Friday, June 27, 2014

blog 友

2007年係我第一年寫blog, 一開始時係因為一個朋友介紹而開始blog呢個生涯。 想當初都諗住柴娃娃咁寫下野,個時又未結婚,又未有小朋友,生活都係好枯燥,寫既野都係圍繞愛情同呻老公的不是,哈哈,自從engage左之後,就寫多左,到prepare wedding前,又寫多左,結左婚後,愈寫愈多,到而家有兩個小朋友,認識到好多個媽媽,分享下大家小朋友既心德,真係極之十分開心呀! 開始時真係打算寫下就算,點知而家變左日日必做既事,記低我兩個小朋友既一點一滴,開心吾開心都想記低,我真係好感恩認識到呢班blog友,呢度除左係想記錄小朋友成長之外,都係我平時呻既地方,吾開心時真係要係度爆出來我先可以鬆弛一下,感謝你地各位都有耐性地睇我寫既野。 其實以前覺得係blog上識既人頂龍都係blog友啫,到返來reality時就無左一回事,但事實上,而家我最friend既就係呢班blog友,仲有係chatgroup入面既一班媽媽,真係無所不談,雖然吾係個個都生活在同一個地方,但我地呢班新手媽媽分享湊B既樂趣真係好有趣呢!多謝你地對我既支持,我會繼續努力同大家分享湊女之樂,嘻嘻!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

50 comments:

  1. 每天探訪下blog友就係返工嘅樂趣之一!
    有時覺得好似睇住妳兩個女大,但又其實未見過面,感覺好得意!

    ReplyDelete
    Replies
    1. me2, 我既興趣就係睇blog, 哈哈!可能有時返工得閒D又吾知做咩好既時候睇blog真係消磨既好方法,嘻嘻

      Delete
  2. 我都好開心識到一大班blog友,更開心識到你,哈,我係08年開始寫……

    我都唔知可以寫到幾耐!?因為當佢地再大,我都要留番私隱俾佢地,煩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好開心認識到你呀! 大家有咁上下大既小朋友,真係好岩傾呀! :)

      Delete
  3. 我都好開心識到你地呢班blog友媽媽架...^^

    ReplyDelete
  4. 我都好開心識到妳, 雖然我地o係唔同地方, 但覺得總有一日會見面架! :)

    ReplyDelete
  5. 我都好 enjoy 寫 blog 睇 blog。好似一班同路人互相分享互相支持咁呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,同一個feeling呀!好高興認識你 :)

      Delete
  6. 對啊,我都好開心認識到大家,感覺就好似識左好多年的好朋友一樣,日日睇住大家的BLOG,有時真係比朋友更近、更親切呢。love u 呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,以前識落既朋友真係講多兩句都嫌煩,呢度,有個句講個句,吾駛煩,同埋呢度D媽媽好好傾,勁正! love you too!!!!

      Delete
  7. 係咪有我份架!😘😘😘

    ReplyDelete
  8. 就算幾忙,我要上黎睇下:p
    雖然我地天各一方,但好似識左好耐咁,真係好有緣份呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我地真係識左好耐....下次返HK一定要見見 :D

      Delete
  9. 以前我都唔多信網絡世界, 但能夠認識你哋好都好興幸自已有寫BLOG
    但我係比較懶嘅種
    你好堅呀, 湊住兩個都堅持日日BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好慶幸呢,所以先識到呢班媽媽group....
      我吾堅,我係office寫,無人知,哈哈哈

      Delete
  10. (blog友) 舉手~

    我都好開心係網上可以揾到一班岩傾既朋友, 有咩事都可以係度share~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,我都舉手先,無所不談真係好爽

      Delete
  11. 而家鍾意睇多過寫blogXD 好enjoy架:D
    仲要係差唔多個個都係媽媽更加多sharing 呀!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,就算吾係媽媽佢地好似睇住我兩個女大咁,好得意!

      Delete
  12. Mrs. Wu:
    ~我都估唔到寫blog, 有點得着!! 好似識到好多朋友!! 大家share, 舒服好多!!
    ~我隔好耐無看blog, 都掛住!!
    ~我都好開心, 識到你.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好開心識到你,好彩無同班blog友失去聯絡咋

      Delete
  13. 係blog上識到你我都好開心架, 有時你啲湊b想法/經歷同自己好似, 好有共鳴^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係勁有共鳴,一講就明咁,吾係個個都做到

      Delete
  14. 嘩,你寫咗咁耐架那?好叻叻,我都睇住你兩個女一日一日長大呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 開始都無野寫,係到陀B個陣先開始發力 :D

      Delete
  15. 係blog識的朋友有時仲交心過其他朋友呢,因為透過文字&記錄日常生活,大家彼此了解得更多~~~nice to meet you here!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好似寫日記一樣,我有開心吾開心都會寫低,我有時間都會睇番架,nice to meet you here too 木木媽

      Delete
  16. 好野, 我都有份架。
    係呀,我都喺BLOG識到好多好好朋友, 好開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你一定有啦,我地會有更多共同野分享,嘻嘻 :-*

      Delete
    2. angela 好久不見,因為你已轉了私人Blog,見到Mrs.Wu又會想起你...亦好想聽到你的好消息啊!...不過我已不寫Blog了...祝你如願已償!

      Delete
    3. yan, angela已經生左個女啦! 你有時間佢去個blog度恭喜佢啦!

      Delete
    4. 真係好消息了..恭喜angela啊!...她轉了私人blog了...冇所謂喇!...在這裏祝福她的B女同angela一樣又靚又叻又孝順...又可以同Hannah&Emma做好姊妹吧!...一齊玩好開心哩!

      Delete
  17. 我係你未生Hannah和Emma前才add你的,估唔到一add完你就升級變左做媽咪了...哈哈!...我而家冇寫Blog了...得閒才來探下你...會唔會不久又再生多一個囝囝呢?..哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你去左邊呀? 我都同小友佢地無聯絡了,嗚嗚

      Delete
    2. 我而家仲讀緊大專...要專心小小所以不玩Blog了...係囉!小友和Danny失踪了...始終他們不是C9(雖然我都唔係)哩!..哈!哈!

      Delete
  18. 我寫blog最估唔到就可以識到一班blogger mama,仲可以約埋出黎玩,大家好似睇住對方小朋友大咁,感覺真係好親切呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係認識到你地我好開心呢!特別係肚B同我個女同一日出世,好親切呀!!!

      Delete
  19. Mrs Wu...我都看左妳個 blog 有三年多.....
    睇住妳寫揍女的經歷,.....就令我回憶早年我揍女的開心事...煩忙事....!!
    睇 blog 也是減走工作壓力的一項有效方法
    謝謝妳的分享

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我多謝你來得閒探訪呀!寫湊女樂真係好多野寫,到大個左可以比佢地睇番我有幾辛苦,哈哈

      Delete
  20. 非常認同,坦白講,有時我仲會覺得blog友比朋友更了解自己。好多時,雖然大家未曾見過面,但感覺就像老朋友般,彼此關心,可彼此傾訴,這份友誼實屬難得,一定要好好珍借!
    小高都好開心可識到Mrs Wu,仲可以周不時見到兩位千金的靚相 YEAH ~ 真係似睇住佢o也大!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,係呢度好多EE都睇住我兩個女大,好開心!
      真架,blog友有時仲friend過自己認識既朋友,真係好親切!

      Delete