      Delete
  12. 兩姊妹真係玩得好開心,時間真係過得好快,妹妹半歲生日快樂呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝燒腩媽!你咁夜仲吾訓既??

      Delete
  13. 妹妹咁快就半歲啦!
    樓下㗎父母冇禮貌,佢地㗎小朋友又點會有吖。有時覺得 cousin 們都幾慘,父母唔理又唔教。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都慘架,父母放假都吾照顧小朋友,旨意6299,都無說話好講吧。

      Delete
  14. 可以想像到你有幾busy!妹妹好可愛呀!加油!cousin其實都好慘,有咁嘅父母,缺乏家庭溫暖嘅小朋友,對佢地嘅思想觀念同態度都一定有影響!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 忙到嘔血架真係!!!!
      我朋友話佢地父母都吾掂,所以小朋友有樣學樣,真係做個好既反面教材,嘩哈哈

      Delete
  15. Love how Hannah is such a happy baby!

    Teaching children is a huge responsibility.

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy baby is Emma, not Hannah.....
      yes, it is a huge responsibility, but they leave the responsibility to my in laws...shame!

      Delete
  16. happy 6 months!!!
    cousin真係好慘,爸爸媽媽都係一擔擔。。(sorry,太直)

    ReplyDelete
  17. Happy 6 months to Emma B
    咁快就6個月啦,開始可以同Hannah B一齊玩^^
    咁多衫o既,換季?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾係,4個人既衫係咁上下啦!摺到手軟

      Delete