Monday, June 2, 2014

難捱的一個週末

上個weekend真攞命,因為媽媽又比病魔KO了。 其實星期五開始就已經有少少流鼻,點知晚上吾知亞妹係咪吾舒服定點,係咁喊,又吾訓,搞到我地兩個都無得休息! 我覺得通常你最需要休息既時候往往都吾會咁順利,唉!Anyway, 我個晚要抱住佢訓,第二朝早起身,真係人都軟軟的,開頭老公諗住同兩個小姐出去吾好阻住我休息,最終都係無,佢就同兩個小姐入房玩,我就休息...一個鐘,哈哈,起身時都好少少啦,不過吾夠訓仲要湊埋兩個真係吾係人咁品呀!成個weekend就咁渾渾噩噩地過左,真係吾想再病呀!

我地星期日出左去放風箏,本來都好開心既,但要同埋佢家人又真係.....算啦,我都係去餵奶啫,無交流都OK,哈哈! 跟住老公叫99上來幫我手幫小朋友沖涼,點知又湊埋個cousin哥哥上來,咁係幫我手定係幫佢手呢? 佢父母又搞咩要人湊仔? 其實問心,我覺得我要湊兩個under2歲既小朋友真係十分高難度,又怕Hannah搞搞震,又要湊亞妹食奶,真係難度高好多,而佢地...一個6歲,一個2歲多,兩個大人都湊吾掂? 就算得一個大人都應該OK啦,專係幫自己搵籍口話幾辛苦....真係難頂呀!所以如非必要都吾想weekend都見到,我怕我會發癲呀!!!!!!!!!!!

係病既時間,我就諗如果亞媽係度幾好!我就whatsapp佢話佢吾幫我湊,偏心我家姐吾理我,其實我知道佢都吾想既,但佢都無辦法,因為我爸係屋企都要照顧佢,唉,有時見到佢地可以一齊出去食飯都不知幾開心,見到有時weekend亞媽會幫手湊B我都不知幾羨慕,我吾係起吾到身,只不過係有個人幫手真係十分大既分別呀,可惜....佢叫我返HK,但係我又怕小朋友讀書有問題,做媽媽真係勁偉大呀!!算啦,我都係因為病先同亞媽呻下,比我complain一下,之後咪又係做到隻dogdog咁......

多謝老公星期日對我咁好,知道我辛苦,煮左個big breakfast比我...不過食完就飽到滯,到dinner時間先食少少野咋!不過見到佢對我咁體貼又真係幾warm既! 


希望病魔快D遠離我令我可以期待週末既來臨啦!


多謝老公咁錫我,不過真係好飽


Hannah同兩個cousin去放風箏,佢有得走緊係開心啦!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

36 comments:

  1. 幸福都暈喇,MR WU煮得幾好喎。

    ReplyDelete
  2. 病時湊細路真係攞命!希望你快 D 好返!

    ReplyDelete
  3. TAKE CARE呀靚媽媽, 加油唔好捱殘自己, 等Emma再大啲就會舒服好多, 到時兩個女大左痴住你你就超幸福架喇~~~

    ReplyDelete
  4. 嘩, 厚切火腿, 好正喎
    多個自己人湊吓真係爭好遠
    我有時明明自己放假, 都走去媽咪度求救, hahahaha
    我覺得上一輩嘅媽媽好勁
    有時我會唸, 他日我做人grandma 時, 我都未必咁幫得手...........(慚愧中)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗我做grandma時都未必想幫手.....好辛苦架!

      Delete
  5. Get well soon~~有個咁豐富嘅早餐,會好得快D^^

    ReplyDelete
  6. 抱住佢訓,噢,你都犀利呀,可以撐到~ 好番d 未啊 ?
    個早餐好正呀,有d all day breakfast feel....好想食啊 ^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好得7788了,佢地都有少少鼻涕,不過應該好快好番吧!

      Delete
  7. 其實會唔會返黎幾年...等佢地大d先返過去讀書會好d呀?! 起碼係呢邊, 有媽媽幫下手嘛~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我份工點算? 我亞媽叫我拎返去湊,但我又吾捨得呀!

      Delete
  8. 我都病完又病. 但病極都唔瘦既 :(

    ReplyDelete
  9. 樓下家人真係算吧啦, 老公識做會煮大早餐好幸福架啦, 加油呀媽媽!

    ReplyDelete
  10. 我都係住唔近我媽,成日都諗如果阿媽可以幫手就好啦,我奶奶就住樓下,但佢放假都去打牌唔會幫我架~你仲要湊兩個,一定好辛苦,好在有個好老公!挨多兩年會好好多,加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 點解吾比你媽媽湊一兩晚呢? 咁平時邊個湊?

      Delete
  11. Mrs. Wu...病了仍要揍B, 真係好辛苦.....好彩有Mr Wu 體諒關懷...!
    努力, 加油....妳一定得 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,湊兩個真係得閒死吾得閒病呀!

      Delete
  12. 好快兩個女大D你就多D時間休息嘞!:)
    通常病病都會多野諗D...get well soon!
    你老公個big breakfast好靚喎! 嗰隻蛋煎到起金邊唔係咁易...好有心機~~:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你真係好有口德,哈哈哈!其實應該吾難煮,不過十年難得一見都好難忘,哈哈 :D

      Delete
  13. I figure if I live in HK, I won't get home until 8 or 9pm. Then what's the point?

    Add oil, Mrs Wu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. then someone can take care for me, hahahahha

      Delete
  14. 有病湊B真係好辛苦~媽媽你要take care啦~
    依家老公咁錫你~辛苦d都值既~

    ReplyDelete
  15. Mr Wu宜家細心好多喎,又會湊住Hannah b陪瞓覺,又一對二畀你出街街,仲要煮個愛心早餐!
    我朋友話老公響生左第二個小朋友之後開始肯湊仔,唔通真係咁?

    ReplyDelete
  16. 真係好幸福有老公的愛心早餐~~

    ReplyDelete