Thursday, May 8, 2014

妹妹濕疹

妹妹濕疹好似因為天氣暖左而變得好左,以前見到佢真係怕左佢,因為好好好恐怖,成塊面紅哂,成身lut哂皮,佢又成日痕,可能咁以前訓得吾係咁好,見到佢咁既樣,我個陣真係好心痛,有時都會查類固醇既藥膏,但近排都無查而妹妹都OK,所以我真係勁開心呀! 希望佢會keep住係咁,做個靚靚妹妹啦!(雖然都仲有小小紅,但已經比之前好百倍啦!)


係小朋友面前真係吾好亂講野,我平時稱呼老公做老公,好多時叫佢呀都大大聲咁,而家老公陪佢訓時,臨訓前Hannah 就叫佢老公,食飯時又叫老公......真係吹脹! 我諗我呢個大婆都係無地位,隨時比人降呢做小三,呢個小三真係好利害,電到爸爸都無時間陪我,哈哈哈哈哈!
 

呢排大小姐群得cousin姐姐多,成日都唱住let it go....let it go....哈哈,我開頭都吾知係咩歌,但老公話我知係frozen入面首歌(註:我邊有時間睇呢D戲呀!)佢地真係學野好快手,唱下歌就記得,吾知佢會吾會記得我地叫佢吾好做既野呢?? 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

33 comments:

  1. 哈哈...Hannah 太可愛! 真係要小心講野先得!有樣學樣 XD
    Emma 妹妹真係好好多~~我都覺得係天氣關係呢..而家冇事就放心曬!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好左好多,希望會keep住好啦!
      Hannah真係成日copy我地講既野,我都怕有時會講錯野呀!

      Delete
  2. LOL, Bebi called his dad "honey" or "Jeremy" too. So Funny

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yeah....they learn from us, very funny!

      Delete
  3. 希望妹妹嘅肌膚可以變到雞蛋咁滑!
    有無試過濕少少水上妹妹身先搽lotion呀?會吸收得好D架1

    ReplyDelete
  4. Mrs. Wu:
    ~妹妹好返啲就好!!! 她都會舒服啲
    ~而家Hannah 會有樣學樣. 同你一齊叫"老公"so funny. 我估最開心係你老公, 無啦啦好似多個老婆. 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,佢覺得好搞笑就真.......呢隻傻豬真係好得意!

      Delete
  5. 妹妹好靚女呀。
    咁攪笑叫嗲吔做老公,細路學嘢快到你都唔知佢學咗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係快到無朋友,所以而家講野要小心

      Delete
  6. 你有兩個女, 小四或者阿四就有你份

    ReplyDelete
  7. 哎呀.....我都聽過有朋友的女女會咁叫自己老公,真係 O 晒.....@@"唔知好嬲定好笑.....@@"

    ReplyDelete
  8. 如果一仔咁叫一仔爸,就OMG!
    湿疹汗疹都怕怕,希望妹妹快d好番晒!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,或者佢會叫你做老婆,咁會吾會開心D? :P

      Delete
  9. 我唔叫DONDON做老公,所以3Y只叫佢DONDON。
    我都無睇FROZEN添,咁吸引啲小朋友!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 以前好多nickname架,而家only叫老公......
      我都無睇架,佢地話都吾小朋友既

      Delete
  10. 好搞笑呀,咁你有冇改口跟佢地叫反做爸爸呀 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,無呀....由佢!佢又吾係成日叫老公既

      Delete
  11. Mrs. Wu, Emma 濕疹好番就冇咁煩哩...!
    做爸爸的一定被嗰女電到暈...無法啦, 妳忍耐一吓囉...!! 哈哈

    ReplyDelete
  12. 哈哈, 佢地模仿能力真係好犀利架!!
    而家全球小朋友都中左FROZEN毒, 包括我個女, 日日都係到LET IT GO, 連ELSA既手勢都扮到足!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我無睇過呀.......有咩手勢?嘻嘻嘻

      Delete
  13. 留咗兩次言都冇咗嘅><

    ReplyDelete
  14. 叫爸爸做「老公」 ---> 真係笑c人呀!!! XD
    好在妳冇叫「死佬」咋~~~

    ReplyDelete
  15. 其實係架!小朋友的領悟能力實在太高,往往超出我們想像,所以o係小朋友面前講句o野都要小心!有時連語氣都要留意一下 ......:P
    陰功,大人都難以忍受濕疹所帶來的痕癢和痛楚,更可況o係小朋友,我通常都係頂唔順才用類固醇藥膏,見好d就停,希望emma bb keep住好!

    ReplyDelete
  16. 老公嘅情人,冇辦法啦!忍下啦

    ReplyDelete
  17. 希望妹妹快D變番白白滑滑啦!

    ReplyDelete