Wednesday, May 14, 2014

堅定意志



要餵人奶,意志力真係好重要。 從一開始時,都立下意志想餵到起碼半歲,而家仲有幾日就6個月大,我就想將呢個目標維持到一歲,之後就可以飲牛奶啦! 其實日日返工放工湊女呢個生活真係幾dry, 有一刻真係想拋開一切咩都吾做,去玩去訓....但呢件事真係只可以發夢時先會發生呀,哈哈! 係,晚晚返到屋企都係幫佢地沖涼,洗奶樽,餵奶,泵奶.....有時連一刻可以休息既時間都無,所以真係好好好想可以自己有D私人空間呢。 老公吾明白,係因為佢自己仲有時間去打機,而我10點過後先係繁忙時間呢,要為另一日準備既野雖然不多,但要搞好哂都起碼要半個鐘呀,數數下又係時候要訓覺,想睇下TV,上下網...我諗係office做到既機會會大D,哈哈! 

原來仲有一個星期Hannah B就兩歲大啦! 時間過得真係快,咁就痛苦左兩年,哈哈哈! 今個星期幫佢搞一個小型生日會,都係係屋企搞咋,今年only請有小朋友既朋友來玩,希望到時佢會開心啦! 其實好多野仲未準備好,不過算啦,船到橋頭自然直.....有野食就夠啦! 


6個月大既妹妹,已經好活躍了...雖然仲未係識轉哂身,但我相信好快就識啦!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

23 comments:

  1. Mrs. Wu:
    ~會唔會係, 你手腳快啲. 所以, 影得你老公會慢吞吞. 哈哈~~ 好似你每日都做好多工夫咁.
    ~你都係忙埋依幾年, 到小朋友大啲, 你生活會舒服好多. 但你好有恆心, 餵人奶工夫唔容易. 你好錫自己啲小朋友.
    ~Hannah 兩歲啦!! 真快, 我去你個blog 時, 你都未大肚, 而家已經係兩名小朋友媽媽. 兩歲就開始可以返學. 有無諗住帶Hannah 學下野??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,咁就兩年啦!
      希望下年一月左右送佢去讀書,佢會習慣啦!

      Delete
  2. 仲記得妳舊年花咗好多心機幫Hannah攪生日會,真係話咁快就一年!
    妳嘅efficiency level實在高到爆燈,返完成日工仲有一屋家務事要處理,不過,都要小心保重身體啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日日都係咁,好似機械人咁,無停手

      Delete
  3. 同意, 幾時都話, 湊仔忙過返工, 所以雖然又返工又湊仔好鬼辛苦好鬼攰
    但係我從來都冇唸過唔返工, 因為返工時我先可以上吓網, 做吓私人嘢, wahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,我都無諗過要做FTM,實在太辛苦!

      Delete
  4. 你好叻好勁架! 十卜十卜!

    ReplyDelete
  5. 話咁快就兩歲,真係過得好快……
    妹妹好可愛腳踢踢,張相係點整,好得意!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我所有相都上左去google, 吾知點解佢有D咁既相,哈哈

      Delete
  6. 我都覺得要餵人奶,意志力真係好緊要,你今次重要湊埋個大嘅,真係好犀利

    ReplyDelete
  7. 支持你去到一歲呀, 捱捱下就會過~~

    ReplyDelete
  8. Mrs. Wu...妳兩個女都好勁...好活潑. 郁唔停.....!
    加油...努力 !!

    ReplyDelete
  9. 努力MRS WU!
    係辛苦啲不過我肯定兩個B帶比你嘅快樂都好多。

    ReplyDelete
  10. 時間過得真係快,Hannah 就嚟兩歲,Emma就6個月大啦,雖然妳成日講 ,都係發洩的一種方法,但妳咁堅持真係一個好媽媽

    ReplyDelete
  11. 我... 最後只餵到5個月呀... :(

    ReplyDelete
  12. 好同意, 餵人奶真係要好堅定的意志先做到, 我有時都唔知第一胎點捱到15個月...

    ReplyDelete
  13. 老公吾明白,係因為佢自己仲有時間去打機 <- If I were you, I wouldn't be able to keep my mouth shut.

    Big thumb up for you!

    ReplyDelete
  14. 你好叻呀, 加油加油...
    我都有同樣感覺, 好想放底一切去做自己想做既野, 但係到真係呢刻來臨時我相信我都係唔可能放底寶貝自己去玩...

    ReplyDelete
  15. support & add oil ~~~~等佢地大多少少, 就可以做下自己野架啦~~~~

    ReplyDelete
  16. 媽媽較細心,要看顧的事情也較多,自然辛苦得多!
    但你所付出的,一切都值得Mrs Wu, 加油 ~ 頂住呀!

    ReplyDelete