Wednesday, May 7, 2014

固體食物 @ 5 months

妹妹已經5個月大啦,即係係時候可以食solid..其實食solid先係最煩個個stage, 因為又要特登煮少少比佢地食,又要整蓉,跟住出街又麻煩,不過總括來講小朋友都係煩架啦,哈哈! 第一次食時妹妹真係吾多中意,個樣苦哂口咁,哈哈,好鬼搞笑,但其實我都吾知佢係吾係食度,因為佢成日都必哂出來,算啦,佢肯開口係成功既一半,我要求什低,嘩哈哈(緊係啦,大小姐食野煩到痺,餵佢好似打仗咁!) Anyway, 希望妹妹大個食野會好D啦,千萬吾好做第二個Hannah!



 而家呢隻豬超活躍,走來走去我都怕呀!


題外話,樓下個女既返左HK玩,留低兩個仔女,本來樓下個男既請假湊佢地,我以為佢今個星期返工,因為佢叫62湊個女返學放學,其實我本來可以吾駛get involved, 但62出去湊B時,99就煮吾到飯,咁就影響到我地,而其實我去接都吾係好遠,所以呢兩日都由我去接佢地個女。 不過當我以為個男既係因為返工而接吾到既時候,原來佢係同朋友去左玩,我聽到後真係晴天霹靂,即時想小一聲,我地成家人,就係因為你兩個大人成日掛住去玩的自私行為而要照顧兩個小朋友,有無諗過人地架? 呢D父母點解成日可以掉低自己既小朋友不理? 人地favor佢就係應該既,我地要佢favor時就真係。。。。。。好PK!!!!!!!!!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

34 comments:

  1. 兩個靚女,睇見佢哋就甜哂啦。
    住得咁近,梗多磨擦,有冇機會唔住得咁近呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 暫時未係時候,等我d 女大d 先啦。。。

      Delete
  2. 妹妹面面好似好咗喎!
    樓下好過份呀!你地咁忙,仲要你幫佢接女,自己就走去玩,有冇攪錯呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似天氣轉暖之後好左D呀,我真係好開心呢,嘻嘻!佢地係咁,吾會再有下次!

      Delete
  3. 雖然話妹妹唔想食solid,但睇佢第二張相相嘅眼神又好似好期待咁喎!
    Mrs. Wu,咬緊牙關,等兩個女大D就可以高歌"我有我天地"唔洗咁多磨擦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咬緊架啦,如果吾係小左好耐呀!

      Delete
  4. Emma b塊面仔係咪好啲啦?幅動態相影得好正,Hannah b真係超活潑可愛呀^^
    嘩樓下個男女真係好過份,自己顧住玩要其他人全天候幫佢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,你都睇得出Emma B面好D? 可能天氣暖D所以好D卦....
      佢地真係要人服侍,睇下老左佢D小朋友會吾會服侍佢地先,嘻嘻

      Delete
  5. Mrs. Wu:
    ~你餵妹妹, 妹妹都笑晒口. 妹妹初頭食固體食物, 都ok!! 還有, 食到花面貓咁,都幾好笑!!
    ~Hannah 大個啲, 活潑好多.
    ~其實, 舉手之勞有咩所謂, 但去玩唔理細路就好似無咩責任感.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,佢地個個食solid都係花面貓樣,好搞笑!
      Hannah愈大愈頑皮,要打打呀!
      其實我都覺係舉手之勞,但比我知道佢地去玩而咁樣我就吾多想幫佢地囉

      Delete
  6. 下...點解可以咁過份架, 成日都要你地幫佢地照顧埋d仔女.
    我覺得佢地唔適合做人父母囉, 如果係無心湊嘅, 當初就唔好生嘛, 唉~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個問題...我都想知,或者見人生咪又生囉,好多人都係咁,哈哈哈!

      Delete
  7. emma 好乖呀,隻手仔唔會fing 出來攪攪震,巨龍第一次食固體時,不停走來搶個碗呀.....@@"
    哈哈....
    "樓下個女既"....其實你唔怕佢地睇到的嗎 ? ^^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會fing呀,所以用塊布包住呀!
      吾怕wor......理得佢地!

      Delete
  8. 真係好過份喎。。。邊有父母咁捨得一個走完到一個架?????火火火火火

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,冷靜冷靜!!
      不過我都好火火火火火

      Delete
  9. 見家姐走黎走去, 真係好得意!!

    ReplyDelete
  10. 我記得細個有食爛飯同一樽樽嘅BABY FOOD。 如果我懶,齋餵樽裝BABY FOOD得唔得架?
    HANNAH咁興奮,係咪因為見到雪糕車?"楂車去買雪糕喇!" = )
    嘩,比我都晴天霹靂!!去玩要你接B!我諗唔少夫婦都會咁, 係你奶奶太寵佢哋了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 梗係得,不過點都係自己煮健康D,但如果真係無時間都OK既。
      係wor....原來架雪糕車係個度,吾怪得咁興奮啦! 佢而家一聽到D音樂就知係糕糕,要去窗口望呀!

      Delete
  11. Emma食到成口都係,wahah....
    其實佢地兩個仔女係唔唔黐父母架,阿爸阿媽好日都唔見,成日就左去玩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有野買比個女咪痴囉,哈哈哈,不過咁物質,遲下就知道!

      Delete
  12. Hannah跑過嚟個張好開心、好得意:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢係得意,但D脾氣都愈來愈差呢

      Delete
  13. 妹妹食得好開心咁喎﹗畀D時間佢學食嘢,可能好快就追住食﹗
    樓下對父母真係...唔好嬲唔好嬲...最緊要自己兩個寶貝女無事

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都希望呀,而家大既又係吾多食野,都要玩玩下食,如果多一個又係咁我諗我會嘔血!
      咁我又無嬲,可能慣左?哈哈

      Delete
  14. oh no, if they wanna play, they should not have kids.

    ReplyDelete
  15. 我成日都話佢兩公婆做人父母做得特別爽...

    ReplyDelete
  16. 嘩...Hannah 真係好活躍, 跑得好快好穩....!!
    咁...妳都要練定氣呀...陪佢地兩個寶貝玩啦

    ReplyDelete
  17. 佢地一家不嬲都係極品啦, 遲D一定有報應, 睇下仔女大左點對佢地囉!

    ReplyDelete