Monday, May 12, 2014

2nd母親節

咁就過左我第二個母親節啦,其實都仲忙過返工,但見到兩個愛女又好開心呀,嘻嘻! 好彩地星期日既天氣十分好,令我地既母親節節目可以如期舉行(其實都係同兩個小朋友放下電,玩下咁je...) 不過朝早就比老公激親,又話母親節,吾駛我做野,點知佢早上抹完地後就話好累要休息下,我日日做到無停手都無出聲呀,佢真係......anyway, 激嬲完後我地就照樣出街,而家亞妹真係好難訓,好易就醒,再吾係好似以前咁係咁訓....點算? 有時Hannah係屋企佢真係好勞動,所以往往將亞妹放入房入面,但我又要有野做,都吾知可以點? 不過出親街搖下搖下又可以訓耐少少,希望佢可以nap得好D啦! 

天朗氣清既一日,心情都好D。 我地去左Brooklyn bridge park行下,因為個度有個小型park比小朋友玩,所以我地決定去。 去到時,隔離有個food fair....嘩,好多人呀!但我地決定入去搵野食,因為我地實在太耐無食過好野啦,嘻嘻。 我地入去轉左轉,跟住決定買個burger食先,開頭諗住個burger係好regular既 cheeseburger, 點知睇睇下先發覺原來係ramen burger, 即係個包係用ramen來整架,哈哈,又幾有gimmick wor...好吾好味見人見知,我覺都OK既,老公覺好味,我覺得係佢太肚餓,哈哈!不過咁耐無食過呢D特別野,我覺得都值得既。  之後隔離有個home fries我地又排隊去買,雖然吾係特別好味,但個賣相幾特別,會吸引到人去排隊架! 去完食野就同大小姐放電,不過而家佢控制到上落,所以我地而家都無咁緊張,加上地上有D foam, 所以我地更加吾怕啦,佢地跌跌下就大啦! 玩到累哂既時候,大小姐一上車就訓左lu.....不過好慘既係,因為出面無廁所,所以佢一返到屋企包diaper重到漏哂,地下都濕哂,佢又可能驚同吾開心所以係咁喊,好慘呀!!!! Hannah, 媽媽下次會記得你要去廁所架啦!

最搞笑既係,今朝落去99問我老公點解吾同佢慶祝母親節.....真係O左咀呀! 上年既母親節,我地本來一齊去慶祝,佢就ee哦哦,咁我地就自己三個人慶祝囉,今年都費事問佢,佢就......佢地真係好煩呀!

一大早就踢波波....女呀女,可吾可以斯文D?

天氣真係一流呀,夏天i miss you!


我地食既ramen burger....USD$9,吾算平

仲有home fries......USD$6


 媽媽,母親節快樂!

 放完電既結果.....

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

25 comments:

  1. It seems like your husband isn't that close to his family, is it?

    The fries look yummy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. he is not.... but it's ok, i rather he gets close to my family, haha
      the fries just look yummy...it wasn't as good as i expected :P

      Delete
  2. Mrs. Wu:
    ~啲burger 都係$6. 都唔太貴!!
    ~其實, 你都好有心機揍小朋友. 我見你, 真係除咗返工, 咩時候都係小朋友身上.
    ~女人都係口不對心, 你奶奶,其實好想慶祝母親節. 但上年就ee哦哦, 好容易令人誤錯意. 因此, 做咩身份, 都係坦白好啲.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係USD$9呀,不過一次半次都OK啦...我發覺而家D野好貴!
      係啦,佢要慶祝不如講出來,咁咪吾駛估下估下咁麻煩啦!

      Delete
  3. 一家四口慶祝母親節就最完美!
    唔洗喺咁開心嘅日子受到不必要嘅"氣"
    若果有需要,咪一齊食餐飯補祝囉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我緊係吾想一齊慶祝啦,一家4口不知幾開心!

      Delete
  4. 呢兩日天氣好到唔想俾佢停呀,同兩個女去公園玩吓食吓係最好嘅禮物喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 正爆呀D天氣,可惜今日又凍番小小

      Delete
  5. 母親節快樂~~~~~
    你個邊就天朗氣清, 我地呢邊就不停落雨, 落到好悶啦...想去街又去唔到, 唉!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我見到呀...好似落左好耐雨,天都黑哂....希望你都有個開心既mother's day

      Delete
  6. Mrs. Wu, 睇見嗰女 hannah 走來走去咁生猛, 是否好欣慰 !
    天氣好, 小朋友去到戶外行吓, 又食又玩, 特別開心 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好欣慰呀!天氣好,心情都好D

      Delete
  7. D奶奶都係咁o架喇!你陪佢又o依o依哦哦,唔陪佢又多多事實,anyway,無論點做都係唔合佢心意o架喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯呀!不過好彩吾係我亞媽,哈哈

      Delete
  8. 我晌廣告紙上見過 ramen burger, 不過未試過。
    一家人唔洗咩特別節目,出去行吓玩吓已經好開心!

    ReplyDelete
  9. 一家人,行下睇下已經好開心了,你睇hannah 幾happy,哈哈 ^^
    仲有,補祝母親節快樂,幸福甜蜜,heehee ^^

    ReplyDelete
  10. 我都係放仔仔入房訓,我買左個cam連一個細mon, 個cam裝喺bb床,我可以睇住個mon就見到同聽到bb喊,個mon叉左電仲可以無線,拎去㕑房廁所都無問題。外國應該都有架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀其實..不過少用,可能我都要拎出來用下先得!

      Delete
  11. 嘩!真係好好天氣,天清氣爽喎
    Hannah D濕疹仲未好呀?見到面珠dun仲有><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,難得既天氣呀!
      佢有少少濕疹呀,希望好快好番啦!

      Delete
  12. 瞓得唔好可能係eczema 關係,BeBi 都瞓得唔好

    ReplyDelete
  13. 個ramen burger真係夠晒特別...
    hannah 塊面都有紅印仔既?

    ReplyDelete
  14. 好羨慕妳有好天氣, 香港母親節個日落雨落C左呀

    ReplyDelete