Friday, June 6, 2014

2人世界 + Hannah進度

琴日趁住得閒(其實呢排都幾hea),偷左去搵老公食lunch, 嘻嘻,好開心呀! 其實食咩都吾太重要,最重要係同邊個食jeh.  我地兩公婆好耐無2人世界,除左返工一齊搭車之外。 老公同我去左一個korean food court, 其實味道OK呀,不過我就嫌太辣,所以食左少少就比左老公吃了,佢仲怕我餓,所以見街上有D food fair, 佢就買左個墨魚波波比我食,味道不過不失啦,不過嫌有D burnt..anyway, 老公對我咁好我真係覺得好幸福呀,嘻嘻,不往我專程搭車去搵佢食lunch呀! 街上既food fair都好吸引,而呢個即叫即整既pizza居然有個portable既焗pizza爐,好勁呀! 雖然我無試,但佢即整應該都好好味吧,嘻嘻! 時間過得特別快,食完lunch就同老公講byebye....心想如果我地做野既地方係附近我地就可以日日一齊食lunch,哈哈!(發夢中!) 

我既魷魚石頭飯,好好味,不過辣!


墨魚波波,6粒成$8,我覺得好貴!

咁樣整pizza我都係第一次見呀!



呢幾排幫Hannah轉一轉個schedule, 因為以前99會3點左右餵一餐麵,所以我地次次食dinner時都要跪拜佢先會開口吃飯(有時就算跪拜都吾食呢!)但今個星期叫99吾好餵佢3點個餐,only餵D 小食比佢,星期一個晚,自己食哂成碗飯,吾知係餓定係點,完全吾需要跪,真係開心到飛起。 星期二食麵,食左一半左右又要玩,唉.....好煩,星期三,食幾啖白飯加少量肉就算,星期四,幾啖飯,兩啖菜, 少量蛋....唉,點解會咁架??? 係佢個胃細定係點? 點解佢由細到大食野都咁差呢??? 而家諗住餓佢一餐會好D,點知同平時無好大既分別,我而家又怕佢會肚餓同無營養,呀....做媽媽真係艱難呀! 究竟我應該keep住咁樣定係比99 餵埋3點個餐? 反正佢都係要煮比cousin 哥哥食架啦....我真係搞佢搞到我頭都痛,食又吾好訓又吾好,好煩! 如果有一日佢可以自己食到一碗同訓到過夜我真係十分感恩了! 請幫我地祈禱,thank you!!!!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

35 comments:

  1. 你哋真係Supers super sweet!!<3
    我個女都係餓o下都食少...比hannah仲少...可以只食一樣野兩三啖就算...所以我都唔聽人講餓到佢食...唔通次次都餓咩...好似對個胃唔太好...:/
    而家少食多餐...會俾healthy小食besides regular meal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實係咪吾中意食? 如果整D香口野會吾會食好D?
      Hannah..我已經放棄,如果要強迫佢食,不如大家開心D少食多餐無咁嬲啦

      Delete
    2. 你指煎炸嗰D香口野? 我又冇俾啊...potato chips 都有試過一兩塊嘅:P 其他唔想俾呢...

      Delete
    3. 咁我都少,但會比佢試下,好似fries咁樣會比少少佢食

      Delete
    4. Ohh...haha...我仲以為你講fried chicken, fried fish 嗰D main dish lol...咁煎炸小食都會俾佢試但冇當飯食~:D

      Delete
  2. 我都無幫襯過啲街邊檔添。
    唔好太過擔心啦,我細個又係唔肯食嘢, 我仲記得每餐飯我都覺得好厭惡,越迫我越唔想食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你大住個肚仲邊會同人迫!!
      吾怪得你咁瘦啦,原來都係吾食野....我吾想Hannah咁瘦呀!

      Delete
  3. 可以同老公二人世界,就算短短地都好呀!
    其實 Hannah 係咪比其他同齡小朋友細粒?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,短短一個lunch break見到佢已經好開心,嘻嘻!
      又吾係,佢都好正常我覺得,不過作為媽媽,點都想個女食多D既...

      Delete
  4. 好sweet x 1000 呀!
    我表妹現在讀大學了,怇現在在都瘦添! 我姨話表妹細細個時食好少又食得慢,問番我表妹,佢話無食慾wow! 但表妹的哥哥就好好胃口,曾經係小肥仔添 ~ 咁即係唔關我姨煮餸有問題啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咦咁女仔食少D都係好事wor.....不過佢而家都吾係食好多,成日都令我擔心

      Delete
  5. Mrs. Wu:
    ~可以享受2人世界都唔錯!! 其實你老公好錫你!! 你食得少, 都擔心你!!
    ~我見Hannah 平時啲相, 都唔覺她是瘦. 不過, 我覺Hannah 都幾高!! 其實, 小朋友真係唔好迫她食. 越迫越唔食.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢應該都幾錫我既,不過我都係要求多少少既人,哈哈哈!
      其實佢吾算瘦,正常size,不過作為媽媽都想佢食好D既

      Delete
  6. 個石頭飯好吸引呀~~
    BTW,唔好太擔心,我諗可能咁啱哩排胃口唔好啫,唔好迫佢,有機會俾D唔同種類嘅嘢食佢試下,可能即刻食多D呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得好好味,嘻嘻!
      我又無迫佢,佢係想玩所以吾食....好煩!

      Delete
  7. 真係sweet呀,只可以以二人世界一下,食咩都一樣咁好味啦 :)
    以為食少餐3點果餐會好啲,Hannah B又變番原本食量?!其實除左依餐,你99有冇再餵其他野食?同埋平時Hannah B活動量大嗎?我有時同肚B玩完一身汗,沖完涼食野佢可以係咁食而冇玩野架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係食咩都無所謂,最重要係同邊個食咋!
      佢運動量應該吾多,始終都係係屋企應該吾做得運動幾多。

      Delete
  8. 二人世界食午餐....正到痺哩 !
    餵小朋友食飯...又真係幾煩, 佢唔食, 又唔敢由得佢, 怕佢餓壤, 無健康....
    迫佢食, 好似又要氹, 又要跪.....追唔停.! 煩呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,完全同意呀,我跪拜佢都吾so我....好慘!

      Delete
  9. 我以為妳同老公公司好近完來要搭車㗎?要搭幾耐呀?
    Hannah係唔鐘意食嘢定唔鐘意食正餐呀?零食佢like唔like ar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我連埋等車都要半個鐘架(一程!)
      佢最中意食生果飲湯.....我都吾明點解吾中意食野!

      Delete
  10. sweet 爆呀
    我同我老公同一工司, 平時見面點吓頭就算, 永冇一齊lunch, hahahahahahah
    女仔可能胃口細啲, 試吓少食多餐?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下?同一間公司點解吾一齊lunch既?
      我都吾知點解呢....好煩!!

      Delete
  11. 一齊搭車,又偷偷一同食lunch,真係好開心、好sweet ^^
    其實都係,食咩唔係最重要,同邊個食先係最緊要呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,係呀,就算食個sandwich都覺得開心!

      Delete
  12. 個魷魚石頭飯好吸引! 不過我應該都會嫌佢辣, 因為我係鍾意食辣但又唔食得辣既人 :P
    其實佢地餓自然會食野架喇 (我覺得)...
    運動量大啲又會食多啲...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,你又會中意食辣又吾食得既...其實我又吾係中意,係忘記少辣咋
      運動量都吾算有啦,係屋企可以點做到運動

      Delete
  13. 我諗3點嗰餐真係會有影響,你哋試吓lunch之後,唔比下午茶佢食,情況應該會好啲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一時時咋....有時都係吾食真係擔心C我!

      Delete
  14. 我最近有個trick非常work, 就係同matthew爭野食 (佢食量ok但食住家飯好慢), 佢唔食我就會放下自己口, 結果佢食野快左勁多!! 妳都可以試下

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有試過呀,但吾係次次work....而家有時要讚下先肯食一兩啖,醜怪!

      Delete
  15. Anything Hannah likes to eat?

    My daughter is very hard-headed. She would rather not eat than to eat something she doesn't like.

    ReplyDelete
    Replies
    1. same as your daughter i guess......
      she likes to eat ice cream, hahahaha! whenever we feed her ice cream, she would do everything you ask for to get her treat :P

      Delete
  16. 我個仔日日都食成個幾鐘, 追住佢食飯, 因為佢坐唔定, 掛住玩, 上網睇過話唔食由得佢餓, 但做AR 媽又唔捨得><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同一樣呀!!!!! 佢都係有時要追住食,真係煩

      Delete